• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
        Pakiet zdrowotny

        Compensa MULTI Zdrowie

        Ekspresowy dostęp do konsultacji lekarskich w ramach prywatnej opieki medycznej w ponad 2 500 placówkach w całej Polsce. Atrakcyjna forma benefitu pozapłacowego dla pracowników.

        • Możliwość bezgotówkowego korzystania ze świadczeń medycznych w placówkach współpracujących z Compensą na terenie całej Polski.
        • Zwrot poniesionych kosztów za świadczenia medyczne zrealizowane w dowolnej, wybranej przez Ciebie placówce medycznej.
        • Ubezpieczeniem mogą zostać objęci pracownicy oraz ich najbliżsi.

        Skontaktuj się z nami

        Jesteś pracodawcą? Szukasz ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników? Zostaw numer. Oddzwonimy.
        Jesteś pracownikiem? Masz już ubezpieczenie zdrowotne w swojej firmie? Umów online wizytę w placówce lub e-wizytę.

        Korzyści dla pracodawcy i dla pracownika

        Zalety dla pracodawcy

        • kompleksowa obsługa w zakresie medycyny pracy,
        • lepszy stan zdrowia pracowników i zmniejszenie absencji chorobowej,
        • podniesienie atrakcyjności firmy i zmniejszenie fluktuacji kadrowej,
        • prosta i szybka procedura zawarcia ubezpieczenia,
        • bonus przyciągający fachowców i najlepszych pracowników,
        • ubezpieczenie zdrowotne dofinansowane przez Pracodawcę jest kosztem uzyskania przychodu.

        Zalety dla pracownika

        • bezgotówkowy dostęp do wizyt i badań w sieci ponad 2500 placówek medycznych na terenie całego kraju,
        • gwarantowane terminy oczekiwania na wizytę: internista (1 dzień roboczy), lekarz specjalista (do 5 dni roboczych),
        • możliwość korzystania z usług w dowolnej placówce medycznej z gwarancją całkowitej lub częściowej refundacji kosztów,
        • duży wybór lekarzy specjalistów dostępnych bez limitów i bez skierowań (w tym również lekarzy z tytułem profesora),
        • szeroki zakres badań diagnostycznych,
        • brak karencji,
        • brak ankiety medycznej w ubezpieczeniu podstawowym (ankieta medyczna dotyczy jedynie klauzuli: świadczenie operacyjne),
        • brak górnego wieku zakończenia ochrony,
        • możliwość włączenia do ubezpieczenia małżonka, partnera i dzieci,
        • możliwość dołączenia do ubezpieczenia rodziców i teściów (wariant Senior).

        Zakres ubezpieczenia

        Nielimitowane konsultacje lekarskie

        Konsultacje z lekarzami specjalizacji w wariancie Złotym (z wyłączeniem stomatologii i psychiatrii, medycyny estetycznej). Gwarantowany termin oczekiwania na wizytę. Wizyta:

        • w ciągu 1 dnia roboczego u lekarza rodzinnego, internisty i pediatry
        • w ciągu 5 dni roboczych u lekarza specjalisty (bez skierowania od internisty).

        Badania diagnostyczne

        Możliwość umówienia badań diagnostycznych bez limitów i dodatkowych kosztów m.in. za  kontrasty w tomografii komputerowej czy rezonansie magnetycznym.

        Zabiegi ambulatoryjne

        Pielęgniarskie zabiegi ambulatoryjne (iniekcje, opatrzenia ran, zmierzenie ciśnienia).

        Assistance medyczny

        Pomoc w przypadku nieszczęśliwego wypadku czy zachorowania.

        Opieka medyczna w czasie ciąży

        Badania i konsultacje lekarskie w okresie przedporodowym.

        Rehabilitacja

        Rehabilitacja dostępna jest w wariancie Złotym.

        Konsultacje profesorskie

        Nielimitowane konsultacje profesorskie dostępne bez skierowania.

