UBEZPIECZENIA MOBILNE

Jak załatwić sprawy związane z ubezpieczeniem bez wychodzenia z domu?

03.02.2021

Wyszukiwarka Agentów, zakup ubezpieczenia, zawarcie polisy mobilnej, zdalna likwidacja szkód, możliwość skorzystania z opcji telemedycyny, opcja „oddzwonimy do ciebie”. W Compensie stawiamy na zdalne rozwiązania w kwestii ubezpieczeń. Dla wygody i bezpieczeństwa Klientów. Poniżej przybliżamy najważniejsze z nich.

Ubezpieczenie domu… i z domu. Jedno i drugie możesz mieć w Compensie. O naszej ofercie zabezpieczenia Twojego mieszkania i rzeczy, które się w nim znajdują przeczytasz więcej na stronie Compensa Rodzina. W tym tekście przybliżymy nasze rozwiązania, które pomogą Ci załatwić ubezpieczeniowe sprawy, bez wychodzenia z domu. Od poszukiwań odpowiedniej oferty, przez rozmowę z agentem, po podpisanie umowy i (odpukać) szkodę, a konkretnie jej likwidację. Jesteś gotowy na taką podróż? No to zaczynamy. 

Masz już jakąś wiedzę o interesującym Cię ubezpieczeniu? Jesteś już po pierwszych poszukiwaniach, a dużo informacji udało Ci się znaleźć na naszym blogu? Świetnie. Przydałoby się jeszcze poznać warunki, możliwy zakres, warianty, koszty składki. Wszystkie te informacje uzyskasz od Agenta lub od Pracownika Oddziału czy Filii. Spotkanie byłoby najlepszym rozwiązaniem. Gdy wolisz jednak zostać w domu i załatwić wszystko online, warto skorzystać z opcji szybkiego kontaktu, którą masz w Compensie.

Kontakt na dobry początek

Telefon lub mail do Agenta, telefon na infolinię? A może formularz na stronie www? Możliwości masz wiele. Przyjrzyjmy się każdej z nich. Jeżeli Twój wybór padł na kontakt z Agentem, z pewnością zaczniesz szukać w Internecie kontaktów, numerów i adresów e-mail. Twoje poszukiwania skróci wyszukiwarka Agentów dostępna na stronie www.compensa.pl w zakładce: kontakt.  Do wyszukiwarki przejdziesz również z tego linka. Po wpisaniu miasta, adresu, system podpowie Ci, którzy Agenci znajdują się w twojej najbliższej okolicy. Teraz nie musisz zwracać uwagi na lokalizację, ale w końcu kiedyś wszystko wróci do normy, dobrze będzie się spotkać z Agentem osobiście w najbliższej okolicy i przedłużyć umowę. Prawda?  

Zamiast do Agenta wolisz najpierw wybadać temat przez infolinię? Nie ma sprawy. W temacie ubezpieczeń majątkowych wystarczy zadzwonić pod nr 22 501 61 00 . W sprawie polisy na życie pod nr 22 867 66 67. Możesz też napisać na adresy e-mail, które znajdziesz na stronie Compensy w zakładce kontakt.

praca zdalna na kwarantannie

A jeżeli chcesz, abyśmy to my do Ciebie oddzwonili, możesz zostawić swój numer telefonu w specjalnym formularzu. Znajdziesz go w zakładce: kontakt poprzez opcję: „Oddzwonimy do Ciebie” lub bezpośrednio z tego linka. Wybierz rodzaj ubezpieczenia, temat, zostaw dane i podaj preferowaną godzinę i datę kontaktu. Oddzwonimy. Z takiej opcji możesz skorzystać również na stronach dedykowanych poszczególnym ubezpieczeniom. Przykład? Chcesz dowiedzieć się więcej np. na temat kompleksowego ubezpieczenia na życie Compensą Maxima?  Zostaw kontakt w formularzu na tej stronie. Tam dowiesz się też więcej o samym produkcie. W poszukiwaniu informacji o Compensie Maxima możesz sięgnąć również do tego artykułu.  

