• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Zgody obowiązkowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Fundusze

        STOPA ZWROTU

        WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA JEDNOSTKI

        KURSY WALUT

        Miesiąc

        Pół roku

        Rok

        3 lata

        5 lat

        Od początku

        stats

        Tutaj pojawi się wykres

        Wybierz z tabeli poniżej fundusze, które chcesz przeanalizować

        Wykres

        Kategoria

        Dostępne w produkcie

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Akcyjne
        check
        Akcji E
        31-10-2021 17.89 3.31 36.98 34.07 60.61 78.88 Msc / PLN
        check
        Aktywny C
        31-10-2021 42.09 0.31 14.82 21.49 36.34 320.85 Msc / PLN
        check
        Compensa ESALIENS Akcji

        i

        UFK wcześniej w ofercie Polisa-Życie TU S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 402.73 -0.02 11.47 12.29 21.09 24.93 Dz / PLN
        check
        Compensa PKO AKCJI NOWA EUROPA

        i

        UFK wcześniej w ofercie Polisa-Życie TU S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 124.06 0.67 20.73 23.82 18.55 -9.47 Dz / PLN
        check
        Compensa PKO AKCJI PLUS

        i

        UFK wcześniej w ofercie Polisa-Życie TU S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 98.48 0.74 22.92 7.45 22.26 19.78 Dz / PLN
        check
        Compensa/HSBC GIF BRIC Equity
        01-12-2021 33.48 2.15 2.27 23.24 60.32 106.97 Dz / USD
        check
        C-QUADRAT ARTS Best Momentum
        01-12-2021 1314.16 -1.68 20.78 29.55 37.83 74.51 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Best Momentum (PLN hedged)
        01-12-2021 133.66 -1.01 17.10 23.54 38.38 31.68 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Dynamic
        01-12-2021 1082.36 -1.21 20.44 35.33 36.98 91.01 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Flexible (PLN hedged)
        01-12-2021 170.56 -0.74 19.58 30.70 39.27 70.46 Dz / PLN
        check
        ESALIENS Akcji
        01-12-2021 402.73 -0.02 11.47 12.29 21.09 -6.97 Dz / PLN
        check
        Fundusz Akcji
        01-11-2021 39.68 3.19 40.77 10.05 28.57 216.22 Msc / PLN
        check
        Fundusz Aktywnej Strategii

        i

        UFK wcześniej w ofercie Benefia TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 62.93 0.45 7.69 10.84 8.91 -37.07 Dz / PLN
        check
        Investor Top 50 Małych i Średnich Spółek
        01-12-2021 70.62 -0.63 6.92 36.60 48.17 -32.86 Dz / PLN
        check
        NN (L) Globalny Spółek Dywidendowych
        01-12-2021 282.52 -0.23 17.18 26.87 33.59 89.15 Dz / PLN
        check
        Santander Akcji Polskich
        01-12-2021 40.21 0.80 24.18 16.72 28.43 22.00 Dz / PLN
        check
        Skarbiec Akcja
        01-12-2021 339.60 1.32 17.53 9.71 25.47 97.11 Dz / PLN
        check
        UniKorona Akcje
        01-12-2021 247.95 0.90 22.98 17.47 28.91 53.25 Dz / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Dłużne
        check
        Compensa PKO OBLIGACJI DŁUGOTERMINOWYCH

        i

        UFK wcześniej w ofercie Polisa-Życie TU S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 209.26 -0.55 -7.46 -1.88 5.54 97.25 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Bond
        01-12-2021 936.13 -0.53 7.79 18.31 14.73 42.55 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Bond (EUR)
        01-12-2021 202.91 0.14 4.10 9.65 11.61 31.73 Dz / EUR
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Bond (PLN hedged)
        01-12-2021 123.00 0.13 4.42 12.23 17.21 22.83 Dz / PLN
        check
        Fundusz Bezpieczny
        01-11-2021 15.94 -1.87 -4.02 -2.00 0.00 49.88 Msc / PLN
        check
        Fundusz Gwarantowanej Strategii

        i

        UFK wcześniej w ofercie Benefia TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 14.26 -0.00 -0.11 1.28 4.15 42.55 Dz / PLN
        check
        Gwarantowany Compensa
        01-12-2021 30.55 0.00 0.01 0.67 1.69 49.91 Dz / PLN
        check
        NN (L) Globalny Długu Korporacyjnego
        01-12-2021 197.94 0.46 2.22 13.69 17.96 69.99 Dz / PLN
        check
        NN Obligacji
        01-12-2021 334.50 -0.77 -4.83 8.65 17.18 27.82 Dz / PLN
        check
        Obligacji A
        31-10-2021 52.82 -2.37 -2.94 3.36 10.44 428.22 Msc / PLN
        check
        Portfel Konserwatywny

        i

        UFK Portfele Modelowe i Portfele Funduszowe, oferowane klientom mBanku

        01-12-2021 130.48 -0.14 -1.70 3.88 5.78 29.78 Dz / PLN
        check
        Santander Obligacji Skarbowych
        01-12-2021 22.02 -0.72 -8.21 0.41 7.21 13.98 Dz / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Mieszane
        check
        Compensa PKO STABILNEGO WZROSTU

        i

        UFK wcześniej w ofercie Polisa-Życie TU S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 167.03 0.14 4.30 3.20 12.00 19.98 Dz / PLN
        check
        Compensa PKO ZRÓWNOWAŻONY

