Wybierz grupę ubezpieczeń


 
 
  • Wyślij dokumenty na adres:
    • bezpośrednio do centrali Towarzystwa na adres:

      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka

      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group

      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 63 76

    • lub w najblizszej jednostce terenowej Compensy

    UWAGA! Przesłane dokumenty musza być uwierzytelnione. Sprawdź procedurę uwierzytelniania dokumentów.

    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Grupowe ubezpieczenia na życie lub indywidualnie kontynuowane ubezpieczenia na życie

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
     
  3. Wyślij dokumenty:
    • bezpośrednio do centrali Towarzystwa na adres:

      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka

      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group

      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 63 76

    • bezpośrednio do Centrali Towarzystwa na adres e-mail: roszczenia@compensazycie.com.pl

    • lub w najblizszej jednostce terenowej Compensy

UWAGA! Przesłane dokumenty musza być uwierzytelnione. Sprawdź procedurę uwierzytelniania dokumentów.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Ubezpieczenie posagowe

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
     
  3. Wyślij dokumenty na adres:
    • bezpośrednio do centrali Towarzystwa na adres:

      Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka

      Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
      Vienna Insurance Group

      Aleje Jerozolimskie 162
      02-342 Warszawa
      fax. +48 22 501 60 01

    • lub w najblizszej jednostce terenowej Compensy

UWAGA! Przesłane dokumenty musza być uwierzytelnione. Sprawdź procedurę uwierzytelniania dokumentów.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 801 120 000

Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna określająca przyczynę śmierci
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorski
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwałe inwalidztwo/ kalectwo ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia Zaświadczenie SGR-4
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwałe inwalidztwo/ kalectwo ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • zaświadczenie o zakończeniu leczenia Zaświadczenie SGR-4
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwałe inwalidztwo/ kalectwo ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
    • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
    • zwolnienia lekarskie
    • orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności do pracy
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • dokumentacja medyczna potwierdzająca poważne zachorowanie
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • karta informacyjna leczenia szpitalnego
    • skierowanie do szpitala
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • karta zgonu lub dokumentacja medyczna określająca przyczynę śmierci
    • akt zgonu ubezpieczonego
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
Jak zgłosić wypłatę świadczenia?
  1. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia
  2. Skompletuj wymagane dokumenty:
    • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
    • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • akt zgonu ubezpieczonego
  • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
  • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
  • adres Komendy Policji lub Prokuratury
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • akt zgonu ubezpieczonego
  • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
  • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
  • adres Komendy Policji lub Prokuratury
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • protokół BHP
  • akt zgonu ubezpieczonego
  • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
  • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
  • adres Komendy Policji lub Prokuratury
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • protokół BHP
  • akt zgonu ubezpieczonego
  • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
  • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
  • adres Komendy Policji lub Prokuratury
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • akt zgonu ubezpieczonego
  • akt urodzenia dziecka
  • akt małżeństwa w przypadku zawarcia związku małżeńskiego przez dziecko Ubezpieczonego
  • zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły dziecka pomiędzy 18 a 25 rokiem życia, jeżeli umowa ubezpieczenia nie mówi inaczej
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • akt zgonu małżonka ubezpieczonego
  • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
  • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • aktualny (wydany po dacie zgonu małżonka) akt małżeństwa
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • akt zgonu dziecka ubezpieczonego
  • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
  • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
  • akt urodzenia
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • odpis skrócony aktu zgonu rodzica, teścia lub osoby pozostającej w związku małżeńskim z ojcem lub matką Osoby ubezpieczonej albo z ojcem lub matką małżonka Osoby ubezpieczonej
  • aktualny odpis skrócony aktu zawarcia małżeństwa (w przypadku śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego), wystawiony nie wcześniej niż na dzień śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego lub oświadczenie Osoby ubezpieczonej i małżonka Osoby ubezpieczonej o pozostawaniu w związku małżeńskim w dniu śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
  • zwolnienia lekarskie
  • orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności do pracy
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lub wypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa
  • zaświadczenie o zakończeniu leczenia Zaświadczenie SGR-4
  • dokument tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia lubwypis z dowodu tożsamości potwierdzony za zgodność z oryginałem
  • dokumentacja medyczna potwierdzająca trwały uszczerbek/ utratę zdrowia uposażonego dziecka wskutek nieszczęśliwego wypadku
  • protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
  • inne dokumenty na życzene iTowarzystwa