• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Zgody obowiązkowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
        Zdrowie

        Compensa Zdrowie

        Szybki, nielimitowany i bezgotówkowy dostęp do specjalistycznych konsultacji lekarskich i badań diagnostycznych w ramach prywatnej opieki medycznej grupy LUX MED.

        • Dostęp do prywatnej opieki medycznej w ramach sieci placówek LUX MED (1 500 placówek).
        • Ubezpieczenie zdrowotne w 5 wariantach do wyboru.
        • Już od 52 zł/miesiąc (składki można opłacać miesięcznie).
        • Możliwość wyboru formy konsultacji z lekarzem: e-wizyta lub wizyta w placówce.
        • Lekarze specjaliści bez limitów i bez skierowań.
        • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla całej rodziny.
        • Dostęp do Portalu i E-karty Pacjenta – rezerwacje, wyniki badań, skierowania, recepty na wyciągnięcie ręki.

        Ubezpieczenie Compensa Zdrowie

        Masz ubezpieczenie zdrowotne i chcesz umówić konsultację lekarską?
        Znajdź placówkę medyczną w Twojej okolicy i skorzystaj z możliwości umówienia wizyty w placówce.

        Co obejmuje ubezpieczenie zdrowotne prywatne – Compensa Zdrowie?

        Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie jest dostępne w 5 wariantach do wyboru: STANDARD, PLUS, COMPLEX, MEDPLUS, MEDCOMPLEX. Od tego, który wariant wybierzesz, zależy zakres Twojego ubezpieczenia oraz wysokość składki. Wybierając ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie składkę możesz opłacać w cyklu miesięcznym (już od 52 zł/miesiąc).

        Wszystkie wymienione warianty ubezpieczenia zdrowotnego obejmują:

        • dostęp do infolinii,
        • nielimitowany dostęp do lekarza rodzinnego, internisty i pediatry,
        • konsultacje specjalistyczne dziecięce (do 18 r.ż.), np. u chirurga dziecięcego, alergologa czy ginekologa dziecięcego,
        • konsultacje specjalistyczne po 18 r.ż., np. u okulisty, kardiologa, neurologa,
        • zabiegi ambulatoryjne (w tym m.in. zabiegi chirurgiczne, okulistyczne oraz zabiegi otolaryngologiczne),
        • szczepienia przeciwko grypie oraz iniekcje,
        • badania diagnostyczne i badania profilaktyczne.

        Dodatkowo ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie w poszczególnych wariantach zawiera:

        • konsultacje profesorskie,
        • wizyty domowe,
        • świadczenia stomatologiczne,
        • opiekę przedporodową,
        • szczepienie przeciwko WZW,
        • rehabilitację.

        Dokładny zakres każdego wariantu polisy znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz w tabeli poniżej.

        Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie – jak zarezerwować wizytę?

        Chcesz skorzystać z ubezpieczenia zdrowotnego? Zarezerwować wizytę w placówce lub skorzystać z opcji telekonsultacji i umówić e-wizytę online?

        W celu umówienie wizyty lub badania skonsultuj się z infolinią medyczną: 22 458 70 00 lub bezpośrednio z placówką współpracującą.

        Jeżeli chcesz zarezerwować wizytę w placówce Grupy LuxMed, kliknij poniżej:
        https://portalpacjenta.luxmed.pl/PatientPortal/Account/LogOn

        Otolaryngolog a laryngolog – czy w ramach ubezpieczenia zdrowotnego Compensa Zdrowie można skorzystać z konsultacji ze specjalistami?

        Otolaryngolog i laryngolog to określenia zamienne. Oba odnoszą się do tego samego lekarza specjalisty, który zajmuje się chorobami gardła, krtani, nosa, zatok i uszu. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie zapewnia wizyty u laryngologa (w tym laryngologa dziecięcego), badania diagnostyczne oraz zabiegi ambulatoryjne laryngologiczne:

        • płukanie uszu,
        • przedmuchiwanie trąbki słuchowej,
        • usunięcie ciała obcego z ucha, nosa lub gardła,
        • postępowanie zachowawcze w krwawieniu z nosa,
        • opatrunek z lekiem.

