
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
- Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
- Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. - Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
- Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację. - Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
-
- Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
- Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
- Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
- Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
- Skarga może zostać złożona w formie:
1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00. - Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
- Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
- Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi. - Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
- Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
- Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

Compensa MULTI Zdrowie
Bezgotówkowy dostęp do świadczeń medycznych w placówkach współpracujących z Compensą. Zwrot poniesionych kosztów za świadczenia zrealizowane w innej, dowolnie wybranej przez Ciebie placówce.
- Prywatna opieka medyczna – bezgotówkowy dostęp do sieci ponad 2 500 Rekomendowanych Placówek Medycznych na terenie całej Polski.
- Krótki czas oczekiwania na wizytę: internista i pediatra (1 dzień roboczy), specjalista (do 5 dni roboczych).
- Telemedycyna, czyli możliwość odbycia e-wizyty z pediatrą, internistą (w ciągu 2 godzin), ze specjalistą (w ciągu 3 dni).
- Ubezpieczenie zdrowotne z Assistance medycznym.
- Lekarze wszystkich specjalizacji (także dziecięcych) – wizyty bez limitów i bez skierowań.
- Badania diagnostyczne i laboratoryjne – ubezpieczenie zdrowotne z pełnym zakresem badań.
- Ubezpieczenie zdrowotne w dwóch wariantach do wyboru: MULTI i MEDMULTI.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa MULTI Zdrowie
Masz ubezpieczenie zdrowotne i chcesz umówić konsultację lekarską?
Znajdź placówkę medyczną w Twojej okolicy. Skorzystaj z możliwości umówienia wizyty w placówce lub wybierz opcję e-wizyty.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa MULTI Zdrowie − dowiedz się więcej
Co obejmuje ubezpieczenie zdrowotne prywatne – Compensa MULTI Zdrowie?
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa MULTI Zdrowie pozwala na korzystanie z prywatnej opieki zdrowotnej bez dodatkowych kosztów. Obejmuje organizację i pokrycie kosztów świadczeń medycznych. Są to m.in.:
- nielimitowane wizyty u lekarzy i wizyty domowe,
- badania diagnostyczne,
- badania profilaktyczne, np. badania krwi,
- ambulatoryjne zabiegi chirurgiczne okulistyczne, otolaryngologiczne, urologiczne i alergologiczne,
- zabiegi pielęgniarskie,
- szczepienia na grypę i szczepienia WZW typu A i B.
Zakres świadczeń różni się w zależności od wybranego spośród dwóch pakietów: MULTI i MEDMULTI. Pierwszy z nich zawiera dodatkowo opiekę ginekologiczną wraz z prowadzeniem ciąży. Ważnym elementem pakietu MULTI jest konsultacja z ginekologiem bez skierowania.
Co ważne, ubezpieczenie zdrowotne prywatne to także telemedycyna, która obejmuje m.in.:
- telekonsultacje medyczne,
- wystawianie e-recept,
- wystawienie e-skierowań,
- wystawienie e-zwolnień.
Konsultacja z lekarzem online pozwala zaoszczędzić czas, bo na zdalną poradę lekarza internisty nie czeka się dłużej niż 2 godziny. W przypadku lekarza specjalisty – nie dłużej niż 3 dni.
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne zapewnia także bliski termin tradycyjnych wizyt lekarskich (do 5 dni roboczych). Dodatkowo pomoc lekarza specjalisty przysługuje bez względu na to, czy chory ma skierowanie na konsultację z lekarzem specjalistą. To duże ułatwienie i możliwość uzyskania szybkiego terminu wizyty u specjalisty bez konieczności umawiania konsultacji z lekarzem rodzinnym. Oszczędzamy więc na czasie, który w przypadku problemów zdrowotnych i konieczności szybkiej konsultacji jest szczególnie cenny. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne w Compensie to również Assistance medyczny. Usługa, która jest na wagę… zdrowia po nieszczęśliwym wypadku czy w razie poważnego zachorowania.
Warto podkreślić, że ze wszystkich świadczeń można korzystać na terenie całej Polski. Ubezpieczenie zdrowotne Compensa MULTI Zdrowie daje takie możliwości w:
- rekomendowanych Placówkach Medycznych (bezgotówkowo),
- innej placówce medycznej (zwracamy poniesione koszty, pod warunkiem, że wizyta była wcześniej zgłoszona na infolinii Compensy).
Wizyta w placówce spoza sieci Compensy
Aby skorzystać z placówki spoza sieci, należy jedynie przed wizytą zadzwonić na infolinię Compensy i o tym poinformować. Konsultant szybko zweryfikuje czy usługa jest w pakiecie. W przypadku pomyślnej weryfikacji, zatwierdzi możliwość wykonania usługi w innej placówce oraz zwrotu kosztów na zasadach refundacji.
