Jesteśmy jednym z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na polskim rynku.

Biuro prasowe

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi informacjami ze spółek Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group, a także z Grupy w VIG w Polsce i Europie.

wróć

Zdalna likwidacja szkód w Compensie

W czasie pandemii klienci chętniej decydują się na skorzystanie ze zdalnych trybów likwidacji szkód oferowanych przez Compensę. Rozwiązania te nie tylko w znaczący sposób skracają cały proces likwidacji, przede wszystkim pozwalają one ograniczyć konieczność bezpośredniego spotkania np. z rzeczoznawcą.  

Compensa TU SA Vienna Insurance Group obserwuje duży wzrost zainteresowania klientów zdalnymi trybami likwidacji szkód. Największą popularnością cieszą się zdalne oględziny, które eliminują konieczność bezpośredniego spotkania z rzeczoznawcą. W czasie pandemii koronawirusa z tej możliwości korzysta nawet 70% klientów. Rośnie także odsetek klientów, którzy decydują się na skorzystanie z aplikacji do samodzielnej likwidacji szkód, czy z uproszczonej ścieżki likwidacji Compensy. W zależności od rodzaju ubezpieczenia, z rozwiązań tych korzysta już od 20% do nawet 40% osób.

Zdalne tryby likwidacji szkód w założeniu miały przede wszystkim odpowiadać na technologiczne przyzwyczajenia klientów i skracać czas obsługi zgłoszeń. W obecnej sytuacji zyskują jednak nowe, znacznie większe znaczenie, eliminują bowiem konieczność bezpośredniego spotkania z drugim człowiekiem, co w czasie pandemii jest niezwykle istotne – komentuje Rafał Mosionek, Zastępca Prezesa Zarządu Compensy, odpowiedzialny w firmie między innymi za obszar likwidacji szkód.

W Compensie można także skorzystać z rozwiązania door to door, które dodatkowo ogranicza bezpośredni kontakt z innymi. Usługa ta świadczona jest za pośrednictwem ponad 200 warsztatów partnerskich Ubezpieczyciela, a cały proces jest bardzo prosty. Warsztat otrzymuje od klienta drogą elektroniczną dokumentację szkody. Następnie w umówionym terminie samochód jest odbierany z miejsca zamieszkania klienta. Jeśli to konieczne, na czas naprawy podstawiane jest auto zastępcze. Po zakończonej naprawie samochód zostaje odstawiony z powrotem pod dom właściciela. W czasie pandemii Covid-19 z usługi tej skorzystało już kilkuset klientów.

Infolinia 801 120 000