• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Fundusze

        STOPA ZWROTU

        WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA JEDNOSTKI

        KURSY WALUT

        Miesiąc

        Pół roku

        Rok

        3 lata

        5 lat

        Od początku

        stats

        Tutaj pojawi się wykres

        Wybierz z tabeli poniżej fundusze, które chcesz przeanalizować

        Wykres

        Kategoria

        Dostępne w produkcie

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Akcyjne
        check
        Akcji E
        01-05-2022 14.26 -10.68 -5.69 1.90 3.16 42.59 Msc / PLN
        check
        Aviva Investors Małych Spółek
        18-05-2022 174.96 0.32 -14.03 34.04 -4.94 31.03 Dz / PLN
        check
        Compensa/HSBC GIF BRIC Equity
        18-05-2022 24.63 0.00 -29.06 -14.60 3.41 52.25 Dz / USD
        check
        C-QUADRAT ARTS Best Momentum
        18-05-2022 1328.61 -0.42 11.32 34.74 33.63 76.43 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Best Momentum (PLN hedged)
        18-05-2022 140.62 -0.31 12.33 33.54 32.01 38.54 Dz / PLN
        check
        ESALIENS Akcji
        18-05-2022 318.43 0.24 -19.27 -9.41 -20.52 -26.44 Dz / PLN
        check
        Fundusz Akcji
        01-05-2022 30.25 -11.78 -10.84 -15.96 -22.02 141.08 Msc / PLN
        check
        Investor Akcji Dużych Spółek
        18-05-2022 590.75 -1.30 -10.43 33.69 45.12 87.53 Dz / PLN
        check
        Investor Gold Otwarty
        18-05-2022 167.81 -0.49 -6.02 25.72 13.84 -17.20 Dz / PLN
        check
        Investor Top 50 Małych i Średnich Spółek
        18-05-2022 55.62 -1.70 -19.20 5.32 4.82 -47.12 Dz / PLN
        check
        NN (L) Globalny Spółek Dywidendowych

        i

        ESG

        18-05-2022 305.01 -1.56 14.30 31.73 37.88 104.21 Dz / PLN
        check
        PKO Akcji Małych i Średnich Spółek
        18-05-2022 282.39 -0.30 -14.66 Dz / PLN
        check
        PKO Akcji Plus
        18-05-2022 87.43 -0.06 -18.33 Dz / PLN
        check
        PKO Technologii i Innowacji Globalny
        18-05-2022 348.48 -3.47 -22.17 Dz / PLN
        check
        PZU Akcji Rynków Wschodzących
        18-05-2022 54.52 0.46 -12.82 9.04 Dz / PLN
        check
        RS Portfel Agresywny
        18-05-2022 172.19 -1.12 -8.09 9.83 3.39 64.42 Dz / PLN
        check
        Santander Akcji Polskich
        18-05-2022 33.58 -0.03 -12.21 0.90 -10.14 1.88 Dz / PLN
        check
        Skarbiec Akcja
        18-05-2022 259.92 -0.32 -20.49 -10.45 -21.22 50.86 Dz / PLN
        check
        UniKorona Akcje
        18-05-2022 203.13 -0.23 -10.65 -1.77 -11.87 25.55 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT Akcji
        18-05-2022 79.97 -0.42 -20.19 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT Global Growth Trends
        18-05-2022 80.49 -1.89 -20.25 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT GreenStars ESG

        i

        ESG

        18-05-2022 92.82 0.08 -7.17 Dz / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Dłużne
        check
        Aviva Investors Obligacji
        18-05-2022 197.22 -0.32 -19.87 -16.70 -13.28 2.15 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Bond
        18-05-2022 918.00 -0.06 3.91 10.85 16.40 39.79 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Bond (EUR)
        18-05-2022 199.04 0.03 0.67 3.41 6.06 29.22 Dz / EUR
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Bond (PLN hedged)
        18-05-2022 122.77 0.05 2.58 7.10 13.02 22.60 Dz / PLN
        check
        ESALIENS Oszczędnościowy
        18-05-2022 277.85 -0.47 -1.82 0.45 3.94 17.91 Dz / PLN
        check
        Fundusz Bezpieczny
        01-05-2022 14.42 -2.88 -12.25 -11.33 -9.61 35.60 Msc / PLN
        check
        Fundusz Stabilnej Strategii
        18-05-2022 17.36 -0.13 -8.48 -10.06 -10.33 84.58 Dz / PLN
        check
        Gwarantowany Compensa
        18-05-2022 30.62 0.00 0.21 0.66 1.64 50.22 Dz / PLN
        check
        NN (L) Globalny Długu Korporacyjnego

