
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

Assistance
Assistance pojazdu to usługa, która polega na zorganizowaniu natychmiastowej i profesjonalnej pomocy w przypadku pojawienia się nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdu.
- Ubezpieczenie Assistance pojazdu może zostać zawarte razem OC lub AC w Compensie.
- Profesjonalna pomoc świadczona przez własną sieć VIG Assistance.
- VIG Assistance współpracuje z 350 firmami holowniczymi i posiada ponad 1 500 pojazdów pomocy drogowej.
- Ochrona w Polsce i za granicą.
- Dwa warianty do wyboru (Baza i Rozszerzony).
- Assistance w wariancie Baza otrzymasz gratis do ubezpieczenia AC.
Wezwij pomoc Assistance
Posiadasz ubezpieczenie Assistance w Compensie? Potrzebujesz pomocy? Pomoc Assistance jest do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Skontaktuj się z nami.
Wariant Assistance Baza czy Rozszerzony? Wybór należy do Ciebie. Sprawdź, czym się różnią oba warianty i wybierz najlepszą dla siebie opcję.
Ubezpieczenie Assistance – wybierz najlepszy wariant
Świadczenia Assistance
Wariant Baza
Polecane
Wariant Rozszerzony
naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia
holowanie pojazdu
do najbliższego zakładu naprawczego
wg wyboru Klienta nawet do 1 500 km **
dostarczenie paliwa
specjalistyczna pomoc na autostradzie
pojazd zastępczy
wg wyboru Klienta do 21 dni**
wymiana koła lub naprawa ogumienia
Night Driver
* tabela zawiera wybrane świadczenia Assistance (pełny zakres świadczeń dostępny jest w OWU)
** Dostępność limitów zależy od wieku i rodzaju pojazdu
Dowiedz się więcej o Assistance
Jaki jest zakres ubezpieczenia Assistance pojazdu?
Zakres ubezpieczenia Assistance obejmuje zorganizowanie pomocy w przypadku pojawienia się następujących zdarzeń związanych z pojazdem:
- wypadku,
- awarii,
- kradzieży.
Ubezpieczenie assistance może zostać zawarte w 2 wariantach: Baza i Rozszerzony.
Assistance w wariancie Baza otrzymujesz gratis do ubezpieczenia AC samochodów osobowych.
Assistance – co obejmuje? Jak działa Assistance pojazdu?
Kolizja drogowa, wypadek lub awaria pojazdu, która wymusza holowanie. To tylko kilka przykładów zdarzeń, które mogą się nam przytrafić na drogach w Polsce czy za granicą. Ubezpieczenie Assistance w Compensie działa także w przypadku utraty pojazdu np. w wyniku kradzieży.
Posiadając takie ubezpieczenie jako uzupełnienie OC i AC, możesz wezwać pomoc w przypadku wypadku, awarii pojazdu lub innej sytuacji, będącej w zakresie Twojego ubezpieczenia Assistance komunikacyjnego.
Zdarzył Ci się wypadek? Awaria? Ktoś ukradł Twój samochód? Skorzystaj z pomocy i skontaktuj się z nami pod numerem: 22 639 20 11
Assistance w podróży – jaki jest zakres terytorialny ochrony w ramach Assistance?
Autostrada w Polsce, droga szybkiego ruchu, droga krajowa, droga wojewódzka, powiatowa czy gminna to nie jedyne obszary, na których możesz liczyć na pomoc w ramach Assistance. Ubezpieczenie działa również poza granicami polski. Assistance za granicą to podstawa bezpiecznego wyjazdu.
Pomocą Assistance objęte są zdarzenia powstałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, państw należących do Unii Europejskiej oraz innych krajów, którymi są: Albania, Andora, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Islandia, Lichtenstein, Macedonia Północna, Mołdawia, Monako, Norwegia, Rosja (część europejska), San Marino, Serbia, Szwajcaria, Turcja (część europejska), Ukraina, Watykan i Wielka Brytania.
Ubezpieczenie Assistance na wyjazd? Sprawdź, czy kraj do którego się wybierasz znajduje się na tej liście.
Własna sieć VIG Assistance – jakie są korzyści?
VIG Assistance ma podpisane umowy z 350 firmami holowniczymi i posiada ponad 1 500 pojazdów pomocy drogowej. Dzięki takiej infrastrukturze możemy szybko i efektywnie udzielić Ci pomocy w sytuacji wypadku, awarii czy utraty pojazdu.
Dodatkowo mamy podpisane umowy z firmami świadczącymi usługi najmu pojazdów zastępczych, co sprawia, że proces organizacji pojazdów zastępczych przebiega bardzo sprawnie.
Pojazd zastępczy – co daje Assistance?