Jakie korzyści daje Assistance medyczny?
Assistance medyczny gwarantuje pomoc w sytuacji nagłego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku czy śmierci członka rodziny.
W ramach assistance medycznego Compensa wciela się w rolę „asystenta”, organizuje oraz opłaca w przypadku nieszczęśliwego wypadku i nagłego zachorowania m.in.:
- opiekę domową po leczeniu szpitalnym (organizacja niezbędnych porządków, refundacja dostaw zakupów i leków, podlewanie kwiatów itp.),
- transport do placówki medycznej, pomiędzy placówkami i z powrotem do miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego,
- zakwaterowanie na czas rekonwalescencji,
- dostarczenie lekarstw.
Po nieszczęśliwym wypadku w ramach assistance można skorzystać ze świadczeń związanych z:
- rehabilitacją (3 wizyty w roku ubezpieczeniowym), o którym więcej informacji znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia,
- sprzętem rehabilitacyjnym.
Pomoc psychologa i usługa polegająca na przekazywaniu pilnych informacji to z kolei nasze wsparcie w sytuacji śmierci osoby bliskiej.
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa MULTI Zdrowie – jakie są możliwości rozszerzenia ochrony?
Ubezpieczenie zdrowotne Compensa MULTI Zdrowie może zostać rozszerzone o produkty dodatkowe. W ten sposób na wyciągnięcie ręki jest prywatna opieka medyczna dostosowana do Twoich potrzeb. Należą do nich:
- Zasiłek szpitalny, który jest zabezpieczeniem finansowym na czas pobytu w szpitalu. Jeśli z uzasadnionych powodów trafisz do szpitala, wypłacimy Ci od 50 do 200 zł za każdy dzień pobytu.
- Świadczenie operacyjne zapewniające wypłatę świadczenia po zabiegu operacyjnym, który nastąpił w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub chorobą.
- Rehabilitacja z dojazdem do domu. W ramach rehabilitacji Ubezpieczonemu przysługują wizyty fizykoterapeuty w miejscu jego pobytu (rehabilitacja w domu pacjenta) oraz wizyty w poradni rehabilitacyjnej.
Jak zarezerwować wizytę w placówcę? E-wizyta w ramach telekonsultacji z lekarzem czy wizyta stacjonarna?
W celu umówienia wizyty lub badania skontaktuj się z infolinią medyczną: 22 501 35 15 lub skorzystaj z formularza na stronie compensa24.pl
Możesz też skontaktować się bezpośrednio z wybraną placówką medyczną. Zarezerwuj wizytę na: https://compensa.telemedi.co/pl/login
Jak dbać o zdrowie?
To pytanie, na które odpowiedź powinien znać każdy, kto chce cieszyć się pełnią sił i zdrowia. Dieta, sen oraz aktywność fizyczna to podstawa. Dbałość o zdrowie fizyczne powinno jednak iść w parze z troską o psychikę, a aktywność fizyczna powinna dawać satysfakcję i radość. Dlatego nie warto decydować się na zbyt restrykcyjną dietę albo aktywność sportową, która nie sprawia żadnej przyjemności.
Jednym ze sposobów na wprowadzenie zdrowego trybu życia jest dieta 80/20. Zakłada ona, że w 80% spożywamy pokarmy zbilansowane, a w 20% te mniej zdrowe. Podobnie w przypadku sportu – warto znaleźć taką aktywność, która nie będzie uciążliwa. W przeciwnym razie na pewno szybko porzucimy zdrowe nawyki. W ten sposób obniżymy też ryzyko zachorowania na zaburzenia odżywiania. Trzeba również pamiętać o suplementach – witaminie D w sezonie jesienno-zimowym oraz witaminie B12, jeśli wykluczamy spożywanie mięsa.
Badania profilaktyczne i diagnostyczne – jakie badania znajdują się w zakresie Compensa MULTI Zdrowie?
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Compensa Multi Zdrowie w pakietach zawiera badania diagnostyczne i badania laboratoryjne. Należą do nich m.in.:
- badania krwi (morfologia, żelazo, glukoza, bilirubina całkowita i inne),
- badania moczu,
- posiew w kierunku bakterii tlenowych,
- badania hormonalne,
- badania immunologiczne,
- EKG,
- RTG i USG.
Pełny spis przysługujących badań znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Wszystkie są nielimitowane i wykonywane na podstawie skierowania lekarza.
