• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
        własny biznes

        Mój Biznes

        Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla firm posiadających mienie o wartości do 1 000 000 zł i osiągających obroty do 5 000 000 zł.

        • Elastyczny zakres ochrony ubezpieczeniowej dostosowany do potrzeb klientów z różnych branż
        • Możliwość rozszerzenia zakresu odpowiedzialności o klauzulę ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk
        • Ochrona właścicieli i pracowników firmy w zakresie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków
        • Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu posiadania mienia i/lub prowadzenia działalności gospodarczej.

        Jesteś zainteresowany ubezpieczeniem?

        Sprawdź, co zawiera pakiet Mój Biznes

        Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych

        Ubezpieczenie obejmuje ochroną zdarzenia powstałe w bezpośrednim następstwie: dymu, sadzy, fali uderzeniowej, gradu, huraganu, lawiny osunięcia się ziemi, pożaru, przepięcia piorunowego, przewrócenia się drzew lub zawalenia budynków, trzęsienia ziemi, uderzenia pioruna, uderzenia pojazdu, upadku statku powietrznego, wybuchu, zalania, zalegania śniegu lub lodu,  zapadania się ziemi, przepięcia elektrycznego oraz powodzi.

        Dodatkowo można rozszerzyć zakres ochrony między innymi o klauzule:

        • obiektów budowlanych nie związanych trwale z gruntem lub znajdującego się w nich mienia
        • mienia poza miejscem ubezpieczenia
        • zepsucia środków obrotowych lub mienia osób trzecich
        • wandalizmu
        • szyb i innych przedmiotów od stłuczenia
        • nieosiągnięcia zysku w następstwie szkody.

        W razie szkody Compensa wypłaca odszkodowania w ramach sum i limitów oraz zakresu ubezpieczenia określonych na polisie.

        Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego i nośników danych oraz danych

        Przedmiotem ubezpieczenia jest sprzęt elektroniczny stanowiący własność, znajdujący się w posiadaniu Ubezpieczonego, wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej. Sprzęt nie może być starszy niż 10 lat.

        • Sprzęt elektroniczny stacjonarny objęty jest ochroną ubezpieczeniową w Polsce w miejscu ubezpieczenia określonym w Umowie oraz w czasie jego przemieszczania lub transportowania w obrębie tego miejsca.
        • Sprzęt elektroniczny przenośny objęty jest ochroną ubezpieczeniową w miejscu ubezpieczenia określonym w Umowie oraz w każdym miejscu w Polsce. Warunkiem jest używanie sprzętu do wykonywania czynności służbowych.

        Zakres ubezpieczenia

        Ubezpieczeniem objęte są zdarzenia powstałe wskutek: niewłaściwej obsługi ubezpieczonego sprzętu wynikającej z niedbalstwa (z wyłączeniem rażącego niedbalstwa), wandalizmu, kradzieży z włamaniem lub rabunku, pożaru, osmalenia, przypalenia, działania sadzy lub wysokiej temperatury, wybuchu, uderzenia pioruna lub upadku statku powietrznego,  zalania opadami wody bądź innymi czynnikami atmosferycznymi (np. para, mgła, mróz, wilgoć), a także innymi rodzajami cieczy  oraz korozją powstałą w wyniku działania ww. czynników, burzy, wiatru, przypływów sztormowych, gradu, lawiny, osuwisk skalnych lub zapadania się bądź osuwania się ziemi, przepięcia piorunowego lub elektrycznego, przetężenia lub zjawiska indukcji oraz innych ryzyk nie wyłączonych w OWU.

        Ubezpieczenie zewnętrznych nośników danych oraz danych

        Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód rzeczowych może zostać rozszerzone o ubezpieczenie danych oraz zewnętrznych nośników danych, na których znajdują się dane.

        Ochrona obejmuje zdarzenia powstałe w okresie ubezpieczenia bezpośrednio wskutek wszystkich ryzyk uniemożliwiających odczyt bądź zapisanie danych, o ile ich przyczyny nie zostały wyłączone w OWU.

        Dane oraz zewnętrzne nośniki danych są objęte ochroną ubezpieczeniową  w miejscu ubezpieczenia określonym w Umowie albo w miejscu ich archiwizacji w Polsce. Ochrona działa również  podczas transportu pomiędzy tymi miejscami.

        Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym (Cargo)

        Przedmiotem ubezpieczenia może być mienie:

        • stanowiące własność lub znajdujące się w posiadaniu Ubezpieczonego na podstawie innego tytułu prawnego,
        • przewożone transportem drogowym wykonywanym na terenie Polski na ryzyko Ubezpieczonego (transport własny lub zawodowy).

