Jesteśmy jednym z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na polskim rynku.

Biuro prasowe

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami ze spółek Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group, a także z Grupy w VIG w Polsce i Europie.

wróć

„Compensa. Żadnych ale.” – ubezpieczyciel z nową kampanią reklamową w radiu i telewizji

Trwa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeń Compensa. W radiu i telewizji emitowane są spoty podkreślające ofertę firmy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.

Pierwszy, telewizyjny etap kampanii rozpoczął się 10 października 2016 r. i potrwa do końca listopada. Drugą częścią prowadzonych działań jest 2-tygodniowa, uruchomiona 1 listopada 2016 r. emisja reklamy w radiu. Na potrzeby kampanii przygotowany został spot „Compensa. Żadnych ale.” – tym hasłem ubezpieczyciel zwraca uwagę odbiorców na wymówki, które towarzyszą nam na co dzień i którymi usprawiedliwiany jest również brak ubezpieczenia. Każda z wymówek została przedstawiona jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku. Compensa zachęca, aby porzucić wymówki  i zdecydować się na zakup ubezpieczenia.

- Spot jest zarówno reklamą wizerunkową, jak i produktową, bo pojawiają się w nim wszystkie oferowane przez Compensę ubezpieczenia, m.in. komunikacyjne, mieszkaniowe czy na życie. Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Z jednej strony pokazujemy, że oferta naszych produktów jest kompleksowa, z drugiej natomiast podkreślamy, że ubezpieczenia znajdują zastosowanie w naprawdę wielu codziennych sytuacjach i każda osoba może z nich skorzystać  – mówi Karolina Szczepaniak Dyrektor Biura Marketingu i PR  z Compensy.

Spoty telewizyjne emitowane są w TV Polsat i w stacjach tematycznych Grupy Polsat.  Radiowa odsłona kampanii realizowana jest w grupie RMF oraz Eurozet, co oznacza obecność w łącznie ok.120 rozgłośniach.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja S4 z Krakowa, która odpowiedzialna była także za planowanie i zakup mediów radiowych. Kampania w telewizji została przygotowana przez Polsat Media.

Spot reklamowy ubezpieczyciela został również udostępniony w serwisie YouTube oraz na firmowej stroni internetowej:

https://www.youtube.com/watch?v=lChGkn_PnOo

http://www.compensa.pl/tabid/389/Default.aspx

Infolinia 801 120 000