        Dodatkowo prywatna opieka medyczna w Compensie pozwala korzystać z usług takich specjalistów, jak: alergolog, chirurg, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, gastroenterolog, ginekolog, kardiolog, neurolog, hepatolog, nefrolog, urolog, proktolog, reumatolog, pulmonolog, onkolog czy konsultacji u okulisty.

        Co to jest rehabilitacja?

        Rehabilitacja to zespół działań, które są podejmowane przez lekarzy, aby przywrócić sprawność, np. po wypadku czy operacji lub w sytuacji jej utraty z powodu choroby. Rehabilitacja, w zależności od urazu czy poważniejszej kontuzji, wiąże się zazwyczaj z dość dużymi kosztami. Oprócz środków finansowych ważną rolę odgrywa również czas, w którym po diagnozie i ew. operacji zostaniemy skierowani na zabiegi rehabilitacyjne. Wsparcie finansowe i szybka reakcja jest więc na wagę… zdrowia.

        Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie w wariantach COMPLEX i MEDCOMPLEX zawiera m.in. świadczenia rehabilitacyjne (kinezyterapia, fizykoterapia, terapia ultradźwiękowa). Można z nich skorzystać 20 razy w roku ubezpieczeniowym (kalendarzowym).

        Jak sprawdzić e-receptę? Jak sprawdzić wyniki badań?

        E-recepta nieco różni się od zwykłej recepty. Jeśli wysyłana jest SMS-em, w jej treści nie pojawia się nazwa przepisanego leku. Może to być kłopotliwe, np. w przypadku, gdy pacjent chciałby sprawdzić wcześniej skutki uboczne, jakie towarzyszą przyjmowaniu danego leku czy jego cenę w konkretnej aptece. E-receptę można jednak sprawdzić, jeśli otrzymamy ją mailowo. Wystarczy zalogować się w Internetowym Koncie Pacjenta i zaznaczyć opcję wysyłania recepty e-mailem. Wówczas e-recepta będzie zawierała więcej informacji. Wyniki badań także można sprawdzić online, pod warunkiem, że dana placówka medyczna udostępnia taką opcję na swojej stronie internetowej. W przypadku osób, które korzystają z prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego może być to prostsze.

        Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie umożliwia dostęp do dedykowanego Portalu Klienta. Można tam sprawdzić e-receptę, a dodatkowo zamówić nową lub odnowić starą. Oprócz sprawdzenia e-recepty Portal Klienta umożliwia:

        • dostęp do systemu rezerwacji i odwoływania wizyt,
        • sprawdzanie wyników badań z opinią lekarską,
        • zadanie lekarzowi pytania po zakończonej wizycie.

        Zakres w ubezpieczeniu zdrowotnym Compensa Zdrowie

        Konsultacje

        STANDARD

        PLUS

        polecane

        COMPLEX

        MEDPLUS

        MEDCOMPLEX

        Internista, pediatra, lekarz rodzinny

        bez limitów i bez skierowania

        Specjaliści (dzieci): chirurg, neurolog, otolaryngolog okulista

        do 18. roku życia

        Specjaliści (dzieci): alergolog, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, urolog gastroenterolog, kardiolog, nefrolog, ortopeda, pulmonolog, reumatolog.