        Diagnostyka obrazowa i laboratoryjna

        • pełny zakres badań USG (z wyłączeniem badań w technologii 3D i 4D), EKG, RTG, tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego)
        • badania endoskopowe obejmujące gastroskopię, kolonoskopię, rektoskopię, sigmoidoskopię
        • badania histopatologiczne, hormonalne, immunologiczne, serologiczne, alergologiczne, bakteriologiczne
        • markery nowotworowe, mammografia, biopsja cienkoigłowa
        • nielimitowane badania laboratoryjne: morfologia z rozmazem, badanie kału i moczu.

        Szczepienia

        Szczepienia przeciw grypie i WZW Typu A i B, podanie antytoksyny przeciwtężcowej.

        Infolinia całodobowa

        Kontakt z infolinią medyczną 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

        Wizyty domowe

        Nielimitowane wizyty lekarskie.

        Rozszerzenie zakresu ochrony

        Program Compensa MULTI Zdrowie można rozszerzyć o:

        • medycynę pracy, obejmującą badania wstępne, okresowe i kontrolne oraz profilaktyczną opiekę zdrowotną niezbędną ze względu na warunki pracy,
        • rehabilitację z limitem 10, 20 lub 40 zabiegów w roku
        • leczenie stomatologiczne
        • świadczenie operacyjne.

        Warianty

        Zakres

        Brązowy

        Brązowy Plus

        Srebrny Basic

        Srebrny

        POLECANE

        Złoty

        Senior

        konsultacje lekarskie

        10 specjalizacji

        14 specjalizacji

        20 specjalizacji

        20 specjalizacji

        wszyscy specjaliści (bez psychologa, psychiatry, chirurga plastycznego i lekarzy z zakresu stomatologii)

        14 specjalizacji

        zabiegi ambulatoryjne

        badania diagnostyczne

        podstawowe

        podstawowe

        podstawowe / specjalistyczne

        podstawowe / specjalistyczne

        podstawowe / specjalistyczne

        podstawowe

        opieka pielęgniarska

        szczepienia

        grypa

        grypa

        grypa

        grypa

        grypa, WZW A/B

        grypa

        assistance medyczny

        wizyty domowe

        rehabilitacja

        opcja

        opcja

        opcja

        opcja

        opcja

        medycyna pracy

        opcja

        opcja

        opcja

        opcja

        opcja

        Sprawdź inne ubezpieczenia dla firm

        własny biznes

        Mój Biznes

        Elastyczny pakiet ubezpieczeń dla firm, których wartość majątku nie przekracza 1 000 000 złotych, a obroty są nie większe niż 5 000 000 zł. Korzyści:

        • możliwość dostosowania zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców
        • opcja rozszerzenia zakresu ochrony, m.in. o klauzulę nieosiągnięcia zysku w wyniku szkody
        • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla właścicieli i pracowników
        • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

        Compensa Firma

        Pakiet przystosowany do potrzeb średniej wielkości przedsiębiorstw, których wartość majątku nie przekracza 15 000 000 zł, a obrót jest nie większy niż 25 000 000 zł. Korzyści:

        • ubezpieczenie w formule all risk (ochrona od wszelkich zdarzeń)
        • najszerszy zakres ryzyk, które można dowolnie łączyć i dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa
        • brak ryzyk obowiązkowych
        • możliwość skorzystania z Asysty i Ochrony prawnej.
        leasing

        Ubezpieczenie flot samochodowych i leasingów

        Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych dla Twojej floty: OC, AC, Assistance, NNW, Ubezpieczenie szyb, opon, bagażu i GAP. Korzyści:

        • ubezpieczasz całą flotę w ramach jednej umowy
        • prosty sposób zawarcia ubezpieczenia
        • pomoc dedykowanego likwidatora do obsługi Twoich szkód.
        Grupowe ubezpieczenie

        Compensa Firma Życie

        Grupowe ubezpieczenie umożliwiające ochronę życia i zdrowia pracodawcy oraz pracownika z rodziną. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla przedsiębiorcy zatrudniającego od 3 do 20 pracowników
        • możliwość rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowe świadczenia
        • opcja podwyższenia sumy ubezpieczenia w ramach pakietu VIP
        • zakres ochrony obejmuje pracownika wraz z małżonkiem/partnerem i pełnoletnich dzieci.

