• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Szkody masowe i katastroficzne

        W związku z wystąpieniem szkód masowych, możesz przystąpić do naprawy mienia bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy, jeśli jest to konieczne dla zabezpieczenia mienia przed powiększaniem się strat.

        Zgłoś szkodę

        W celu szybkiego i sprawnego zgłoszenia szkody, kliknij „Zgłoś szkodę”, a następnie wypełnij formularz.

        Jak reagować w przypadku szkody?

        Jak reagować w przypadku szkody?

        1

        Zrób zdjęcia

        Wykonaj dokumentację fotograficzną szkody przed podjęciem jakichkolwiek, niezbędnych, działań.

        2

        Poczekaj na likwidatora

        Pozostaw do okazania likwidatorowi usunięte (jeśli było to absolutnie niezbędne), uszkodzone przedmioty szkody (np. wypaczone pod wpływem wody drzwi, zdjęta klepka, która zaczynała pleśnieć).

        3

        Zbieraj rachunki

        Zbieraj rachunki i faktury za robociznę i ewentualnie wymienione przedmioty (np. zdjęcie pleśniejącej klepki) – prace absolutnie konieczne.

        Pamiętaj!

        Pamiętaj o udokumentowaniu wartości szkody. Wykonaj dokumentację zdjęciowej obrazującą zakres zniszczeń.

        Zasady postępowania w podziale na przyczynę powstania szkody.

        Huragan

        1. Wykonaj zdjęcia, zabezpiecz mienie przed dalszymi szkodami.
        2. Napraw, ale pozostaw uszkodzone elementy do ewentualnych oględzin.

        Zalanie

        Podejmij działania w celu nie dopuszczenia do powiększenia się szkody (usuwanie wody, suszenie, wietrzenie itp.).

        Przepięcia

        1. W małych szkodach, przekaż sprzęt do serwisu z prośbą o opinię nt. przyczyny, zakres uszkodzeń i koszt naprawy,
        2. W większych szkodach, o sposobie postępowania będzie decydował likwidator.

        Uszkodzenia szyb

        W przypadku zgłoszenia gradobicia (np. okna połaciowe):

        1. Wykonaj dokumentację zdjęciową.
        2. Napraw szkodę.
        3. Przedłóż rachunki za naprawę.

        Zlikwiduj szkodę sam

        Zlikwiduj szkodę sam

        1

        Link do aplikacji mobilnej

        Po uzyskaniu Twojej zgody, otrzymasz dwa SMS-y – jeden z danymi likwidatora prowadzącego Twojej sprawy i drugi z linkiem do aplikacji mobilnej (ważny 48 h).

        2

        Wypełnij zgłoszenie

        Zaakceptuj regulamin, odpowiedz na pytania w aplikacji i załącz wymagane dokumenty (numer konta, dokumentacja medyczna, zdjęcia uszkodzonego mienia). Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami.

        3

        Poczekaj na decyzję

        Po przejściu procesu samolikwidacji otrzymasz SMS z linkiem, pod którym znajdziesz kwotę świadczenia/odszkodowania. O finalnej decyzji poinformujemy Cię w ciągu 3 dni roboczych.

        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large