Świadczenie polega na organizacji i pokryciu kosztów wynajmu oraz podstawienia i odstawienia pojazdu zastępczego na czas naprawy pojazdu. Taka opcja przysługuje nie dłużej niż przez liczbę dni wskazanych w polisie – bez kosztów paliwa, ubezpieczenia, opłat za autostrady, promy, mandatów karnych, kaucji, opłat nałożonych przez podmiot świadczący usługi wynajmu z tytułu niezgodnego z umową miejsca zwrotu pojazdu bądź jego stanu w momencie zwrotu lub innych kosztów związanych z eksploatacją pojazdu.
Pojazd wynajmowany jest na warunkach określonych przez wypożyczalnię pojazdów, w szczególności po zapewnieniu przez Ubezpieczonego wymaganego zabezpieczenia np. kaucji.
W ramach świadczenia jako pojazd zastępczy przysługuje samochód osobowy o klasie porównywalnej z klasą samochodu wskazanego na polisie, o maksymalnej pojemności silnika 2000 cm3.
Więcej szczegółów w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Compensa Komunikacja.
Usługa dostarczenia paliwa – na czym polega i kiedy przysługuje?
Świadczenie polega na organizacji i pokryciu kosztów dostarczenia paliwa w ilości niezbędnej do dojechania pojazdem do najbliższej czynnej stacji paliw. Usługa nie obejmuje kosztów paliwa.
Świadczenie przysługuje w przypadku wystąpienia zdarzenia polegającego na braku paliwa, co uniemożliwia kontynuację podróży. Jeżeli dostarczenie paliwa nie jest możliwe, Compensa zorganizuje i pokryje koszty holowania pojazdu do najbliższej czynnej stacji paliw (w zależności od określonego limitu w ramach świadczenia: Holowanie pojazdu).
Usługa dostarczenia paliwa dostępna jest w Wariancie Rozszerzonym Assistance.
Na czym polega usługa Night Driver w ramach Wariantu Rozszerzonego Assistance?
Usługa Night Driver polega na zorganizowaniu kierowcy, który:
- odprowadzi Twój pojazd (wskazany w polisie) do podanego przez Ciebie miejsca
- odwiezie Cię do podanego miejsca bez pokrycia kosztów takiej usługi.
Takie świadczenie przysługuje jeden raz w okresie ubezpieczenia (czyli raz w roku).
Assistance – co to?
Usługa Assistance to dowolne ubezpieczenie komunikacyjne. Usługa umożliwia organizację szybkiej i efektywnej pomocy w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach związanych z posiadaniem i korzystaniem z pojazdu mechanicznego. Assistance pojazdu obejmuje informacyjną, serwisową i medyczną pomoc, a dokładny zakres tego ubezpieczenia różni się w zależności od konkretnego towarzystwa ubezpieczeniowego.
W Compensie możesz skorzystać z dwóch wariantów Assistance pojazdu: Baza i Rozszerzony. Ochroną jesteś objęty w Polsce i za granicą przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z dokładnym zakresem Assistance możesz zapoznać się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dostępnych w plikach „Do pobrania”.
Ile kosztuje Assistance? Ile kosztuje holowanie samochodu na lawecie
Koszt Assistance pojazdu zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest wybór wariantu: Baza lub Rozszerzony, który wpływa na zakres usług dostępnych w ramach pomocy Assistance. W tabelce powyżej możesz porównać zakres obu wariantów i doczytać więcej w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Pozyskanie tych informacji pomoże Ci wybrać zakres dostosowany do Twoich potrzeb.
Wariant Baza dodawany jest bezkosztowo do AC. W wariancie Rozszerzonym zyskujesz pomoc na miejscu zdarzenia poprzez naprawę, usługę dostarczenia paliwa, ewentualną wymianę koła, pomoc specjalistyczną, czy usługę Night Driver. Dodatkowo otrzymujesz możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego oraz opcji, jaką jest holowanie pojazdu na lawecie. Oba świadczenia są uzależnione m.in. od wieku i rodzaju pojazdu. Warto zestawić zakres pomocy z wysokością składki i na tej podstawie podjąć decyzję. Inną opcją dostępną na rynku jest Assistance krótkoterminowe, przydatne np. w czasie czasowego pobytu w innym kraju (Assistance w podróży). Biorąc taką opcję pod uwagę należy dokładnie przyjrzeć się zakresowi ochrony oraz temu, na jaki czas zakupujemy takie ubezpieczenie. Usługi takie zawieraną są zazwyczaj na okres 7, 15 lub 30 dni.
Jak sprawdzić czy mam Assistance pojazdu?
Sprawdzenie, czy dane auto posiada ubezpieczenie Assistance jest możliwe poprzez stronę Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Po wejściu na stronę, wystarczy wpisać numer VIN, numer rejestracyjny pojazdu oraz przekazać informacje o zdarzeniu (kolizji czy wypadku). System UFG pokaże nam wtedy status danego pojazdu, np. czy auto ma aktualne ubezpieczenie OC, jaki jest numer polisy i w którym towarzystwie ubezpieczeniowym została zawarta. W ten sposób można pozyskać informacje o tym, czy ubezpieczenie Assistance pojazdu znajduje się na polisie komunikacyjnej.