• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            Szkody katastroficzne ubezpieczenie

            Trudne warunki pogodowe? Sprawdź, jak się przygotować

            Znajdziesz tutaj najważniejsze zasady postępowania w przypadku zbliżających się zagrożeń meteorologicznych. Podpowiadamy także, jak przystąpić do naprawy mienia bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy, jeśli jest to konieczne dla zabezpieczenia mienia przed powiększaniem się strat.

            Zgłoś szkodę

            Zasady postępowania w przypadku zbliżających się zagrożeń meteorologicznych

            Jak zachować się w przypadku ulewnego deszczu

            Regularnie czyść rynny i kratki ściekowe wokół domu, aby uniknąć zalania.

            Jeśli prognozowany jest ulewny deszcz, zabezpiecz cenne rzeczy w piwnicach i na niskich kondygnacjach.

            Unikaj jazdy samochodem przez zalane drogi – mogą być głębsze, niż się wydaje.

            Przed intensywnym deszczem sprawdź szczelność drzwi i okien.

            Pamiętaj: Podczas ulewnych deszczy kluczowe jest unikanie zalewisk i zachowanie szczególnej ostrożności – Twoje bezpieczeństwo jest najważniejsze!

            Jak zachować się w przypadku silnego wiatru

            Usuń z balkonu i podwórka wszystkie lekkie przedmioty (np. meble ogrodowe, doniczki), które może porwać wiatr.

            Zamknij wszystkie okna i drzwi, aby zapobiec ich uszkodzeniu.

            Nie parkuj samochodu pod drzewami, słupami lub lekkimi konstrukcjami.

            Jeśli musisz wychodzić, unikaj przebywania w pobliżu reklam wielkoformatowych i rusztowań.

            Pamiętaj: Silny wiatr może powodować gwałtowne i nieprzewidywalne szkody – zadbaj o swoje bezpieczeństwo i nie ryzykuj wychodzenia z domu bez potrzeby!

            Jak zachować się w przypadku gradu

            Gdy pojawią się ostrzeżenia o gradzie, zaparkuj samochód w garażu lub pod solidnym zadaszeniem.

            Zamknij wszystkie okna, drzwi i zasłoń rolety lub żaluzje, aby ograniczyć ryzyko uszkodzenia szyb.

            Chroń rośliny i meble ogrodowe, przykrywając je grubym materiałem lub specjalnymi siatkami.

            Jeśli jesteś poza domem, poszukaj schronienia, ale nie pod drzewami.

            Pamiętaj: Grad może w kilka minut spowodować poważne straty – szybka reakcja pozwala ochronić zarówno mienie, jak i zdrowie!

            Jak zachować się w przypadku burzy

            Śledź komunikaty pogodowe i natychmiast schowaj się w bezpiecznym miejscu, jeśli usłyszysz zbliżającą się burzę.

            Odłącz od prądu urządzenia elektryczne, aby zapobiec uszkodzeniom wywołanym przepięciami.

            Unikaj kontaktu z metalowymi przedmiotami i nie przebywaj w pobliżu okien.

            Jeśli jesteś na otwartym terenie, znajdź schronienie w budynku lub samochodzie – nie chowaj się pod samotnymi drzewami.

            Pamiętaj: Podczas burzy priorytetem jest Twoje bezpieczeństwo – pozostań w bezpiecznym miejscu aż do całkowitego ustąpienia zagrożenia!

            Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania powiadomień meteorologicznych, wypełnij formularz

            Dane pogodowe do powiadomień meteorologicznych dostarcza OpenWeather

            Zgłoszenie szkody na skutek powodzi – jak działać?

            • Przez stronę internetową zgłoszenie.compensa.pl – to najszybsza ścieżka!
            • Poprzez infolinię: 22 501 61 00 – pomimo zwiększenia obsady infolinii w tym przypadku czas może być wydłużony – dzwoni do nas wielu poszkodowanych!
            • W jednym z mobilnych punktów do zgłaszania szkód, które pojawią się na zalanych terenach, jak tylko otrzymają pozwolenia na wjazd. Punkty będą oznaczone logo Compensy.

            Pamiętaj o ważnych krokach!

            • Jak już będziesz mógł/ mogła wejść na zalaną powierzchnię zabezpiecz mienie na wypadek dalszego zniszczenia!
            • Pamiętaj o sfotografowaniu uszkodzeń – wystarczą zdjęcia telefonem komórkowym!
            • Posprzątaj teren i odłóż uszkodzone przedmioty w jedno miejsce i, o ile to możliwe, nie wyrzucaj ich przed oględzinami.