        i

        UFK wcześniej w ofercie Polisa-Życie TU S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 144.89 0.27 8.92 3.53 13.01 -2.88 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced
        01-12-2021 979.69 -1.01 14.51 28.59 21.23 95.91 Dz / PLN
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced (EUR)
        01-12-2021 222.16 -0.34 11.73 20.87 19.85 16.85 Dz / EUR
        check
        C-QUADRAT ARTS Total Return Balanced (PLN hedged)
        01-12-2021 122.51 -0.34 11.14 22.42 22.44 22.23 Dz / PLN
        check
        Fundusz Stabilnej Strategii

        i

        UFK wcześniej w ofercie Benefia TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 18.52 -0.04 -3.32 -4.57 -3.58 96.91 Dz / PLN
        check
        Fundusz Zrównoważonej Strategii

        i

        UFK wcześniej w ofercie Benefia TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        01-12-2021 25.62 0.17 0.96 -2.46 4.95 172.34 Dz / PLN
        check
        Fundusz Zrównoważony
        01-11-2021 27.03 0.63 15.38 8.01 16.56 136.18 Msc / PLN
        check
        Portfel Stabilnego Wzrostu

        i

        UFK Portfele Modelowe i Portfele Funduszowe, oferowane klientom mBanku

        01-12-2021 159.68 0.23 4.36 10.66 13.81 59.71 Dz / PLN
        check
        Portfel Zrównoważony Odpowiedzialnego Inwestowania

        i

        UFK Portfele Modelowe i Portfele Funduszowe, oferowane klientom mBanku

        01-12-2021 101.34 1.77 1.34 Dz / PLN
        check
        Santander Stabilnego Wzrostu
        01-12-2021 34.24 -0.38 1.39 8.05 16.07 60.75 Dz / PLN
        check
        Santander Zrównoważony
        01-12-2021 33.96 -0.12 9.30 11.20 20.43 38.44 Dz / PLN
        check
        Zrównoważony B
        31-10-2021 58.76 0.52 9.08 16.26 28.19 487.61 Msc / PLN

        Nazwa UFK

        Na dzień

        i

        Data ostatniej wyceny

        Wartość

        i

        Wartość ostatniej wyceny

        Zmiana

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od ostatniej wyceny

        Rok

        i

        Procentowa roczna zmiana wartości jednostki

        3 lata

        i

        Procentowa 3-letnia zmiana wartości jednostki

        5 lat

        i

        Procentowa 5-letnia zmiana wartości jednostki

        Od pocz.

        i

        Procentowa zmiana wartości jednostki od pierwszej wyceny

        Wycena/waluta

        Kategoria: Fundusze Zdefiniowanej Daty
        check
        Compensa 2025
        01-12-2021 10.23 -0.20 -0.20 2.30 Dz / PLN
        check
        Compensa 2030
        01-12-2021 10.66 0.00 4.61 6.60 Dz / PLN
        check
        Compensa 2035
        01-12-2021 11.11 0.27 9.78 11.10 Dz / PLN
        check
        Compensa 2040
        01-12-2021 11.06 0.27 9.51 10.60 Dz / PLN
        check
        Compensa 2045
        01-12-2021 11.39 0.44 13.79 13.90 Dz / PLN
        check
        Compensa 2050
        01-12-2021 11.42 0.35 13.86 14.20 Dz / PLN
        check
        Compensa 2055
        01-12-2021 11.34 0.44 13.63 13.40 Dz / PLN
        check
        Compensa 2060
        01-12-2021 11.43 0.44 13.96 14.30 Dz / PLN
        check
        Compensa 2065
        01-12-2021 9.98 -0.10 -0.20 Dz / PLN

        Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group realizuje standard Dobrych Praktyk Informacyjnych opracowany przez IZFiA oraz Analizy Online pod patronatem GPW i PFR Portal PPK. Wierzymy, że przejrzystość danych na temat oferowanych Funduszy Zdefiniowanej Daty (PPK) jest kluczowe dla prezentacji zasad funkcjonowania i polityki inwestycyjnej funduszu.

        Aktualności

        4 stycznia 2021

        Połączenie dwóch subfunduszy Santander

        Informujemy, że z dniem 15.10.2020 Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group zamyka UFK C-QUADRAT ARTS Total Retu…

        15 października 2020

        Zamknięcie funduszu UFK C-QUADRAT ARTS Total Return Garant (EUR)

        Informujemy, że z dniem 15.10.2020 Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group zamyka UFK C-QUADRAT ARTS Total Retu…

        22 września 2020

        Zmiany nazw czterech funduszy

        Informujemy, że z dniem 22.09.2020 zmianie uległy nazwy poniższych ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych:…

        4 stycznia 2021

        Połączenie dwóch subfunduszy Santander

        Informujemy, że z dniem 15.10.2020 Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group zamyka UFK C-QUADRAT ARTS Total Retu…

        15 października 2020

        Zamknięcie funduszu UFK C-QUADRAT ARTS Total Return Garant (EUR)

        Informujemy, że z dniem 15.10.2020 Compensa TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group zamyka UFK C-QUADRAT ARTS Total Retu…

        22 września 2020

        Zmiany nazw czterech funduszy

        Informujemy, że z dniem 22.09.2020 zmianie uległy nazwy poniższych ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych:…

        Dokumenty do pobrania

        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large