        do 18. roku życia

        Specjalista (dzieci): neurochirurga

        do 18. roku życia

        Specjaliści: chirurg, neurolog, otolaryngolog, urolog, okulista

        po 18. roku życia

        Specjalista: ginekolog

        po 18. roku życia

        Specjalista: ginekolog-endokrynolog

        po 18. roku życia

        Specjaliści: alergolog, dermatolog, diabetologa, endokrynolog, gastroenterolog, kardiolog, nefrolog, ortopeda, reumatolog, pulmonolog

        po 18. roku życia

        Specjaliści: chirurg naczyniowy, hematolog, neurochirurg, onkolog, proktolog

        po 18. roku życia

        Konsultacje profesorskie na podstawie skierowania lekarza prowadzącego

        po 18. roku życia

        Nielimitowane wizyty domowe

        po 18. roku życia

        Zabiegi ambulatoryjne: chirurgiczne, okulistyczne, otolaryngologiczne, iniekcje

        po 18. roku życia

        Specjaliści: urolog, alergolog

        po 18. roku życia

        Szczepienie przeciwko grypie (1 raz w roku)

        po 18. roku życia

        Szczepienie przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby

        po 18. roku życia

        Badania diagnostyczne (bez limitów, na podstawie skierowania od Partnera Medycznego)

        Badania

        STANDARD

        PLUS

        COMPLEX

        MEDPLUS

        MEDCOMPLEX

        OB, morfologia z rozmazem, APTT, wskaźnik protrombinowy, elektrolity, glukoza (krzywa obciążenia glukozą), kreatynina, białko całkowite, cholesterol HDL, cholesterol LDL, cholesterol całkowity, trójglicerydy, amylaza, EKG spoczynkowe, spirometria.

        Podstawowe badania diagnostyczne

        Cytologia

        Badania: hematologiczne, biochemiczne, koagulologiczne, hormonalne, nowotworowe, serologiczne, bakteriologiczne, badania krwi, moczu i kału, histopatologiczne, elektrokardiologiczne, RTG, USG, endoskopowe, spirometria, audiometria, EEG, iniekcje.

        Specjalistyczne badania diagnostyczne

        Tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, densytometria, biopsja

        specjalistyczne badania diagnostyczne

        Mammografia, USG transwaginalne, USG ginekologiczne przez powłoki brzuszne

        Specjalistyczne badania diagnostyczne

        Biopsja cienkoigłowa sutków z badaniem histopatologicznym

        Specjalistyczne badania diagnostyczne

        Opieka przedporodowa (wszystkie konieczne badania w okresie przedporodowym w ramach ww. badań i konsultacji lekarskich)

        np. USG ginekologiczne (ocena ciąży), USG ciąży przez powłoki brzuszne, USG screeningowe ginekologiczne

        Profilaktyka stomatologiczna

        stan uzębienia i usuniecie kamienia (po 1 raz w roku)

        Rehabilitacja

        20 zabiegów w roku kalendarzowym

        24-godzinna infolinia

        Inne ubezpieczenia zdrowotne i ubezpieczenia na życie

        Opieka medyczna

        Zdrowie

        Compensa MULTI Zdrowie

        Ubezpieczenie zdrowotne, które umożliwia szybki, bezgotówkowy dostęp do opieki medycznej. Korzyści:

        • możliwość odbycia wizyty w placówce lub skorzystania z konsultacji lekarskiej online
        • krótki czas oczekiwania na wizytę u lekarza (specjalista do 3 dni w przypadku konsultacji online i do 5 dni przy wizycie stacjonarnej)
        • nielimitowany dostęp do sieci ponad 2 200 Rekomendowanych Placówek Medycznych
        • możliwość rozszerzenia ochrony Twojego zdrowia m.in. o świadczenia związane z rehabilitacją czy zasiłkiem szpitalnym.
        Ubezpieczenie na życie

        Życie

        Między Nami

        Indywidualne ubezpieczenie na życie oparte na elastycznej konstrukcji, która pozwala decydować m.in. o zakresie ochrony. Polisa na życie dedykowana jest osobom między 18 a 55 rokiem życia. Korzyści:

        • możliwość ustalenia zakresu i wysokość sum ubezpieczenia
        • ochrona obejmująca zdarzenia dotyczące życia lub zdrowia Twoich rodziców i teściów
        • świadczenia związane z diagnozą śmiertelnej choroby, operacją chirurgiczna w kraju lub za granicą czy poważnym zachorowaniem
        • pomoc Assistance związana ze zdrowiem.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large