Compensa MULTI Zdrowie − poznaj zakres świadczeń
Compensa MULTI Zdrowie to 2 warianty ubezpieczenia zapewniające ekspresowy dostęp do konsultacji lekarskich i wielu innych świadczeń medycznych.
Wariant MULTI
Wariant MEDMULTI
Konsultacje lekarskie: internista, lekarz rodzinny, pediatra
Bez skierowania i niezależnie od stopnia naukowego lekarza.
Konsultacje lekarskie: lekarze pozostałych specjalności z wyłączeniem stomatologii, psychiatrii i chirurgii plastycznej.
Bez skierowania i niezależnie od stopnia naukowego lekarza. Wszystkie specjalizacje dla dorosłych są dostępne w ramach specjalizacji dziecięcych.
tak (z ginekologiem)
tak (bez ginekologa)
Opieka ginekologiczna i prowadzenie ciąży
m.in.: nielimitowane konsultacje ginekologa bez skierowania, cytologia, mammografia, USG ginekologiczne przez powłoki brzuszne, USG ginekologiczne (ocena ciąży), USG transwaginalne, prolaktyna/laktotropina (PRL), kwas foliowy, przeciwciała p/Toxoplasma gondii w klasach IgM i IgG, test ciążowy, wymaz i posiew z kanału szyjki z macicy i z pochwy, antybiogram
Nielimitowane wizyty domowe lekarza internisty, pediatry oraz lekarza medycyny rodzinnej
Ambulatoryjne zabiegi chirurgiczne, okulistyczne, otolaryngologiczne, urologiczne, alergologiczne
Szczepienia: przeciw grypie 1 raz w roku ubezpieczeniowym, przeciw WZW A i B
Podanie antytoksyny przeciwwężowej
Zabiegi pielęgniarskie wykonywane w placówce medycznej
Ambulatoryjne zabiegi pielęgniarskie wykonywane w placówce medycznej przez personel pielęgniarski na podstawie skierowania od lekarza
Badania diagnostyczne – nielimitowane, na podstawie skierowania od lekarza
wykaz badań szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWU
Specjalistyczne badania diagnostyki laboratoryjnej, w tym m.in.: hematologiczne, biochemiczne, koagulologiczne, hormonalne, serologiczne, bakteriologiczne, mykologiczne, histopatologiczne, markery nowotworowe, badania moczu i kału
Specjalistyczne badania diagnostyki obrazowej, w tym m.in.: RTG, USG, tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, endoskopia, scyntygrafia tarczycy
Specjalistyczne badania czynnościowe w tym m.in.: EKG, urografia, densytometria, EEG, EMG
Rehabilitacja
opcja dodatkowa
opcja dodatkowa
Rabat na usługi stomatologiczne
Assistance medyczny
Telemedycyna
Inne ubezpieczenia zdrowotne i ubezpieczenia na życie

Zdrowie
Compensa Zdrowie
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne z dostępem do oferty ponad 1 500 placówek medycznych w ramach LUX MED. Korzyści:
- 5 wariantów ubezpieczenia zdrowotnego do wyboru z różnym zakresem ochrony
- wizyta w placówce lub konsultacja online z lekarzem – dwie opcje kontaktu
- prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia ochroną całej rodziny w ramach pakietu ochrony
- dostęp do Portalu Klienta i E-karty Pacjenta z listą wizyt, wynikami badań, skierowaniami.

Życie
Compensa Maxima
Ubezpieczenie na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Korzyści:
- 3 funkcje ubezpieczenia: ochronna, inwestycyjna i budująca kapitał na przyszłość
- dostęp do szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych, m.in. do leczenia za granicą i eksperckiej opinii medycznej.
- możliwość rozszerzenie zakresu ubezpieczenia przy wyborze spośród 17 ubezpieczeń dodatkowych
- finansowe wsparcie w przypadku niezdolności do pracy po nieszczęśliwym wypadku czy w sytuacji leczenia choroby nowotworowej.

Życie
Gwarancja Renta
Indywidualne ubezpieczenie na życie z gwarantowaną dożywotnią rentą. Korzyści:
- wsparcie finansowe w przypadku przejścia na emeryturę czy zakończenia aktywności na rynku pracy
- w przypadku śmierci przed zakończeniem okresu ubezpieczenia, świadczenie otrzymają wskazani na polisie uposażeni (uposażony)
- zakres ochrony można rozszerzyć m.in. o śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku, także komunikacyjnego, czy ryzyka związane z niezdolnością do pracy, czy pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku.