• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Bezpieczna Grupa

        Grupowe ubezpieczenie życia i zdrowia dla pracowników oraz ich najbliższych. Oferta przeznaczona jest dla pracodawców zatrudniających co najmniej 3 pracowników.

        • Możliwość przystąpienia do umowy ubezpieczenia w dowolnym czasie jej trwania.
        • Elastyczna konstrukcja i szeroka oferta ubezpieczeń dodatkowych.
        • Świadczenia z tytułu umowy ubezpieczenia nie podlegają opodatkowaniu (podatkiem dochodowym oraz od spadków i darowizn).

        Jesteś zainteresowany ubezpieczeniem?

        Możliwość wyboru spośród 51 umów dodatkowych, które zapewniają kompleksową ochronę życia i zdrowia pracownika oraz osób mu najbliższych.

        Zakres ochrony

        Ochrona życia pracownika

        Świadczenia związane z takimi zdarzeniami jak:

        • śmierć,
        • śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • śmierć w następstwie wypadku komunikacyjnego,
        • śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego przy pracy.

        Ochrona życia i zdrowia osób bliskich pracownikowi

        Świadczenia związane z takimi zdarzeniami jak:

        • śmierć małżonka,
        • trwały uszczerbek na zdrowiu małżonka w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • poważne zachorowanie małżonka,
        • osierocenie dziecka,
        • poważne zachorowanie dziecka,
        • śmierć rodzica lub śmierć teścia.

        Ochrona zdrowia pracownika

        Świadczenia związane z takimi zdarzeniami jak:

        • trwały uszczerbek na zdrowiu w następstwie nieszczęśliwego wypadku przy pracy,
        • pobyt w szpitalu,
        • rekonwalescencja po pobycie w szpitalu,
        • leczenie specjalistyczne,
        • operacja chirurgiczna,
        • poważne zachorowanie.

        Sprawdź inne ubezpieczenia dla firm

        leasing

        Ubezpieczenie flot samochodowych i leasingów

        Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych dla Twojej floty: OC, AC, Assistance, NNW, Ubezpieczenie szyb, opon, bagażu i GAP. Korzyści:

        • ubezpieczasz całą flotę w ramach jednej umowy
        • prosty sposób zawarcia ubezpieczenia
        • pomoc dedykowanego likwidatora do obsługi Twoich szkód.
        własny biznes

        Mój Biznes

        Elastyczny pakiet ubezpieczeń dla firm, których wartość majątku nie przekracza 1 000 000 złotych, a obroty są nie większe niż 5 000 000 zł. Korzyści:

        • możliwość dostosowania zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców
        • opcja rozszerzenia zakresu ochrony, m.in. o klauzulę nieosiągnięcia zysku w wyniku szkody
        • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla właścicieli i pracowników
        • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

        Compensa Firma

        Pakiet przystosowany do potrzeb średniej wielkości przedsiębiorstw, których wartość majątku nie przekracza 15 000 000 zł, a obrót jest nie większy niż 25 000 000 zł. Korzyści:

        • ubezpieczenie w formule all risk (ochrona od wszelkich zdarzeń)
        • najszerszy zakres ryzyk, które można dowolnie łączyć i dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa
        • brak ryzyk obowiązkowych
        • możliwość skorzystania z Asysty i Ochrony prawnej.
        Grupowe ubezpieczenie

        Compensa Firma Życie

        Grupowe ubezpieczenie umożliwiające ochronę życia i zdrowia pracodawcy oraz pracownika z rodziną. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla przedsiębiorcy zatrudniającego od 3 do 20 pracowników
        • możliwość rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowe świadczenia
        • opcja podwyższenia sumy ubezpieczenia w ramach pakietu VIP
        • zakres ochrony obejmuje pracownika wraz z małżonkiem/partnerem i pełnoletnich dzieci.
        pakiet medyczny

        Compensa Zdrowie

        Atrakcyjne i nielimitowane świadczenia prywatnej służby zdrowia dla pracowników. Korzyści:

