Compensa Kontakt 801 120 000

Ubezpieczenia na życie

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do centrali Towarzystwa na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

       

UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna określająca przyczynę śmierci
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorski
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwałe inwalidztwo/ kalectwo ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia Zaświadczenie SGR-4
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwałe inwalidztwo/ kalectwo ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia Zaświadczenie SGR-4
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwałe inwalidztwo/ kalectwo ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub w najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
    • zwolnienia lekarskie
    • orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności do pracy
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • dokumentacja medyczna potwierdzająca poważne zachorowanie
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    • Przekaż dokumenty:

      • bezpośrednio do Compensy na adres:
        Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
        Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
        Vienna Insurance Group
        Aleje Jerozolimskie 162
        02-342 Warszawa
        fax. +48 22 501 60 01
      • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • karta informacyjna leczenia szpitalnego
    • skierowanie do szpitala
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna określająca przyczynę śmierci
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • akt zgonu ubezpieczonego
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
    • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
    • adres Komendy Policji lub Prokuratury
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • akt zgonu ubezpieczonego
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
    • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
    • adres Komendy Policji lub Prokuratury
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • protokół BHP
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
    • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
    • adres Komendy Policji lub Prokuratury
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • protokół BHP
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
    • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
    • adres Komendy Policji lub Prokuratury
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • akt zgonu ubezpieczonego
    • akt urodzenia dziecka
    • akt małżeństwa w przypadku zawarcia związku małżeńskiego przez dziecko Ubezpieczonego
    • zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły dziecka pomiędzy 18 a 25 rokiem życia, jeżeli umowa ubezpieczenia nie mówi inaczej
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Comepsny na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy


UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • akt zgonu małżonka ubezpieczonego
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
    • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • aktualny (wydany po dacie zgonu małżonka) akt małżeństwa
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      V
      ienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

 likwidator Towarzystwa,

  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • akt zgonu dziecka ubezpieczonego
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
    • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
    • akt urodzenia
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia 

  2. Skompletuj wymagane dokumenty: 

    • odpis skrócony aktu zgonu rodzica, teścia lub osoby pozostającej w związku małżeńskim z ojcem lub matką Osoby ubezpieczonej albo z ojcem lub matką małżonka Osoby ubezpieczonej
    • aktualny odpis skrócony aktu zawarcia małżeństwa (w przypadku śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego), wystawiony nie wcześniej niż na dzień śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego lub oświadczenie Osoby ubezpieczonej i małżonka Osoby ubezpieczonej o pozostawaniu w związku małżeńskim w dniu śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Grupowych
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu

    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna, stwierdzająca przyczynę śmierci

    • akt zgonu ubezpieczonego

    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorskie

    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
    • zwolnienia lekarskie
    • orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności do pracy
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
    • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwały uszczerbek/ utratę zdrowia uposażonego dziecka wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty wskazane przez Compensę

  3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje: 

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

  1. Pobierz i wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia

  2. Skompletuj wymagane dokumenty:

    3. Przekaż dokumenty:

    • bezpośrednio do Compensy na adres:
      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Indywidualnych i Bancassurance
      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group
      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01
    • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy



UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

Uwierzytelnienia dokonuje:

  • likwidator Towarzystwa,
  • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
  • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
  • notariusz.

W przypadku kserokopii dowodu osobistego, aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt lub dowód osobisty.

W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Infolinia 801 120 000