• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

          Szkody katastroficzne ubezpieczenie

          Szkody masowe i katastroficzne

          W związku z wystąpieniem szkód masowych, możesz przystąpić do naprawy mienia bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy, jeśli jest to konieczne dla zabezpieczenia mienia przed powiększaniem się strat.

          Zgłoś szkodę

          W celu szybkiego i sprawnego zgłoszenia szkody, kliknij „Zgłoś szkodę”, a następnie wypełnij formularz.

          Jak reagować w przypadku szkody?

          Jak reagować w przypadku szkody?

          1

          Zrób zdjęcia

          Wykonaj dokumentację fotograficzną szkody przed podjęciem jakichkolwiek, niezbędnych, działań.

          2

          Poczekaj na likwidatora

          Pozostaw do okazania likwidatorowi usunięte (jeśli było to absolutnie niezbędne), uszkodzone przedmioty szkody (np. wypaczone pod wpływem wody drzwi, zdjęta klepka, która zaczynała pleśnieć).

          3

          Zbieraj rachunki

          Zbieraj rachunki i faktury za robociznę i ewentualnie wymienione przedmioty (np. zdjęcie pleśniejącej klepki) – prace absolutnie konieczne.

          Pamiętaj!

          Pamiętaj o udokumentowaniu wartości szkody. Wykonaj dokumentację zdjęciowej obrazującą zakres zniszczeń.

          Zasady postępowania w podziale na przyczynę powstania szkody.

          Huragan

          1. Wykonaj zdjęcia, zabezpiecz mienie przed dalszymi szkodami.
          2. Napraw, ale pozostaw uszkodzone elementy do ewentualnych oględzin.

          Zalanie

          Podejmij działania w celu nie dopuszczenia do powiększenia się szkody (usuwanie wody, suszenie, wietrzenie itp.).

          Przepięcia

          1. W małych szkodach, przekaż sprzęt do serwisu z prośbą o opinię nt. przyczyny, zakres uszkodzeń i koszt naprawy,
          2. W większych szkodach, o sposobie postępowania będzie decydował likwidator.

          Uszkodzenia szyb

          W przypadku zgłoszenia gradobicia (np. okna połaciowe):

          1. Wykonaj dokumentację zdjęciową.
          2. Napraw szkodę.
          3. Przedłóż rachunki za naprawę.

          Zlikwiduj szkodę sam

          Zlikwiduj szkodę sam

          1

          Link do aplikacji mobilnej

          Po uzyskaniu Twojej zgody, otrzymasz dwa SMS-y – jeden z danymi likwidatora prowadzącego Twojej sprawy i drugi z linkiem do aplikacji mobilnej (ważny 48 h).

          2

          Wypełnij zgłoszenie

          Zaakceptuj regulamin, odpowiedz na pytania w aplikacji i załącz wymagane dokumenty (numer konta, dokumentacja medyczna, zdjęcia uszkodzonego mienia). Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami.

          3

          Poczekaj na decyzję

          Po przejściu procesu samolikwidacji otrzymasz SMS z linkiem, pod którym znajdziesz kwotę świadczenia/odszkodowania. O finalnej decyzji poinformujemy Cię w ciągu 3 dni roboczych.

          Contrast icon
          Font size icon
          • Font size defualt
          • Font size large
          • Font size extra large