• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Ubezpieczenie szyb

        Ubezpieczenie szyb w pojeździe to ochrona na wypadek uszkodzenia lub zniszczenia szyb w Twoim samochodzie.

        • Ubezpieczenie obejmuje szybę czołową, tylną i boczne.
        • Ochrona pokrywa koszty szyby oraz usługi wymiany lub naprawy.
        • Bezgotówkowe rozliczenie szkody.
        • Wysoka suma ubezpieczenia na pokrycie kosztów wymiany lub naprawy szyby.
        • Brak ryzyka utraty zniżek za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia Autocasco w Compensie.

        Ubezpiecz samochód i skorzystaj z ubezpieczeń dodatkowych.

        Dowiedz się więcej o Ubezpieczeniu szyb

        Jaki jest zakres Ubezpieczenia szyb?

        Zakres ubezpieczenia obejmuje naprawę lub wymianę szyb w przypadku ich uszkodzenia lub zniszczenia, bez utraty zniżek w przypadku kontynuacji lub zawierania nowej umowy AC w Compensie.

        Ochrona działa na terenie Polski i za granicą, zgodnie z zakresem terytorialnym zawartej umowy Autocasco.

        Ubezpieczenie szyb – jak to działa?

        W przypadku szkody szybowej Compensa zorganizuje i pokryje koszty naprawy lub wstawienia nowej szyby. Ubezpieczony otrzymuje pisemną, dożywotnią gwarancję na wymienione lub naprawione szyby.

        Odpowiedzialność Compensy nie ogranicza się do jednej szkody w okresie ubezpieczenia.

        Ubezpieczenie szyb a zniżka na AC?

        Skorzystanie z ubezpieczenia szyb nie powoduje utraty zniżek za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia w przypadku kontynuacji lub zawierania nowej umowy AC w Compensie.

        Jaka jest Suma Ubezpieczenia?

        Maksymalna odpowiedzialność Compensy w zakresie wymiany i naprawy uszkodzonych szyb wynosi 3000 zł w okresie ubezpieczenia.

        W jaki sposób można zawrzeć ubezpieczenie szyb?

        Ubezpieczenie szyb może zostać zawarte jednocześnie z ubezpieczeniem AC lub OC w Compensie.

        Sprawdź, o co jeszcze możesz rozszerzyć swoje OC i/lub AC?

        Assistance

        Assistance

        Assistance

        Ubezpieczenie samochodu (pojazdu), z którym zyskujesz szybką i profesjonalną pomoc w ramach własnej sieci VIG Assistance. Korzyści:

        • pomoc w razie wypadku, awarii lub utraty pojazdu
        • ochrona w ramach ubezpieczenia w Polsce i za granicą
        • 2 warianty ubezpieczenia do wyboru: Baza i Rozszerzony
        • wariant Baza dodajemy bezpłatnie do ubezpieczenia AC.
        NNW

        NNW

        NNW

        Uzupełnienie ubezpieczenia pojazdu: OC, AC, Assistance. NNW to ochrona zdrowia i życia kierowcy oraz pasażerów. Korzyści:

        • możliwość powiększenia wysokości sumy ubezpieczenia na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
        • ochrona w kraju i poza granicami Polski
        • opcja rozszerzenia NNW o ubezpieczenie: Powrót do zdrowia.
        Ochrona prawna

        Inne

        Ochrona prawna

        Pomoc w rozwiązaniu kwestii prawnych m.in. poprzez nielimitowane porady telefoniczne. Korzyści:

        • pomoc w sporządzeniu opinii prawnych na piśmie
        • dostęp do wzorów najważniejszych dokumentów prawnych
        • 2 warianty ubezpieczenia ochrony prawnej do wyboru
        • ubezpieczenie auta w ramach ochrony prawnej z Sumą Ubezpieczenia nawet do 30 000 zł.
        Ubezpieczenie opon

        Inne

        Ubezpieczenie opon

        Pomoc Assistance w przypadku uszkodzenia kół w Polsce i za granicą. Korzyści:

        • pomoc w przypadku uszkodzenia opon, kół, dętek
        • opcja holowania do najbliższego warsztatu
        • ochrona opon na terenie Polski i w Europie.
        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Inne

        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Ochrona sprzętu sportowego przewożonego samochodem, z możliwością wyboru Sumy Ubezpieczenia. Korzyści:

        • ubezpieczenie sprzętu w trakcie podróży samochodem
        • zakres ochrony obejmuje kradzież z włamaniem, zniszczenie czy uszkodzenie sprzętu
        • ubezpieczenie samochodu (pojazdu) z Sumą Ubezpieczenia do 5 000 zł.
        Ubezpieczenie bagażu

        Inne

        Ubezpieczenie bagażu

        Ochrona przewożonych samochodem rzeczy osobistych oraz tzw. środków obrotowych. Korzyści:

        • ubezpieczenie bagażu od zniszczenia, uszkodzenia lub utraty
        • Suma Ubezpieczenia do 3 000 zł
        • brak wpływu na zniżki w ubezpieczeniu AC
        • ochrona bagażu na terenie Polski i za granicą.
        Oklejenie pojazdu

        Inne

        Ubezpieczenie oklejenia pojazdu

        Ubezpieczenie auta, które pokryje koszty naprawy po zdarzeniu objętym ochroną w ramach AC. Korzyści:

