Jesteśmy jednym z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na polskim rynku.

Biuro prasowe

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami ze spółek Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group, a także z Grupy w VIG w Polsce i Europie.

wróć

Trzecie miejsce w konkursie Gazety Bankowej „Lider 2019” dla Compensy

Compensa TU SA Vienna Insurance Group zdobyła III miejsce w technologicznym konkursie Gazety Bankowej Lider 2019. Nagroda została przyznana za wdrożenie kompleksowego rozwiązania oferującego klientom możliwość samodzielnej cyfrowej likwidacji szkód.

Compensa zajęła trzecie miejsce w technologicznym konkursie Gazety Bankowej Lider 2019, w kategorii „Ubezpieczenia i inne instytucje finansowe”. Towarzystwo zostało wyróżnione za stworzenie kompleksowego rozwiązania do cyfrowej likwidacji szkód, dzięki któremu klient ma dostęp do szerokiego wachlarza narzędzi do samodzielnej likwidacji. Wśród nich znalazła się automatyzacja wyboru ścieżki likwidacji oparta na technologii AI, aplikacja do samodzielnej likwidacji szkód, wraz z unikatowym rozwiązaniem pozwalającym na wycenę ruchomości domowych, oraz aplikacja do prowadzenia videoinspekcji i fotoinspekcji przez rzeczoznawców. 

III miejsce w konkursie Lider 2019 to kolejne wyróżnienie przyznane za nasze kompleksowe rozwiązanie do cyfrowej likwidacji szkód. Mamy świadomość, że szybkie przejście przez cały proces likwidacji ma dla klientów bardzo duże znaczenie. Dlatego staramy się, by stał on się dla osoby poszkodowanej jak najbardziej przyjazny. Cieszę się, że nasze działania są dostrzegane i doceniane, i dziękuję całemu zespołowi, bez którego wdrożenie tych innowacji nie byłoby możliwe – komentuje Rafał Mosionek, Zastępca Prezesa Zarządu Compensy, odpowiedzialny w firmie m.in. za obszar likwidacji szkód.

Wdrożone rozwiązania miały w założeniu odpowiadać na technologiczne przyzwyczajenia klientów i skracać czas obsługi zgłoszeń. Obecnie sprawdzają się także w nowej sytuacji. Eliminują bowiem konieczność bezpośredniego spotkania z drugim człowiekiem, co w czasie epidemii koronawirusa okazało się być bardzo istotne. W czasie funkcjonujących obostrzeń największą popularnością cieszyły się zdalne oględziny – z tej możliwości korzystało nawet 70% klientów. Klienci decydowali się także częściej na wybór pozostałych narzędzi do samodzielnej i zdalnej likwidacji. W zależności od rodzaju ubezpieczenia, z rozwiązań tych korzystało od 20% do nawet 40% osób.

 

Infolinia 801 120 000