
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Fundusze
STOPA ZWROTU
WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA JEDNOSTKI
KURSY WALUT
Miesiąc
Pół roku
Rok
3 lata
5 lat
Od początku
Kategoria
Dostępne w produkcie
Nazwa UFK |
Na dzień i Data ostatniej wyceny |
Wartość i Wartość ostatniej wyceny |
Zmiana i Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny |
Rok i Procentowa roczna zmiana wartości jednostki |
3 lata i Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki |
5 lat i Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki |
Od pocz. i Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny |
Wycena/waluta |
|||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kategoria: Akcyjne | |||||||||||
Akcji E
|
01-05-2022 | 14.26 | -10.68 | -5.69 | 1.90 | 3.16 | 42.59 | Msc / PLN | |||
Aviva Investors Małych Spółek
|
18-05-2022 | 174.96 | 0.32 | -14.03 | 34.04 | -4.94 | 31.03 | Dz / PLN | |||
Compensa/HSBC GIF BRIC Equity
|
18-05-2022 | 24.63 | 0.00 | -29.06 | -14.60 | 3.41 | 52.25 | Dz / USD | |||
C-QUADRAT ARTS Best Momentum
|
18-05-2022 | 1328.61 | -0.42 | 11.32 | 34.74 | 33.63 | 76.43 | Dz / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Best Momentum (PLN hedged)
|
18-05-2022 | 140.62 | -0.31 | 12.33 | 33.54 | 32.01 | 38.54 | Dz / PLN | |||
ESALIENS Akcji
|
18-05-2022 | 318.43 | 0.24 | -19.27 | -9.41 | -20.52 | -26.44 | Dz / PLN | |||
Fundusz Akcji
|
01-05-2022 | 30.25 | -11.78 | -10.84 | -15.96 | -22.02 | 141.08 | Msc / PLN | |||
Investor Akcji Dużych Spółek
|
18-05-2022 | 590.75 | -1.30 | -10.43 | 33.69 | 45.12 | 87.53 | Dz / PLN | |||
Investor Gold Otwarty
|
18-05-2022 | 167.81 | -0.49 | -6.02 | 25.72 | 13.84 | -17.20 | Dz / PLN | |||
Investor Top 50 Małych i Średnich Spółek
|
18-05-2022 | 55.62 | -1.70 | -19.20 | 5.32 | 4.82 | -47.12 | Dz / PLN | |||
NN (L) Globalny Spółek Dywidendowych
i ESG |
18-05-2022 | 305.01 | -1.56 | 14.30 | 31.73 | 37.88 | 104.21 | Dz / PLN | |||
PKO Akcji Małych i Średnich Spółek
|
18-05-2022 | 282.39 | -0.30 | -14.66 | Dz / PLN | ||||||
PKO Akcji Plus
|
18-05-2022 | 87.43 | -0.06 | -18.33 | Dz / PLN | ||||||
PKO Technologii i Innowacji Globalny
|
18-05-2022 | 348.48 | -3.47 | -22.17 | Dz / PLN | ||||||
PZU Akcji Rynków Wschodzących
|
18-05-2022 | 54.52 | 0.46 | -12.82 | 9.04 | Dz / PLN | |||||
RS Portfel Agresywny
|
18-05-2022 | 172.19 | -1.12 | -8.09 | 9.83 | 3.39 | 64.42 | Dz / PLN | |||
Santander Akcji Polskich
|
18-05-2022 | 33.58 | -0.03 | -12.21 | 0.90 | -10.14 | 1.88 | Dz / PLN | |||
Skarbiec Akcja
|
18-05-2022 | 259.92 | -0.32 | -20.49 | -10.45 | -21.22 | 50.86 | Dz / PLN | |||
UniKorona Akcje
|
18-05-2022 | 203.13 | -0.23 | -10.65 | -1.77 | -11.87 | 25.55 | Dz / PLN | |||
VIG C-QUADRAT Akcji
|
18-05-2022 | 79.97 | -0.42 | -20.19 | Dz / PLN | ||||||
VIG C-QUADRAT Global Growth Trends
|
18-05-2022 | 80.49 | -1.89 | -20.25 | Dz / PLN | ||||||
VIG C-QUADRAT GreenStars ESG
i ESG |
18-05-2022 | 92.82 | 0.08 | -7.17 | Dz / PLN |
Nazwa UFK |
Na dzień i Data ostatniej wyceny |
Wartość i Wartość ostatniej wyceny |
Zmiana i Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny |
Rok i Procentowa roczna zmiana wartości jednostki |
3 lata i Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki |
5 lat i Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki |
Od pocz. i Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny |
Wycena/waluta |
|||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kategoria: Dłużne | |||||||||||
Aviva Investors Obligacji
|
18-05-2022 | 197.22 | -0.32 | -19.87 | -16.70 | -13.28 | 2.15 | Dz / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Bond
|
18-05-2022 | 918.00 | -0.06 | 3.91 | 10.85 | 16.40 | 39.79 | Dz / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Bond (EUR)
|
18-05-2022 | 199.04 | 0.03 | 0.67 | 3.41 | 6.06 | 29.22 | Dz / EUR | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Bond (PLN hedged)
|
