• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            40 tys. interwencji w pierwszym roku własnego assistance Compensy

            • W sierpniu 2017 r. minął rok od uruchomienia w Compensie własnej usługi assistance komunikacyjnego we współpracy z VIG Assistance.
            • Ubezpieczyciel zrealizował w tym czasie blisko 40 tys. interwencji.
            • Z danych firmy wynika, że 42% z nich polegało na holowaniu auta – to zdecydowanie najczęściej świadczona usługa w ramach assistance.

            Zakład ubezpieczeń Compensa prowadził w lipcu i sierpniu 2016 r. pilotażowy program własnego assistance, a od września ub.r. rozpoczął w tym zakresie stałą współpracę z VIG Assistance, jednostką odpowiedzialną za usługi pomocowe w polskim oddziale Grupy VIG. Wcześniej ubezpieczyciel współpracował z zewnętrznym dostawcą tego typu rozwiązań.

            W ramach oferowanych przez Compensę pięciu wariantach usług, ubezpieczeni mogą korzystać ze wsparcia 345 firm, które dysponują ponad 1,8 tys. pojazdami holowniczymi. W pierwszych 12 miesiącach od uruchomienia swojego assistance firma zrealizowała 39,9 tys. interwencji. Najwięcej z nich polegało na: holowaniu pojazdu do warsztatu (16,8 tys., 42%), pomocy informacyjnej związanej m.in. z warsztatami samochodowymi, pomocą drogową czy organizacją wyjazdu oraz udostępnianiu pojazdu zastępczego z assistance i OC (po 9 tys., 23%), a także wykonywaniu usprawnień na miejscu zdarzenia (4,7 tys., 12%).

            Assistance to pakiet nieraz nawet kilkunastu różnych usług, ale ze statystyk wyraźnie wynika, że kierowcy zdecydowanie najczęściej korzystają z holowania i pojazdów zastępczych. Nic więc dziwnego, że to właśnie na te usługi klienci zwracają w największym stopniu uwagę podczas wyboru ubezpieczenia. Jesteśmy coraz częściej pytani o zasięg holowania, możliwość transportu uszkodzonego pojazdu nie tylko do najbliższego warsztatu, ale też do wskazanego miejsca, a także o zasady korzystania z auta zastępczego – podsumowuje Michał Makarczyk, Dyrektor Likwidacji Szkód w Compensa TU SA Vienna Insurance Group.

            Na potrzeby swojego assistance Compensa wykorzystuje nowoczesne technologie. Po zgłoszeniu problemu z samochodem klient otrzymuje SMS-a z odnośnikiem do mapy i dzięki geolokalizacji wie, gdzie obecnie jest oraz jaką trasą i kiedy dokładnie dotrze do niego pomoc drogowa.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large