        i

        ESG

        18-05-2022 179.16 -0.71 -9.57 -1.44 2.30 53.86 Dz / PLN
        check
        NN Obligacji
        18-05-2022 302.50 -0.03 -13.37 -3.50 2.34 15.59 Dz / PLN
        check
        Obligacji A
        01-05-2022 48.00 -2.70 -12.32 -6.78 -1.36 379.99 Msc / PLN
        check
        Portfel Konserwatywny
        18-05-2022 125.55 -0.06 -5.40 -1.20 2.27 24.88 Dz / PLN
        check
        PZU Oszczędnościowy
        18-05-2022 77.92 -0.06 -3.90 -1.34 2.54 17.01 Dz / PLN
        check
        PZU Papierów Dłużnych POLONEZ
        18-05-2022 152.02 -0.07 -17.62 -9.97 -5.25 18.94 Dz / PLN
        check
        RS Portfel Konserwatywny
        18-05-2022 127.09 -0.06 -4.69 0.87 4.93 27.09 Dz / PLN
        check
        Santander Obligacji Skarbowych
        18-05-2022 20.04 -0.25 -14.94 -10.01 -5.11 3.73 Dz / PLN
        check
        Unikorona Obligacje
        18-05-2022 305.51 -0.17 -20.40 -13.60 -9.99 7.38 Dz / PLN
        check
        UniProfit Plus
        18-05-2022 1768.53 -0.05 -4.51 -1.56 3.07 11.63 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT ARTS Total Return Bond
        18-05-2022 101.50 0.04 1.51 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT Konserwatywny
        18-05-2022 98.12 -0.08 -1.49 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT Obligacji
        18-05-2022 86.77 -0.01 -9.56 Dz / PLN
        check
        VIG C-QUADRAT Obligacji Korporacyjnych
        18-05-2022 98.83 -0.01 -0.91 Dz / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Aktywnej alokacji
        check
        Allianz Aktywnej Alokacji
        18-05-2022 114.93 -0.40 -16.70 21.94 9.33 -4.42 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Dynamic
        18-05-2022 1034.27 -0.11 4.40 29.48 28.01 82.52 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Flexible (PLN hedged)
        18-05-2022 170.22 -0.18 6.27 32.10 28.16 70.12 Dz / PLN
        check
        Fundusz Aktywnej Strategii
        18-05-2022 54.83 -0.29 -11.84 -3.47 -12.65 -45.17 Dz / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Mieszane
        check
        Aktywny C
        01-05-2022 35.63 -6.70 -10.35 -0.15 3.23 256.31 Msc / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced
        18-05-2022 963.65 0.02 4.80 23.90 20.89 92.71 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced (EUR)
        18-05-2022 221.75 0.10 3.11 18.89 13.57 16.63 Dz / EUR
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced (PLN hedged)
        18-05-2022 124.11 0.12 4.73 21.36 18.60 23.83 Dz / PLN
        check
        Fundusz Gwarantowanej Strategii
        18-05-2022 14.10 -0.20 -1.23 -0.39 2.42 40.99 Dz / PLN
        check
        Fundusz Zrównoważonej Strategii
        18-05-2022 22.58 -0.19 -12.09 -12.64 -15.45 140.07 Dz / PLN
        check
        Fundusz Zrównoważony
        01-05-2022 22.52 -7.15 -11.41 -9.90 -11.62 96.76 Msc / PLN
        check
        PKO Zrównoważony
        18-05-2022 133.56 -0.40 -14.16 Dz / PLN
        check
        Portfel Stabilnego Wzrostu
        18-05-2022 148.79 -0.48 -5.95 2.36 1.93 48.81 Dz / PLN
        check
        Portfel Zrównoważony Odpowiedzialnego Inwestowania