            W Compensie uruchomiliśmy szereg uproszczeń w procesach likwidacji szkód!
            Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz szybkiej zaliczki na poczet odszkodowania możesz o to wnioskować przy zgłoszeniu szkody. Zaliczki będziemy wypłacać tak szybko jak to tylko możliwe!

            Zobacz także – Jakie błędy popełniamy podczas zgłaszania szkody?

            Zgłoś szkodę

            W celu szybkiego i sprawnego zgłoszenia szkody, kliknij „Zgłoś szkodę”, a następnie wypełnij formularz.

            Jak reagować w przypadku szkody?

            Jak reagować w przypadku szkody?

            1

            Zrób zdjęcia

            Wykonaj dokumentację fotograficzną szkody przed podjęciem jakichkolwiek, niezbędnych, działań.

            2

            Poczekaj na likwidatora

            Pozostaw do okazania likwidatorowi usunięte (jeśli było to absolutnie niezbędne), uszkodzone przedmioty szkody (np. wypaczone pod wpływem wody drzwi, zdjęta klepka, która zaczynała pleśnieć).

            3

            Zbieraj rachunki

            Zbieraj rachunki i faktury za robociznę i ewentualnie wymienione przedmioty (np. zdjęcie pleśniejącej klepki) – prace absolutnie konieczne.

            Pamiętaj!

            Pamiętaj o udokumentowaniu wartości szkody. Wykonaj dokumentację zdjęciowej obrazującą zakres zniszczeń.

            Zasady postępowania w podziale na przyczynę powstania szkody.

            Huragan

            1. Wykonaj zdjęcia, zabezpiecz mienie przed dalszymi szkodami.
            2. Napraw, ale pozostaw uszkodzone elementy do ewentualnych oględzin.

            Zalanie

            Podejmij działania w celu nie dopuszczenia do powiększenia się szkody (usuwanie wody, suszenie, wietrzenie itp.).

            Przepięcia

            1. W małych szkodach, przekaż sprzęt do serwisu z prośbą o opinię nt. przyczyny, zakres uszkodzeń i koszt naprawy,
            2. W większych szkodach, o sposobie postępowania będzie decydował likwidator.

            Uszkodzenia szyb

            W przypadku zgłoszenia gradobicia (np. okna połaciowe):

            1. Wykonaj dokumentację zdjęciową.
            2. Napraw szkodę.
            3. Przedłóż rachunki za naprawę.

            Zlikwiduj szkodę sam

            Zlikwiduj szkodę sam

            1

            Link do aplikacji mobilnej

            Po uzyskaniu Twojej zgody, otrzymasz dwa SMS-y – jeden z danymi likwidatora prowadzącego Twojej sprawy i drugi z linkiem do aplikacji mobilnej (ważny 48 h).

            2

            Wypełnij zgłoszenie

            Zaakceptuj regulamin, odpowiedz na pytania w aplikacji i załącz wymagane dokumenty (numer konta, dokumentacja medyczna, zdjęcia uszkodzonego mienia). Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami.

            3

            Poczekaj na decyzję

            Po przejściu procesu samolikwidacji otrzymasz SMS z linkiem, pod którym znajdziesz kwotę świadczenia/odszkodowania. O finalnej decyzji poinformujemy Cię w ciągu 3 dni roboczych.

            Huragan, powódź, inne szkody katastroficzne…

            Zgłoś szkodę, szybko i sprawnie.

            • Huragan uszkodził dach? Wykonaj zdjęcie, zabezpiecz mienie przed dalszymi szkodami i pozostaw uszkodzone elementy do oględzin. Zgłoś szkodę.
            • Zalanie pomieszczenia? Podejmij działania zabezpieczające przed dalszymi szkodami: usuwanie wody, suszenie, wietrzenie. Zgłoś szkodę.
            • Przepięcia uszkodziły sprzęt? Przekaż sprzęt do serwisu, który określi przyczynę szkody i koszty naprawy. W przypadku większych szkód, poczekaj wizytę na likwidatora. Zgłoś szkodę.
            • Uszkodzenie szyb po gradobiciu? Zrób zdjęcia i zbierz rachunki za podjętą naprawę. Zgłoś szkodę.

            Ważne w przypadku każdej szkody!

            • Wykonaj dokumentację fotograficzną.
            • Zachowaj uszkodzone elementy do czasu przeprowadzenia oględzin.
            • Zbieraj imienne faktury i rachunki za zakup materiałów niezbędnych do naprawy lub zabezpieczenia mienia.
            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large