
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

Compensa Zdrowie
Szybki, nielimitowany i bezgotówkowy dostęp do specjalistycznych konsultacji lekarskich i badań diagnostycznych w ramach prywatnej opieki medycznej grupy LUX MED.
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej w ramach sieci placówek LUX MED (1 500 placówek).
- Ubezpieczenie zdrowotne w 5 wariantach do wyboru.
- Już od 52 zł/miesiąc (składki można opłacać miesięcznie).
- Możliwość wyboru formy konsultacji z lekarzem: e-wizyta lub wizyta w placówce.
- Lekarze specjaliści bez limitów i bez skierowań.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla całej rodziny.
- Dostęp do Portalu i E-karty Pacjenta – rezerwacje, wyniki badań, skierowania, recepty na wyciągnięcie ręki.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie
Masz ubezpieczenie zdrowotne i chcesz umówić konsultację lekarską?
Znajdź placówkę medyczną w Twojej okolicy i skorzystaj z możliwości umówienia wizyty w placówce.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie − dowiedz się więcej
Co obejmuje ubezpieczenie zdrowotne prywatne – Compensa Zdrowie?
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie jest dostępne w 5 wariantach do wyboru: STANDARD, PLUS, COMPLEX, MEDPLUS, MEDCOMPLEX. Od tego, który wariant wybierzesz, zależy zakres Twojego ubezpieczenia oraz wysokość składki. Wybierając ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie składkę możesz opłacać w cyklu miesięcznym (już od 52 zł/miesiąc).
Wszystkie wymienione warianty ubezpieczenia zdrowotnego obejmują:
- dostęp do infolinii,
- nielimitowany dostęp do lekarza rodzinnego, internisty i pediatry,
- konsultacje specjalistyczne dziecięce (do 18 r.ż.), np. u chirurga dziecięcego, alergologa czy ginekologa dziecięcego,
- konsultacje specjalistyczne po 18 r.ż., np. u okulisty, kardiologa, neurologa,
- zabiegi ambulatoryjne (w tym m.in. zabiegi chirurgiczne, okulistyczne oraz zabiegi otolaryngologiczne),
- szczepienia przeciwko grypie oraz iniekcje,
- badania diagnostyczne i badania profilaktyczne.
Dodatkowo ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie w poszczególnych wariantach zawiera:
- konsultacje profesorskie,
- wizyty domowe,
- świadczenia stomatologiczne,
- opiekę przedporodową,
- szczepienie przeciwko WZW,
- rehabilitację.
Dokładny zakres każdego wariantu polisy znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz w tabeli poniżej.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie – jak zarezerwować wizytę?
Chcesz skorzystać z ubezpieczenia zdrowotnego? Zarezerwować wizytę w placówce lub skorzystać z opcji telekonsultacji i umówić e-wizytę online?
W celu umówienie wizyty lub badania skonsultuj się z infolinią medyczną: 22 458 70 00 lub bezpośrednio z placówką współpracującą.
Jeżeli chcesz zarezerwować wizytę w placówce Grupy LuxMed, kliknij poniżej:
https://portalpacjenta.luxmed.pl/PatientPortal/Account/LogOn
Otolaryngolog a laryngolog – czy w ramach ubezpieczenia zdrowotnego Compensa Zdrowie można skorzystać z konsultacji ze specjalistami?
Otolaryngolog i laryngolog to określenia zamienne. Oba odnoszą się do tego samego lekarza specjalisty, który zajmuje się chorobami gardła, krtani, nosa, zatok i uszu. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie zapewnia wizyty u laryngologa (w tym laryngologa dziecięcego), badania diagnostyczne oraz zabiegi ambulatoryjne laryngologiczne:
- płukanie uszu,
- przedmuchiwanie trąbki słuchowej,
- usunięcie ciała obcego z ucha, nosa lub gardła,
- postępowanie zachowawcze w krwawieniu z nosa,
- opatrunek z lekiem.
Dodatkowo prywatna opieka medyczna w Compensie pozwala korzystać z usług takich specjalistów, jak: alergolog, chirurg, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, gastroenterolog, ginekolog, kardiolog, neurolog, hepatolog, nefrolog, urolog, proktolog, reumatolog, pulmonolog, onkolog czy konsultacji u okulisty.
Co to jest rehabilitacja?
Rehabilitacja to zespół działań, które są podejmowane przez lekarzy, aby przywrócić sprawność, np. po wypadku czy operacji lub w sytuacji jej utraty z powodu choroby. Rehabilitacja, w zależności od urazu czy poważniejszej kontuzji, wiąże się zazwyczaj z dość dużymi kosztami. Oprócz środków finansowych ważną rolę odgrywa również czas, w którym po diagnozie i ew. operacji zostaniemy skierowani na zabiegi rehabilitacyjne. Wsparcie finansowe i szybka reakcja jest więc na wagę… zdrowia.
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie w wariantach COMPLEX i MEDCOMPLEX zawiera m.in. świadczenia rehabilitacyjne (kinezyterapia, fizykoterapia, terapia ultradźwiękowa). Można z nich skorzystać 20 razy w roku ubezpieczeniowym (kalendarzowym).
Jak sprawdzić e-receptę? Jak sprawdzić wyniki badań?
E-recepta nieco różni się od zwykłej recepty. Jeśli wysyłana jest SMS-em, w jej treści nie pojawia się nazwa przepisanego leku. Może to być kłopotliwe, np. w przypadku, gdy pacjent chciałby sprawdzić wcześniej skutki uboczne, jakie towarzyszą przyjmowaniu danego leku czy jego cenę w konkretnej aptece. E-receptę można jednak sprawdzić, jeśli otrzymamy ją mailowo. Wystarczy zalogować się w Internetowym Koncie Pacjenta i zaznaczyć opcję wysyłania recepty e-mailem. Wówczas e-recepta będzie zawierała więcej informacji. Wyniki badań także można sprawdzić online, pod warunkiem, że dana placówka medyczna udostępnia taką opcję na swojej stronie internetowej. W przypadku osób, które korzystają z prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego może być to prostsze.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa Zdrowie umożliwia dostęp do dedykowanego Portalu Klienta. Można tam sprawdzić e-receptę, a dodatkowo zamówić nową lub odnowić starą. Oprócz sprawdzenia e-recepty Portal Klienta umożliwia:
- dostęp do systemu rezerwacji i odwoływania wizyt,
- sprawdzanie wyników badań z opinią lekarską,
- zadanie lekarzowi pytania po zakończonej wizycie.
Compensa Zdrowie − poznaj zakres
Konsultacje
STANDARD
PLUS
polecane
COMPLEX
MEDPLUS
MEDCOMPLEX
Internista, pediatra, lekarz rodzinny
bez limitów i bez skierowania
Specjaliści (dzieci): chirurg, neurolog, otolaryngolog okulista
do 18. roku życia
Specjaliści (dzieci): alergolog, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, urolog gastroenterolog, kardiolog, nefrolog, ortopeda, pulmonolog, reumatolog.
do 18. roku życia
Specjalista (dzieci): neurochirurga
do 18. roku życia
Specjaliści: chirurg, neurolog, otolaryngolog, urolog, okulista
po 18. roku życia
Specjalista: ginekolog
po 18. roku życia
Specjalista: ginekolog-endokrynolog
po 18. roku życia
Specjaliści: alergolog, dermatolog, diabetologa, endokrynolog, gastroenterolog, kardiolog, nefrolog, ortopeda, reumatolog, pulmonolog
po 18. roku życia
Specjaliści: chirurg naczyniowy, hematolog, neurochirurg, onkolog, proktolog
po 18. roku życia
Konsultacje profesorskie na podstawie skierowania lekarza prowadzącego
po 18. roku życia
Nielimitowane wizyty domowe
po 18. roku życia
Zabiegi ambulatoryjne: chirurgiczne, okulistyczne, otolaryngologiczne, iniekcje
po 18. roku życia
Specjaliści: urolog, alergolog
po 18. roku życia
Szczepienie przeciwko grypie (1 raz w roku)
po 18. roku życia
Szczepienie przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby
po 18. roku życia
Badania diagnostyczne (bez limitów, na podstawie skierowania od Partnera Medycznego)
Badania
STANDARD
PLUS
COMPLEX
MEDPLUS
MEDCOMPLEX
OB, morfologia z rozmazem, APTT, wskaźnik protrombinowy, elektrolity, glukoza (krzywa obciążenia glukozą), kreatynina, białko całkowite, cholesterol HDL, cholesterol LDL, cholesterol całkowity, trójglicerydy, amylaza, EKG spoczynkowe, spirometria.
Podstawowe badania diagnostyczne
Cytologia
Badania: hematologiczne, biochemiczne, koagulologiczne, hormonalne, nowotworowe, serologiczne, bakteriologiczne, badania krwi, moczu i kału, histopatologiczne, elektrokardiologiczne, RTG, USG, endoskopowe, spirometria, audiometria, EEG, iniekcje.
Specjalistyczne badania diagnostyczne
Tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, densytometria, biopsja
specjalistyczne badania diagnostyczne
Mammografia, USG transwaginalne, USG ginekologiczne przez powłoki brzuszne
Specjalistyczne badania diagnostyczne
Biopsja cienkoigłowa sutków z badaniem histopatologicznym
Specjalistyczne badania diagnostyczne
Opieka przedporodowa (wszystkie konieczne badania w okresie przedporodowym w ramach ww. badań i konsultacji lekarskich)
np. USG ginekologiczne (ocena ciąży), USG ciąży przez powłoki brzuszne, USG screeningowe ginekologiczne
Profilaktyka stomatologiczna
stan uzębienia i usuniecie kamienia (po 1 raz w roku)
Rehabilitacja
20 zabiegów w roku kalendarzowym
24-godzinna infolinia
Inne ubezpieczenia zdrowotne i ubezpieczenia na życie