        Zakres ochrony

        Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zdarzenia powstałe podczas transportu mienia, jeżeli do zdarzenia doszło bezpośrednio wskutek: wypadku środka transportu, rabunku, pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, upadku statku powietrznego, wiatru, powodzi, gradu, osunięcia się ziemi, zapadania się ziemi, lawiny, trzęsienia ziemi, upadku na środek transportu przedmiotu innego niż transportowany.

        Zakres ubezpieczenia może zostać rozszerzony o klauzulę kradzieżową

        Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia mienia w transporcie jest zawarcie umowy ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.

        Ubezpieczenie Assistance

        Oferta obejmuje dwa warianty ochrony, które różnią się wysokością limitów odpowiedzialności z tytułu świadczeń Assistance oraz zakresem ubezpieczenia. Wariant:

        • podstawowy,
        • rozszerzony.

        Przedmiotem ubezpieczenia jest organizacja i pokrycie kosztów świadczeń Assistance w zakresie:

        • pomocy technicznej w firmie,
        • pomocy medycznej,
        • pomocy informacyjnej,
        • pomocy informacyjno-organizacyjnej (wariant rozszerzony).

        Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

        Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje:

        • kradzież z włamaniem,
        • rabunek.

        Przedmiotem ubezpieczenia może być stanowiące własność ubezpieczonego przedsiębiorcy lub znajdujące się w jego posiadaniu na podstawie odpowiedniego tytuł prawnego:

        • mienie ruchome,
        • środki obrotowe,
        • mienie osób trzecich w określonym na polisie miejscu ubezpieczenia na terenie Polski,
        • mienie pracownicze na terenie Polski,
        • wartości pieniężne w miejscu ubezpieczenia oraz dodatkowo w czasie transportu.

        Ochrona ubezpieczeniowa może obejmować również mienie składowane na wolnym powietrzu.

        Warunkiem ochrony ubezpieczeniowej w zakresie kradzieży z włamaniem i rabunku jest spełnienie zabezpieczeń zgodnie z załącznika nr 1.

        Odpowiedzialność cywilna

        Przedmiotem ubezpieczenia jest Odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone osobom trzecim. W zależności od potrzeb klienta proponujemy 2 warianty ubezpieczenia:

        • podstawowy– w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz posiadaniem mienia (z wyłączeniem szkód powstałych w związku z wprowadzeniem produktu do obrotu),
        • rozszerzony – w którym podstawowy zakres ochrony zostaje rozszerzony o OC Ubezpieczonego z tytułu szkód powstałych w związku z wprowadzeniem produktu do obrotu (odpowiedzialność cywilna za produkt).

        Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność cywilną o charakterze pozaumownym (OC deliktowa) jak i wynikającą z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa).

        Compensa obejmuje ochroną ubezpieczeniową odpowiedzialność cywilną Ubezpieczonego przedsiębiorcy za szkody będące następstwem zdarzeń zaistniałych w okresie ubezpieczenia, z zastrzeżeniem wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności wynikających z OWU.

        Ochrona ubezpieczeniowa może zostać zmieniona poprzez włączenie do Umowy klauzul dodatkowych określonych w Załączniku nr 3 do OWU.

        Ubezpieczenie NNW

        Przedmiotem ubezpieczenia jest życie i zdrowie Ubezpieczonego. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje nieszczęśliwe wypadki zaistniałe na terenie całego świata. Ochroną ubezpieczeniową objęty jest:

        • trwały uszczerbek na zdrowiu będący następstwem nieszczęśliwego wypadku,
        • śmierć na skutek nieszczęśliwego wypadku.

        Zakres ochrony można rozszerzyć o trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć w następstwie zawału serca lub udaru mózgu.

        Umowę ubezpieczenia można zawrzeć w zakresie :

        • pełnym (wypadki powstałe podczas wykonywania pracy zawodowej, w drodze z domu do pracy i z powrotem oraz w życiu prywatnym),
        • ograniczonym (następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas wykonywania pracy zawodowej oraz w drodze z domu do pracy z powrotem).

        Ubezpieczenie iMe

        Przedmiotem ubezpieczenia jest organizacja i koszty udzielenia Ubezpieczonemu pomocy informatycznej, opartej o sieć serwisu informatycznego iMe w zakresie określonym w OWU.

        Pomoc informatyczna dostępna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

        Przedmiot ubezpieczenia

        Co może być przedmiotem ubezpieczenia Mój Biznes?