        Bezpieczna Grupa

        Ochrona życia i zdrowia dla pracowników oraz jego bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla pracodawcy zatrudniającego co najmniej 3 pracowników
        • szeroki wachlarz ubezpieczeń dodatkowych
        • opcja dołączenia pracownika do umowy ubezpieczenia w dowolnym czasie jej trwania
        • brak konieczności odprowadzania podatku dochodowego oraz od spadków i darowizn od wypłacanych świadczeń.

        Między Nami

        Dobrowolne ubezpieczenie życia i zdrowia dla pracowników, ich rodzin oraz dowolnych osób. Korzyści:

        • możliwość rozszerzenia ochrony poprzez dobór ubezpieczeń dodatkowych
        • ochrona życia i zdrowia ubezpieczonego, małżonka i dzieci
        • ochrona życia rodziców i teściów ubezpieczonego
        • ubezpieczenie dla osób między 18. a 55. rokiem życia.
        własny biznes

        Mój Biznes

        Elastyczny pakiet ubezpieczeń dla firm, których wartość majątku nie przekracza 1 000 000 złotych, a obroty są nie większe niż 5 000 000 zł. Korzyści:

        • możliwość dostosowania zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców
        • opcja rozszerzenia zakresu ochrony, m.in. o klauzulę nieosiągnięcia zysku w wyniku szkody
        • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla właścicieli i pracowników
        • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

        Compensa Firma

        Pakiet przystosowany do potrzeb średniej wielkości przedsiębiorstw, których wartość majątku nie przekracza 15 000 000 zł, a obrót jest nie większy niż 25 000 000 zł. Korzyści:

        • ubezpieczenie w formule all risk (ochrona od wszelkich zdarzeń)
        • najszerszy zakres ryzyk, które można dowolnie łączyć i dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa
        • brak ryzyk obowiązkowych
        • możliwość skorzystania z Asysty i Ochrony prawnej.
        leasing

        Ubezpieczenie flot samochodowych i leasingów

        Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych dla Twojej floty: OC, AC, Assistance, NNW, Ubezpieczenie szyb, opon, bagażu i GAP. Korzyści:

        • ubezpieczasz całą flotę w ramach jednej umowy
        • prosty sposób zawarcia ubezpieczenia
        • pomoc dedykowanego likwidatora do obsługi Twoich szkód.
        Grupowe ubezpieczenie

        Compensa Firma Życie

        Grupowe ubezpieczenie umożliwiające ochronę życia i zdrowia pracodawcy oraz pracownika z rodziną. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla przedsiębiorcy zatrudniającego od 3 do 20 pracowników
        • możliwość rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowe świadczenia
        • opcja podwyższenia sumy ubezpieczenia w ramach pakietu VIP
        • zakres ochrony obejmuje pracownika wraz z małżonkiem/partnerem i pełnoletnich dzieci.

        Bezpieczna Grupa

        Ochrona życia i zdrowia dla pracowników oraz jego bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla pracodawcy zatrudniającego co najmniej 3 pracowników
        • szeroki wachlarz ubezpieczeń dodatkowych
        • opcja dołączenia pracownika do umowy ubezpieczenia w dowolnym czasie jej trwania
        • brak konieczności odprowadzania podatku dochodowego oraz od spadków i darowizn od wypłacanych świadczeń.

        Między Nami

        Dobrowolne ubezpieczenie życia i zdrowia dla pracowników, ich rodzin oraz dowolnych osób. Korzyści:

        • możliwość rozszerzenia ochrony poprzez dobór ubezpieczeń dodatkowych
        • ochrona życia i zdrowia ubezpieczonego, małżonka i dzieci
        • ochrona życia rodziców i teściów ubezpieczonego
        • ubezpieczenie dla osób między 18. a 55. rokiem życia.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large