        i

        ESG

        18-05-2022 90.54 -0.73 -9.46 Dz / PLN
        check
        RS Portfel Stabilnego Wzrostu
        18-05-2022 156.06 -0.49 -4.79 5.91 7.53 56.06 Dz / PLN
        check
        RS Portfel Zrównoważony
        18-05-2022 159.74 -0.80 -5.79 8.92 7.23 59.74 Dz / PLN
        check
        Santander Stabilnego Wzrostu
        18-05-2022 30.05 -0.53 -14.53 -5.59 -5.95 41.08 Dz / PLN
        check
        Santander Zrównoważony
        18-05-2022 29.32 -0.85 -11.93 -3.01 -7.10 19.53 Dz / PLN
        check
        UniKorona Zrównoważony
        18-05-2022 306.28 -0.27 -17.89 -5.81 -7.24 19.69 Dz / PLN
        check
        UniStabilny Wzrost
        18-05-2022 166.18 -0.22 -18.77 -7.42 -5.09 17.30 Dz / PLN
        check
        Zrównoważony B
        01-05-2022 50.40 -5.17 -11.38 -2.53 1.93 403.98 Msc / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Fundusze Zdefiniowanej Daty
        check
        Compensa 2025
        18-05-2022 9.04 0.00 -13.16 -9.60 Dz / PLN
        check
        Compensa 2030
        18-05-2022 9.32 -0.11 -12.16 -6.80 Dz / PLN
        check
        Compensa 2035
        18-05-2022 9.60 -0.41 -11.28 -4.00 Dz / PLN
        check
        Compensa 2040
        18-05-2022 9.57 -0.31 -11.22 -4.30 Dz / PLN
        check
        Compensa 2045
        18-05-2022 9.73 -0.51 -10.73 -2.70 Dz / PLN
        check
        Compensa 2050
        18-05-2022 9.78 -0.41 -10.60 -2.20 Dz / PLN
        check
        Compensa 2055
        18-05-2022 9.68 -0.41 -10.87 -3.20 Dz / PLN
        check
        Compensa 2060
        18-05-2022 9.75 -0.51 -11.04 -2.50 Dz / PLN
        check
        Compensa 2065
        18-05-2022 8.66 -0.57 -13.40 -13.40 Dz / PLN

        Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group realizuje standard Dobrych Praktyk Informacyjnych opracowany przez IZFiA oraz Analizy Online pod patronatem GPW i PFR Portal PPK. Wierzymy, że przejrzystość danych na temat oferowanych Funduszy Zdefiniowanej Daty (PPK) jest kluczowe dla prezentacji zasad funkcjonowania i polityki inwestycyjnej funduszu.

        Aktualności

        31 marca 2022

        Zamknięcie funduszy z oferty Polisy-Życie Ubezpieczenia

        Informujemy, że z dniem 31.03.2022 Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group zamyka fundusze będące kiedyś w ofer…

        17 lutego 2022

        Nowe fundusze w ofercie Compensy

        Kapitałowych zarządzanych przez VIG / C-QUADRAT TFI. Fundusze dostępne są dla klientów zainteresowanych ubezpieczeniem C…

        20 grudnia 2021

        Ogłoszenie o zamiarze połączenia subfunduszy wydzielonych w ramach funduszu Santander Fundusz Inwestycyjny Otwarty (2)

        Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Poznaniu (Towarzystwo), wpisane do rejestru przedsiębior…

        31 marca 2022

        Zamknięcie funduszy z oferty Polisy-Życie Ubezpieczenia

        Informujemy, że z dniem 31.03.2022 Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group zamyka fundusze będące kiedyś w ofer…

        17 lutego 2022

        Nowe fundusze w ofercie Compensy

        Kapitałowych zarządzanych przez VIG / C-QUADRAT TFI. Fundusze dostępne są dla klientów zainteresowanych ubezpieczeniem C…

        20 grudnia 2021

        Ogłoszenie o zamiarze połączenia subfunduszy wydzielonych w ramach funduszu Santander Fundusz Inwestycyjny Otwarty (2)

        Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Poznaniu (Towarzystwo), wpisane do rejestru przedsiębior…

        Dokumenty do pobrania

        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large