• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
        Ubezpieczenie na życie

        Między Nami

        Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich z elastycznym zakresem ochrony.

        • Ubezpieczenie na życie dla osób w wieku od 18 do 55 lat.
        • Elastyczna konstrukcja pozwala na indywidualne dopasowanie zakresu ochrony.
        • Szeroka oferta ubezpieczeń dodatkowych.
        • Ochrona w ramach ubezpieczenia związana z życiem i zdrowiem małżonka, partnera i dziecka, życiem rodziców i teściów.

        Między Nami to elastyczne rozwiązanie dla Ciebie i Twoich najbliższych

        Chcesz zapoznać się z ofertą ubezpieczenia na życie? Znajdź agenta lub zostaw swój numer. Oddzwonimy do Ciebie.

        Szczegóły ubezpieczenia na życie Między Nami

        Dla kogo jest ubezpieczenie na życie Między Nami?

        Ubezpieczenie Między Nami przeznaczone jest dla osób, którym zależy na możliwości wyboru zakresu ochrony ubezpieczeniowej spośród szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych oraz na możliwości decydowania o wysokości sum ubezpieczenia. Ubezpieczenie to dedykowane jest osobom, które ukończyły 18 rok życia, ale mają nie więcej niż 55 lat.

        Osobom w wieku między 56 a 72 rokiem proponujemy ubezpieczenie na życie: Między Nami Gold.

        Jaki jest zakres ochrony w ramach ubezpieczenia na życie Między Nami?

        Wybierając ubezpieczenie na życie Między Nami chronisz to, co dla Ciebie najważniejsze. Życie i zdrowie.

        W zależności od wybranych przez Ciebie ubezpieczeń dodatkowych, zakres ubezpieczenia może obejmować zdarzenia związane z utratą życia, np.:

        • śmierć,
        • śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • śmierć w następstwie wypadku komunikacyjnego.

        Może także obejmować zdarzenia związane z utratą zdrowia, np.:

        • trwały uszczerbek na zdrowiu w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • pobyt w szpitalu,
        • rekonwalescencja po pobycie w szpitalu,
        • leczenie specjalistyczne,
        • operacja chirurgiczna,
        • poważne zachorowanie.

        Między Nami to również:

        • ochrona obejmująca zdarzenia dotyczące życia lub zdrowia Twoich rodziców i teściów,
        • finansowe wsparcie w przypadku szczęśliwych zdarzeń, jak np. narodzenia dziecka,
        • pomoc assistance w sytuacjach związanych z utratą zdrowia.

        Jak wybrać ubezpieczenie na życie? Z jakich opcji dodatkowych mogę skorzystać w ramach ubezpieczenia Między Nami?

        Ubezpieczenie na życie Między Nami umożliwia wybór spośród szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych. Ty decydujesz o warunkach i zakresie swojej polisy.

        Ubezpieczenia dodatkowe obejmujące śmierć Ubezpieczonego w następstwie:

        • nieszczęśliwego wypadku,
        • udaru mózgu lub zawału serca,
        • wypadku komunikacyjnego.

        Ubezpieczenia dodatkowe obejmujące trwały uszczerbek na zdrowiu, będący następstwem:

        • nieszczęśliwego wypadku,
        • udaru mózgu lub zawału serca.

        Ubezpieczenia dodatkowe obejmujące zdarzenia związane z utratą zdrowia, wymagającą hospitalizacji:

        • ubezpieczenie na wypadek pobytu na OIOM,
        • ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu w następstwie choroby,
        • ubezpieczenie na wypadek pobytu w szpitalu w następstwie wypadku komunikacyjnego,
        • ubezpieczenie na wypadek rekonwalescencji po pobycie w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadki,
        • ubezpieczenie ze świadczeniem aptecznym.

        Ponadto, możesz rozszerzyć zakres ochrony o ubezpieczenia dodatkowe na wypadek:

        • leczenia specjalistycznego,
        • całkowitej niezdolności do pracy i samodzielnej egzystencji w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • poważnego zachorowania,
        • operacji chirurgicznej,
        • pogorszenia się stanu zdrowia i konieczności uzyskania świadczeń assistance.

        Ubezpieczenia dodatkowe związane z życiem i zdrowiem małżonka to:

        • ubezpieczenie na wypadek śmierci małżonka,
        • ubezpieczenie na wypadek śmierci małżonka w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • ubezpieczenie na wypadek śmierci małżonka w następstwie wypadku komunikacyjnego,
        • ubezpieczenie na wypadek pobytu małżonka w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • ubezpieczenie na wypadek pobytu małżonka w szpitalu w następstwie choroby.

        Ubezpieczenia dodatkowe związane z życiem i zdrowiem partnera to:

        • ubezpieczenia na wypadek śmierci partnera,
        • ubezpieczenia na wypadek śmierci partnera w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • ubezpieczenia na wypadek pobytu partnera w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku.

        Opcje związane z życiem i zdrowiem dziecka to ubezpieczenia na wypadek:

        • urodzenia dziecka,
        • urodzenia dziecka w wyniku ciąży mnogiej,
        • urodzenia dziecka z wadą wrodzoną,
        • urodzenia dziecka z niską punktacją w skali APGAR,
        • osierocenia dziecka,
        • osierocenia dziecka z wypłatą renty,
        • śmierci dziecka,
        • śmierci dziecka na wypadek nieszczęśliwego wypadku,
        • poważnego zachorowania dziecka,
        • trwałego uszczerbku na zdrowiu dziecka w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • trwałej utraty zdrowia dziecka w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • pobytu dziecka w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
        • pobytu dziecka w szpitalu w następstwie choroby.

