• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            Druki i formularze

            Formularze dotyczące indywidualnego i grupowego ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczeń posagowych,

            Indywidualne ubezpieczenia na życie

            Śmierć ubezpieczonego

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
            • akt zgonu ubezpieczonego
            • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Zakończenie okresu ubezpieczenia

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do centrali Towarzystwa na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku

            Jak zgłosić wypłatę świadczenie

            Skompletuj wymagane dokumenty: 

            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna określająca przyczynę śmierci
            • akt zgonu ubezpieczonego
            • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorski
            • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 00
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt..

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Poważne zachorowanie

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwałe inwalidztwo spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Pobyt ubezpieczonego w szpitalu

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwałe kalectwo spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty: 

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Wniosek o wypłatę Renty dla Ubezpieczonego

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwała utrata zdrowia spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty: 

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub w najbliższej jednostki terenowej Compensy

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Niezdolność do pracy

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Wniosek o wypłatę Renty dla Uposażonego do Renty

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Grupowe ubezpieczenia na życie lub indywidualnie kontynuowane ubezpieczenia na życie

            Śmierć ubezpieczonego

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Pobyt w szpitalu

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć w następstwie wypadku komunikacyjnego

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
            • adres Komendy Policji lub Prokuratury
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Operacja chirurgiczna

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
            • adres Komendy Policji lub Prokuratury
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Urodzenie dziecka

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku przy pracy

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • protokół BHP
            • akt zgonu ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
            • adres Komendy Policji lub Prokuratury
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego przy pracy

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty: 

            • protokół BHP
            • akt zgonu ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
            • adres Komendy Policji lub Prokuratury
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć spowodowana zawałem lub udarem mózgu

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Osierocenie dziecka

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu ubezpieczonego
            • akt urodzenia dziecka
            • akt małżeństwa w przypadku zawarcia związku małżeńskiego przez dziecko Ubezpieczonego
            • zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły dziecka pomiędzy 18 a 25 rokiem życia, jeżeli umowa ubezpieczenia nie mówi inaczej
            • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwałe kalectwo spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwały uszczerbek na zdrowiu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
            • dokumenty medyczne potwierdzające zaistnienie nieszczęśliwego wypadku
            • protokół BHP, adres Komendy Policji (lub oświadczenia o nie sporządzaniu protokołu BHP lub nie wzywaniu Policji na miejsce zdarzenia)
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwała utrata zdrowia spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
            • dokumenty medyczne potwierdzające zaistnienie nieszczęśliwego wypadku
            • protokół BHP, adres Komendy Policji (lub oświadczenia o nie sporządzaniu protokołu BHP lub nie wzywaniu Policji na miejsce zdarzenia)
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwały uszczerbek na zdrowiu spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
            • dokumenty medyczne potwierdzające wystąpienie zawału serca lub udaru mózgu
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Poważne zachorowanie

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Niezdolność do pracy

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
            • orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć małżonka

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu małżonka
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • aktualny (wydany po dacie zgonu małżonka) akt małżeństwa
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć małżonka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu małżonka ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
              • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
              • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
              • aktualny (wydany po dacie zgonu małżonka) akt małżeństwa
              • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              V
              ienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

              • likwidator Towarzystwa,
              • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
              • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
              • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć dziecka

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            •  likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć dziecka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu dziecka ubezpieczonego
            • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
            • akt urodzenia
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Urodzenie martwego noworodka

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć rodzica ubezpieczonego oraz rodzica małżonka ubezpieczonego

            Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • odpis skrócony aktu zgonu rodzica, teścia lub osoby pozostającej w związku małżeńskim z ojcem lub matką Osoby ubezpieczonej albo z ojcem lub matką małżonka Osoby ubezpieczonej
            • aktualny odpis skrócony aktu zawarcia małżeństwa (w przypadku śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego), wystawiony nie wcześniej niż na dzień śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego lub oświadczenie Osoby ubezpieczonej i małżonka Osoby ubezpieczonej o pozostawaniu w związku małżeńskim w dniu śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Ubezpieczenia posagowe

            Śmierć ubezpieczonego

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
            • akt zgonu ubezpieczonego
            • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Zakończenie okresu ubezpieczenia

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
            • akt zgonu ubezpieczonego
            • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorskie
            • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Śmierć uposażonego dziecka

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            • akt zgonu uposażonego dziecka
            • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Niezdolność ubezpieczonego do pracy

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Poważne zachorowanie uposażonego dziecka

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwały uszczerbek na zdrowiu uposażonego dziecka spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje: 

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Trwała utrata zdrowia dziecka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

            Jak zgłosić świadczenie?

            Skompletuj wymagane dokumenty:

            Przekaż dokumenty:

            • bezpośrednio do Compensy na adres:
              Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
              Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

             

            UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

            Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

            Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

            W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

            W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

            W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

            Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

            Ubezpieczenie zdrowotne

            Zasiłek szpitalny i Świadczenie operacyjne

            1. Zadzwoń na infolinię czynną od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00 – 18:00. tel. 22 501 61 00
            2. Pobierz formularz zgłoszenia szkody
            3. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres mailowy: szkody@compensa.pl

            Formularze dotyczące szkody z ubezpieczenia Ochrony Prawnej

            Szkoda z ubezpieczenia Ochrony Prawnej

            1. Zadzwoń na infolinię czynną od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt) w godzinach 7:00 – 20:00. tel. 22 501 61 00
            2. Pobierz formularz zgłoszenia szkody
            3. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres:
              Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
              Aleje Jerozolimskie 162
              02-342 Warszawa
              fax. +48 22 501 60 01
            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large