        Przedmiotem ubezpieczenia może być mienie stanowiące własność przedsiębiorcy lub znajdujące się w jego posiadaniu na podstawie odpowiedniego tytuł prawnego:

        • budynki,
        • budowle,
        • lokale,
        • nakłady inwestycyjne,
        • mienie ruchome w tym: maszyny, urządzenia, wyposażenie, niskocenne składniki majątku wartości pieniężne
        • elektronikę
        • środki obrotowe,
        • mienie osób trzecich
        • mienie pracownicze.

        Ochrona może obejmować również Odpowiedzialność Cywilna Ubezpieczonego, NNW pracodawcy i pracowników, Assistance oraz ubezpieczenie iMe.

        Jakie są możliwości rozszerzenia zakresu ochrony w ramach ubezpieczenia firmy Mój Biznes?

        W zależności od branży i rodzaju działalności, ochrona ubezpieczeniowa może być dostosowywana do indywidualnych potrzeb klienta zarówno w zakresie  ubezpieczenia mienia jak też odpowiedzialności cywilnej.

        Możesz dokupić szereg dodatkowych klauzul do ubezpieczenia mienia np. ubezpieczenie:

        • mienia poza miejscem ubezpieczenia,
        • zepsucia środków dodatkowych,
        • szyb,
        • nieosiągnięcia zysku w następie szkody,
        • wandalizmu,

        Możesz skorzystać również z oferty dodatkowej dotyczącej ubezpieczenia OC, np.:

        • OC pracodawcy
        • OC najemcy mienia ruchomego
        • OC za przeniesienie chorób zakaźnych i zakażeń
        • OC za działania podwykonawcy.

        Sprawdź inne ubezpieczenia dla firm

        Compensa Firma

        Pakiet przystosowany do potrzeb średniej wielkości przedsiębiorstw, których wartość majątku nie przekracza 15 000 000 zł, a obrót jest nie większy niż 25 000 000 zł. Korzyści:

        • ubezpieczenie w formule all risk (ochrona od wszelkich zdarzeń)
        • najszerszy zakres ryzyk, które można dowolnie łączyć i dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa
        • brak ryzyk obowiązkowych
        • możliwość skorzystania z Asysty i Ochrony prawnej.
        Pakiet zdrowotny

        Compensa MULTI Zdrowie

        Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników i ich rodzin, umożliwiające bezgotówkowy i nielimitowany dostęp do prywatnej opieki medycznej. Korzyści:

        • gwarancja ekspresowego dostępu do lekarza internisty i specjalistów
        • bezgotówkowy dostęp do opieki medycznej w placówkach współpracujących z Compensą lub zwrot kosztów za świadczenia medyczne zrealizowane w innej placówce medycznej
        • zakres ochrony obejmuje pracowników oraz najbliższą rodzinę.

        Bezpieczna Grupa

        Ochrona życia i zdrowia dla pracowników oraz jego bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla pracodawcy zatrudniającego co najmniej 3 pracowników
        • szeroki wachlarz ubezpieczeń dodatkowych
        • opcja dołączenia pracownika do umowy ubezpieczenia w dowolnym czasie jej trwania
        • brak konieczności odprowadzania podatku dochodowego oraz od spadków i darowizn od wypłacanych świadczeń.
        leasing

        Ubezpieczenie flot samochodowych i leasingów

        Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych dla Twojej floty: OC, AC, Assistance, NNW, Ubezpieczenie szyb, opon, bagażu i GAP. Korzyści:

        • ubezpieczasz całą flotę w ramach jednej umowy
        • prosty sposób zawarcia ubezpieczenia
        • pomoc dedykowanego likwidatora do obsługi Twoich szkód.

        Między Nami

        Dobrowolne ubezpieczenie życia i zdrowia dla pracowników, ich rodzin oraz dowolnych osób. Korzyści:

        • możliwość rozszerzenia ochrony poprzez dobór ubezpieczeń dodatkowych
        • ochrona życia i zdrowia ubezpieczonego, małżonka i dzieci
        • ochrona życia rodziców i teściów ubezpieczonego
        • ubezpieczenie dla osób między 18. a 55. rokiem życia.
        Grupowe ubezpieczenie

        Compensa Firma Życie

        Grupowe ubezpieczenie umożliwiające ochronę życia i zdrowia pracodawcy oraz pracownika z rodziną. Korzyści:

        • ubezpieczenie dla przedsiębiorcy zatrudniającego od 3 do 20 pracowników
        • możliwość rozszerzenia zakresu ochrony o dodatkowe świadczenia
        • opcja podwyższenia sumy ubezpieczenia w ramach pakietu VIP
        • zakres ochrony obejmuje pracownika wraz z małżonkiem/partnerem i pełnoletnich dzieci.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large