        Z ubezpieczeniem na życie Między Nami możesz również dobrać dodatkowe ryzyka dotyczące rodziców i teściów, wybierając:

        • ubezpieczenie na wypadek śmierci rodzica lub śmierci teścia,
        • ubezpieczenie na wypadek śmierci rodzica lub śmierci teścia w następstwie nieszczęśliwego wypadku.

        Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym m.in. tabela oceny procentowej trwałego uszczerbku na zdrowiu, znajdują się w ogólnych warunkach ubezpieczenia.

        Ubezpieczenie na życie pod kredyt – czy Między Nami może spełniać taką funkcję?

        Tak. Posiadanie polisy na życie to bardzo częsty wymóg banku przy udzielaniu kredytu gotówkowego.

        Między Nami może stanowić zabezpieczenie pod kredyt. W takim przypadku należy wskazać bank jako Uposażonego na wypadek swojej śmierci.

        Nieszczęśliwy wypadek – w jakich sytuacjach przysługuje mi świadczenie z tego tytułu?

        Nieszczęśliwy wypadek to zdarzenie spełniające łącznie określone warunki. Aby wypadek można było nazwać nieszczęśliwym powinien on być:

        • przypadkowy,
        • nagły,
        • wywołany wskutek działania wyłącznie czynnika zewnętrznego,
        • spowodowany niezależne od Twojej woli ani stanu Twojego zdrowia.

        Gdy następstwem takiego nieszczęśliwego wypadku jest choroba lub uraz, wówczas przysługuje świadczenie określone w warunkach umowy ubezpieczenia na życie. A gdy następstwem takiego nieszczęśliwego wypadku jest śmierć to świadczenie przysługuje uposażonym.

        Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o ubezpieczeniu Między Nami zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią lub spotkania z naszym Agentem, który chętnie porozmawia o Twoich potrzebach i przedstawi ubezpieczenie dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje na temat ubezpieczeń dodatkowych znajdują się w odpowiednich ogólnych warunkach dodatkowych ubezpieczeń indywidualnych.

         

         

        Inne ubezpieczenia na życie

        senior

        Życie

        Między Nami Gold

        Ubezpieczenie na życie po 60 roku życia? Między Nami Gold będzie najlepszym wyborem. Korzyści:

        • 3 warianty ubezpieczenia do wyboru to możliwość dopasowania zakresu do Twoich potrzeb
        • całodobowa ochrona Twojego zdrowia
        • assistance domowy i assistance medyczny
        • indywidualne ubezpieczenie na życie dedykowane osobom między 56 a 72 rokiem życia.
        Polisa na życie

        Życie

        Compensa IKZE

        Ubezpieczenie na życie z UFK, czyli z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Korzyści:

        • inwestycja i gromadzenie środków na emeryturę w ramach Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE)
        • możliwość odliczenia wpłat dokonanych na IKZE w corocznym rozliczeniu PIT (ulga podatkowa uzależniona od progu podatkowego)
        • polisa na życie Compensa IKZE to brak podatku 19% od zysków kapitałowych
        • wybór sposobu wypłacenia środków po ukończeniu 65 lat (jednorazowo lub w ratach)
        oszczędzanie

        Życie

        Gwarancja Ochrona Optima

        Indywidualne ubezpieczenie na życie, którego zakres ochrony może być bardzo szeroki. Korzyści:

        • ochrona na wypadek choroby czy nieszczęśliwego wypadku
        • polisa na życie, która może stanowić zabezpieczenie zobowiązań finansowych, (np. w przypadku zakupu mieszkania na kredyt hipoteczny)
        • w ramach jednej polisy ubezpieczasz siebie, Małżonka/Małżonkę (także Partnera/Partnerkę) oraz dzieci
        • każdy z ubezpieczonych może wybrać indywidualny zakres i czas ochrony oraz wysokość poszczególnych świadczeń.
        Ubezpieczenie na życie

        Życie

        Flexi Plus

        Ubezpieczenie na życie ze składką jednorazową – płacisz tylko raz za cały okres trwania umowy. Korzyści:

        • polisa na życie daje możliwość inwestycji w ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe (UFK)
        • możliwość wyboru strategii, celu lokowania swoich środków oraz czasu inwestycji.
        Życie

        Życie

        Gwarancja Komfort

        Indywidualne ubezpieczenie na życie z pewną wypłatą kapitału na koniec umowy. Korzyści:

        • ubezpieczenie na życie, ale również na dożycie (gdy polisa na życie się zakończy, otrzymujesz sumę ubezpieczenia wskazaną w umowie)
        • opcja rozszerzania ochrony w ramach polisy na życie związanej m.in. z pobytem w szpitalu czy trwałą utratą zdrowia po nieszczęśliwym wypadku.
        ubezpieczenie na życie z UFK

        Życie

        Compensa Maxima

        Ubezpieczenie na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Korzyści:

        • 3 funkcje ubezpieczenia: ochronna, inwestycyjna i budująca kapitał na przyszłość
        • dostęp do szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych, m.in. do leczenia za granicą i eksperckiej opinii medycznej.
        • możliwość rozszerzenie zakresu ubezpieczenia przy wyborze spośród 17 ubezpieczeń dodatkowych
        • finansowe wsparcie w przypadku niezdolności do pracy po nieszczęśliwym wypadku czy w sytuacji leczenia choroby nowotworowej.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large