18-05-2022 | 122.77 | 0.05 | 2.58 | 7.10 | 13.02 | 22.60 | Dz / PLN | |||
ESALIENS Oszczędnościowy
|
18-05-2022 | 277.85 | -0.47 | -1.82 | 0.45 | 3.94 | 17.91 | Dz / PLN | |||
Fundusz Bezpieczny
|
01-05-2022 | 14.42 | -2.88 | -12.25 | -11.33 | -9.61 | 35.60 | Msc / PLN | |||
Fundusz Stabilnej Strategii
|
18-05-2022 | 17.36 | -0.13 | -8.48 | -10.06 | -10.33 | 84.58 | Dz / PLN | |||
Gwarantowany Compensa
|
18-05-2022 | 30.62 | 0.00 | 0.21 | 0.66 | 1.64 | 50.22 | Dz / PLN | |||
NN (L) Globalny Długu Korporacyjnego
i ESG |
18-05-2022 | 179.16 | -0.71 | -9.57 | -1.44 | 2.30 | 53.86 | Dz / PLN | |||
NN Obligacji
|
18-05-2022 | 302.50 | -0.03 | -13.37 | -3.50 | 2.34 | 15.59 | Dz / PLN | |||
Obligacji A
|
01-05-2022 | 48.00 | -2.70 | -12.32 | -6.78 | -1.36 | 379.99 | Msc / PLN | |||
Portfel Konserwatywny
|
18-05-2022 | 125.55 | -0.06 | -5.40 | -1.20 | 2.27 | 24.88 | Dz / PLN | |||
PZU Oszczędnościowy
|
18-05-2022 | 77.92 | -0.06 | -3.90 | -1.34 | 2.54 | 17.01 | Dz / PLN | |||
PZU Papierów Dłużnych POLONEZ
|
18-05-2022 | 152.02 | -0.07 | -17.62 | -9.97 | -5.25 | 18.94 | Dz / PLN | |||
RS Portfel Konserwatywny
|
18-05-2022 | 127.09 | -0.06 | -4.69 | 0.87 | 4.93 | 27.09 | Dz / PLN | |||
Santander Obligacji Skarbowych
|
18-05-2022 | 20.04 | -0.25 | -14.94 | -10.01 | -5.11 | 3.73 | Dz / PLN | |||
Unikorona Obligacje
|
18-05-2022 | 305.51 | -0.17 | -20.40 | -13.60 | -9.99 | 7.38 | Dz / PLN | |||
UniProfit Plus
|
18-05-2022 | 1768.53 | -0.05 | -4.51 | -1.56 | 3.07 | 11.63 | Dz / PLN | |||
VIG C-QUADRAT ARTS Total Return Bond
|
18-05-2022 | 101.50 | 0.04 | 1.51 | Dz / PLN | ||||||
VIG C-QUADRAT Konserwatywny
|
18-05-2022 | 98.12 | -0.08 | -1.49 | Dz / PLN | ||||||
VIG C-QUADRAT Obligacji
|
18-05-2022 | 86.77 | -0.01 | -9.56 | Dz / PLN | ||||||
VIG C-QUADRAT Obligacji Korporacyjnych
|
18-05-2022 | 98.83 | -0.01 | -0.91 | Dz / PLN |
Nazwa UFK |
Na dzień i Data ostatniej wyceny |
Wartość i Wartość ostatniej wyceny |
Zmiana i Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny |
Rok i Procentowa roczna zmiana wartości jednostki |
3 lata i Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki |
5 lat i Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki |
Od pocz. i Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny |
Wycena/waluta |
|||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kategoria: Aktywnej alokacji | |||||||||||
Allianz Aktywnej Alokacji
|
18-05-2022 | 114.93 | -0.40 | -16.70 | 21.94 | 9.33 | -4.42 | Dz / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Dynamic
|
18-05-2022 | 1034.27 | -0.11 | 4.40 | 29.48 | 28.01 | 82.52 | Dz / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Flexible (PLN hedged)
|
18-05-2022 | 170.22 | -0.18 | 6.27 | 32.10 | 28.16 | 70.12 | Dz / PLN | |||
Fundusz Aktywnej Strategii
|
18-05-2022 | 54.83 | -0.29 | -11.84 | -3.47 | -12.65 | -45.17 | Dz / PLN |
Nazwa UFK |
Na dzień i Data ostatniej wyceny |
Wartość i Wartość ostatniej wyceny |
Zmiana i Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny |
Rok i Procentowa roczna zmiana wartości jednostki |
3 lata i Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki |
5 lat i Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki |
Od pocz. i Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny |
Wycena/waluta |
|||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kategoria: Mieszane | |||||||||||
Aktywny C
|
01-05-2022 | 35.63 | -6.70 | -10.35 | -0.15 | 3.23 | 256.31 | Msc / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced
|
18-05-2022 | 963.65 | 0.02 | 4.80 | 23.90 | 20.89 | 92.71 | Dz / PLN | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced (EUR)
|
18-05-2022 | 221.75 | 0.10 | 3.11 | 18.89 | 13.57 | 16.63 | Dz / EUR | |||
C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced (PLN hedged)
|
18-05-2022 | 124.11 | 0.12 | 4.73 | 21.36 | 18.60 | 23.83 | Dz / PLN | |||
Fundusz Gwarantowanej Strategii
|
18-05-2022 | 14.10 | -0.20 | -1.23 | -0.39 | 2.42 | 40.99 | Dz / PLN | |||