Zdrowie
Compensa MULTI Zdrowie
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, które umożliwia szybki, bezgotówkowy dostęp do opieki medycznej. Korzyści:
- możliwość odbycia wizyty w placówce lub skorzystania z konsultacji lekarskiej online (e-wizyta czy telekonsultacja)
- krótki czas oczekiwania na wizytę u lekarza (lekarz specjalista do 3 dni w przypadku konsultacji online i do 5 dni przy wizycie stacjonarnej)
- nielimitowany dostęp do sieci ponad 2 200 Rekomendowanych Placówek Medycznych
- prywatna opieka medyczna z możliwością rozszerzenia ochrony Twojego zdrowia m.in. o świadczenia związane z rehabilitacją czy zasiłkiem szpitalnym.

Życie
Między Nami
Indywidualne ubezpieczenie na życie oparte na elastycznej konstrukcji, która pozwala decydować m.in. o zakresie ochrony. Polisa na życie dedykowana jest osobom między 18 a 55 rokiem życia. Korzyści:
- możliwość ustalenia zakresu i wysokość sum ubezpieczenia
- ochrona obejmująca zdarzenia dotyczące życia lub zdrowia Twoich rodziców i teściów
- świadczenia związane z diagnozą śmiertelnej choroby, operacją chirurgiczna w kraju lub za granicą czy poważnym zachorowaniem
- pomoc Assistance związana ze zdrowiem.