        • zwrot kosztu wytworzenia i umieszczenia oklejenia na pojeździe
        • ubezpieczenie od uszkodzenia oklejenia oraz zniszczenia
        • Suma Ubezpieczenia od 3 000 zł do nawet 5 000 zł w przypadku pojazdów ciężarowych
        • ochrona w Polsce i za granicą.
        BLS

        Inne

        BLS

        Bezpośrednia Likwidacja Szkód to skrócenie procesu likwidacji do niezbędnego minimum. Korzyści:

        • w przypadku uszkodzenia Twojego pojazdu przez inny pojazd, zgłaszasz szkodę bezpośrednio do Compensy
        • opcja holowania uszkodzonego lub zniszczonego pojazdu
        • ubezpieczenie auta (pojazdu) BLS daje możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego.
        GAP

        Inne

        GAP

        Dzięki ubezpieczeniu GAP, Twój pojazd nie traci na wartości w przypadku szkody. Korzyści:

        • ochrona pojazdów nowych i używanych
        • gwarantowane zabezpieczenie początkowej wartości pojazdu przez nawet 1,5 roku
        • Suma Ubezpieczenia nawet 80 000 zł
        • GAP to ubezpieczenie samochodu, motocykla, quada czy motoroweru.
        Assistance

        Assistance

        Assistance

        Ubezpieczenie samochodu (pojazdu), z którym zyskujesz szybką i profesjonalną pomoc w ramach własnej sieci VIG Assistance. Korzyści:

        • pomoc w razie wypadku, awarii lub utraty pojazdu
        • ochrona w ramach ubezpieczenia w Polsce i za granicą
        • 2 warianty ubezpieczenia do wyboru: Baza i Rozszerzony
        • wariant Baza dodajemy bezpłatnie do ubezpieczenia AC.
        NNW

        NNW

        NNW

        Uzupełnienie ubezpieczenia pojazdu: OC, AC, Assistance. NNW to ochrona zdrowia i życia kierowcy oraz pasażerów. Korzyści:

        • możliwość powiększenia wysokości sumy ubezpieczenia na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
        • ochrona w kraju i poza granicami Polski
        • opcja rozszerzenia NNW o ubezpieczenie: Powrót do zdrowia.
        Ochrona prawna

        Inne

        Ochrona prawna

        Pomoc w rozwiązaniu kwestii prawnych m.in. poprzez nielimitowane porady telefoniczne. Korzyści:

        • pomoc w sporządzeniu opinii prawnych na piśmie
        • dostęp do wzorów najważniejszych dokumentów prawnych
        • 2 warianty ubezpieczenia ochrony prawnej do wyboru
        • ubezpieczenie auta w ramach ochrony prawnej z Sumą Ubezpieczenia nawet do 30 000 zł.
        Ubezpieczenie opon

        Inne

        Ubezpieczenie opon

        Pomoc Assistance w przypadku uszkodzenia kół w Polsce i za granicą. Korzyści:

        • pomoc w przypadku uszkodzenia opon, kół, dętek
        • opcja holowania do najbliższego warsztatu
        • ochrona opon na terenie Polski i w Europie.
        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Inne

        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Ochrona sprzętu sportowego przewożonego samochodem, z możliwością wyboru Sumy Ubezpieczenia. Korzyści:

        • ubezpieczenie sprzętu w trakcie podróży samochodem
        • zakres ochrony obejmuje kradzież z włamaniem, zniszczenie czy uszkodzenie sprzętu
        • ubezpieczenie samochodu (pojazdu) z Sumą Ubezpieczenia do 5 000 zł.
        Ubezpieczenie bagażu

        Inne

        Ubezpieczenie bagażu

        Ochrona przewożonych samochodem rzeczy osobistych oraz tzw. środków obrotowych. Korzyści:

        • ubezpieczenie bagażu od zniszczenia, uszkodzenia lub utraty
        • Suma Ubezpieczenia do 3 000 zł
        • brak wpływu na zniżki w ubezpieczeniu AC
        • ochrona bagażu na terenie Polski i za granicą.
        Oklejenie pojazdu

        Inne

        Ubezpieczenie oklejenia pojazdu

        Ubezpieczenie auta, które pokryje koszty naprawy po zdarzeniu objętym ochroną w ramach AC. Korzyści:

        • zwrot kosztu wytworzenia i umieszczenia oklejenia na pojeździe
        • ubezpieczenie od uszkodzenia oklejenia oraz zniszczenia
        • Suma Ubezpieczenia od 3 000 zł do nawet 5 000 zł w przypadku pojazdów ciężarowych
        • ochrona w Polsce i za granicą.
        BLS

        Inne

        BLS

        Bezpośrednia Likwidacja Szkód to skrócenie procesu likwidacji do niezbędnego minimum. Korzyści:

        • w przypadku uszkodzenia Twojego pojazdu przez inny pojazd, zgłaszasz szkodę bezpośrednio do Compensy
        • opcja holowania uszkodzonego lub zniszczonego pojazdu
        • ubezpieczenie auta (pojazdu) BLS daje możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego.
        GAP

        Inne

        GAP

        Dzięki ubezpieczeniu GAP, Twój pojazd nie traci na wartości w przypadku szkody. Korzyści:

        • ochrona pojazdów nowych i używanych
        • gwarantowane zabezpieczenie początkowej wartości pojazdu przez nawet 1,5 roku
        • Suma Ubezpieczenia nawet 80 000 zł
        • GAP to ubezpieczenie samochodu, motocykla, quada czy motoroweru.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large