        • prywatna opieka medyczna w ramach oferty LUX MED wraz z placówkami współpracującymi
        • dostęp bez limitu do specjalistycznych konsultacji z lekarzami i do badań diagnostycznych
        • możliwość bezgotówkowego korzystania z konsultacji i diagnostyki w ramach ubezpieczenia.
        Pakiet zdrowotny

        Compensa MULTI Zdrowie

        Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników i ich rodzin, umożliwiające bezgotówkowy i nielimitowany dostęp do prywatnej opieki medycznej. Korzyści:

        • gwarancja ekspresowego dostępu do lekarza internisty i specjalistów
        • bezgotówkowy dostęp do opieki medycznej w placówkach współpracujących z Compensą lub zwrot kosztów za świadczenia medyczne zrealizowane w innej placówce medycznej
        • zakres ochrony obejmuje pracowników oraz najbliższą rodzinę.
        leasing

        Ubezpieczenie flot samochodowych i leasingów

        Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych dla Twojej floty: OC, AC, Assistance, NNW, Ubezpieczenie szyb, opon, bagażu i GAP. Korzyści:

        • ubezpieczasz całą flotę w ramach jednej umowy
        • prosty sposób zawarcia ubezpieczenia
        • pomoc dedykowanego likwidatora do obsługi Twoich szkód.
        własny biznes

        Mój Biznes

        Elastyczny pakiet ubezpieczeń dla firm, których wartość majątku nie przekracza 1 000 000 złotych, a obroty są nie większe niż 5 000 000 zł. Korzyści:

        • możliwość dostosowania zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców
        • opcja rozszerzenia zakresu ochrony, m.in. o klauzulę nieosiągnięcia zysku w wyniku szkody
        • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla właścicieli i pracowników
        • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

        Compensa Firma

        Pakiet przystosowany do potrzeb średniej wielkości przedsiębiorstw, których wartość majątku nie przekracza 15 000 000 zł, a obrót jest nie większy niż 25 000 000 zł. Korzyści:

        • ubezpieczenie w formule all risk (ochrona od wszelkich zdarzeń)
        • najszerszy zakres ryzyk, które można dowolnie łączyć i dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa
        • brak ryzyk obowiązkowych
        • możliwość skorzystania z Asysty i Ochrony prawnej.
        Grupowe ubezpieczenie

        Compensa Firma Życie

        Grupowe ubezpieczenie umożliwiające ochronę życia i zdrowia pracodawcy oraz pracownika z rodziną. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla przedsiębiorcy zatrudniającego od 3 do 20 pracowników
        • możliwość rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowe świadczenia
        • opcja podwyższenia sumy ubezpieczenia w ramach pakietu VIP
        • zakres ochrony obejmuje pracownika wraz z małżonkiem/partnerem i pełnoletnich dzieci.
        pakiet medyczny

        Compensa Zdrowie

        Atrakcyjne i nielimitowane świadczenia prywatnej służby zdrowia dla pracowników. Korzyści:

        • prywatna opieka medyczna w ramach oferty LUX MED wraz z placówkami współpracującymi
        • dostęp bez limitu do specjalistycznych konsultacji z lekarzami i do badań diagnostycznych
        • możliwość bezgotówkowego korzystania z konsultacji i diagnostyki w ramach ubezpieczenia.
        Pakiet zdrowotny

        Compensa MULTI Zdrowie

        Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników i ich rodzin, umożliwiające bezgotówkowy i nielimitowany dostęp do prywatnej opieki medycznej. Korzyści:

        • gwarancja ekspresowego dostępu do lekarza internisty i specjalistów
        • bezgotówkowy dostęp do opieki medycznej w placówkach współpracujących z Compensą lub zwrot kosztów za świadczenia medyczne zrealizowane w innej placówce medycznej
        • zakres ochrony obejmuje pracowników oraz najbliższą rodzinę.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large