Fundusz Zrównoważonej Strategii
|
18-05-2022 | 22.58 | -0.19 | -12.09 | -12.64 | -15.45 | 140.07 | Dz / PLN | |||
Fundusz Zrównoważony
|
01-05-2022 | 22.52 | -7.15 | -11.41 | -9.90 | -11.62 | 96.76 | Msc / PLN | |||
PKO Zrównoważony
|
18-05-2022 | 133.56 | -0.40 | -14.16 | Dz / PLN | ||||||
Portfel Stabilnego Wzrostu
|
18-05-2022 | 148.79 | -0.48 | -5.95 | 2.36 | 1.93 | 48.81 | Dz / PLN | |||
Portfel Zrównoważony Odpowiedzialnego Inwestowania
i ESG |
18-05-2022 | 90.54 | -0.73 | -9.46 | Dz / PLN | ||||||
RS Portfel Stabilnego Wzrostu
|
18-05-2022 | 156.06 | -0.49 | -4.79 | 5.91 | 7.53 | 56.06 | Dz / PLN | |||
RS Portfel Zrównoważony
|
18-05-2022 | 159.74 | -0.80 | -5.79 | 8.92 | 7.23 | 59.74 | Dz / PLN | |||
Santander Stabilnego Wzrostu
|
18-05-2022 | 30.05 | -0.53 | -14.53 | -5.59 | -5.95 | 41.08 | Dz / PLN | |||
Santander Zrównoważony
|
18-05-2022 | 29.32 | -0.85 | -11.93 | -3.01 | -7.10 | 19.53 | Dz / PLN | |||
UniKorona Zrównoważony
|
18-05-2022 | 306.28 | -0.27 | -17.89 | -5.81 | -7.24 | 19.69 | Dz / PLN | |||
UniStabilny Wzrost
|
18-05-2022 | 166.18 | -0.22 | -18.77 | -7.42 | -5.09 | 17.30 | Dz / PLN | |||
Zrównoważony B
|
01-05-2022 | 50.40 | -5.17 | -11.38 | -2.53 | 1.93 | 403.98 | Msc / PLN |
Nazwa UFK |
Na dzień i Data ostatniej wyceny |
Wartość i Wartość ostatniej wyceny |
Zmiana i Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny |
Rok i Procentowa roczna zmiana wartości jednostki |
3 lata i Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki |
5 lat i Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki |
Od pocz. i Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny |
Wycena/waluta |
|||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kategoria: Fundusze Zdefiniowanej Daty | |||||||||||
Compensa 2025
|
18-05-2022 | 9.04 | 0.00 | -13.16 | -9.60 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2030
|
18-05-2022 | 9.32 | -0.11 | -12.16 | -6.80 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2035
|
18-05-2022 | 9.60 | -0.41 | -11.28 | -4.00 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2040
|
18-05-2022 | 9.57 | -0.31 | -11.22 | -4.30 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2045
|
18-05-2022 | 9.73 | -0.51 | -10.73 | -2.70 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2050
|
18-05-2022 | 9.78 | -0.41 | -10.60 | -2.20 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2055
|
18-05-2022 | 9.68 | -0.41 | -10.87 | -3.20 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2060
|
18-05-2022 | 9.75 | -0.51 | -11.04 | -2.50 | Dz / PLN | |||||
Compensa 2065
|
18-05-2022 | 8.66 | -0.57 | -13.40 | -13.40 | Dz / PLN |
Dobre praktyki informacyjne
Skład portfela Funduszy Zdefiniowanej Daty
Struktura portfeli Funduszy Zdefiniowanej Daty
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.05.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 30.06.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.07.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.08.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 30.09.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.10.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 30.11.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.12.2021
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.01.2022
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 28.02.2022
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 31.03.2022
Bilans sprzedaży Funduszy Zdefiniowanej Daty z 30.04.2022
Opłaty dla wszystkich jednostek Funduszy Zdefiniowanej Daty
Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group realizuje standard Dobrych Praktyk Informacyjnych opracowany przez IZFiA oraz Analizy Online pod patronatem GPW i PFR Portal PPK. Wierzymy, że przejrzystość danych na temat oferowanych Funduszy Zdefiniowanej Daty (PPK) jest kluczowe dla prezentacji zasad funkcjonowania i polityki inwestycyjnej funduszu.