Polisa mobilna

Warunki Twojej umowy ubezpieczenia uzgodniliście wspólnie z Agentem, który doradził najlepsze rozwiązanie i możesz przejść do zawarcia polisy. Czy musisz wychodzić z domu, by to załatwić? Oczywiście, że nie. Po rozmowie i ustaleniu warunków ubezpieczenia i ich zatwierdzeniu otrzymasz polisę mobilną, czyli dokument w formie elektronicznej. Trafi on na Twoją skrzynkę mailową. Po weryfikacji warunków umowy, zakresu ochrony, możesz nabyć polisę bez przekraczania progu własnego mieszkanie czy domu. Szybko, wygodnie i bezpiecznie. Taka jest właśnie polisa mobilna.  Jak z niej skorzystać? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

Polisa mobilna to najlepsze rozwiązanie zawarcia ubezpieczenia. Jest tak samo ważna, jak jej papierowa wersja. Niczym się nie różnią poza wygodą i oszczędnością czasu. Ale jeżeli preferujesz mimo wszystko wizytę w placówce. Ok. Twój wybór. My zrobimy wszystko, aby było to dla Ciebie bezpieczne.

Polisa zatwierdzana poprzez SMS

Każda Twoja wizyta u Agenta, w Oddziale lub Filii Compensy będzie zorganizowana przy zachowaniu niezbędnych środków ochrony Twojego zdrowia. Po ustaleniu warunków umowy, otrzymasz SMS z podglądem swojej umowy i kodem autoryzacyjnym. Podanie kodu Agentowi czy Pracownikowi Oddziału jest równoznaczne z podpisaniem umowy. Bezkontaktowo i przy zachowaniu dystansu społecznego. To kolejne rozwiązanie, które oferujemy w Compensie z myślą o wspólnym bezpieczeństwie.  

e-wizyta

Zakup ubezpieczeń online

Ubezpieczenie szkolne online oraz ubezpieczenie turystyczne online to przykłady produktów, które kupisz online.  Przy okazji, mamy nadzieję, że już niedługo wróci możliwość nieograniczonego podróżowania po świecie i zrealizowania upragnionych wakacyjnych planów.    

Telemedycyna

Masz już polisę zakupioną w sposób mobilny i jesteś szczęśliwym posiadaczem ubezpieczenia zdrowotnego. Z pewnością w obecnej sytuacji utrudnionego bezpośredniego kontaktu z lekarzami, specjalistami, zainteresuje Cię telemedycyna. Widząc rosnące zainteresowanie zdalnymi poradami lekarskimi, w lutym 2019 roku wprowadziliśmy telekonsultację z lekarzami, specjalistami. Poprzez rozmowę telefoniczną lub videochat. Z możliwości, jaką daje e-wizyta można skorzystać, wybierając ubezpieczenie Compensa Multi Zdrowie.

Jak wygląda taka telekonsultacja?

  1. Omawiasz z lekarzem niepokojące objawy choroby.
  2. Lekarz interpretuje wyniki badań, wystawia diagnozę oraz zalecenia dalszego postępowania.
  3. Jeśli będzie taka potrzeba – lekarz może wystawić skierowanie na badania, wypisać receptę,  wystawić zwolnienie lekarskie.
  4. Jeżeli telekonsultacja nie jest wystarczająca, organizowana jest wizyta u lekarza.

Zgłoś szkodę online

No i pech. Pojawiła się szkoda. Teraz musisz się zmierzyć z jej likwidacją. Zalanie mieszkania spowodowało uszkodzenia ścian, opuszczając na chwilę domowe zacisze, samochodem chciałeś podjechać do sklepu i… stłuczka. Zdarzył Ci się nieszczęśliwy wypadek. Chwila westchnienia i pytanie: Co teraz zrobić? Posiadając ubezpieczenie w Compensie odpowiedź nasuwa się sama. Formularz online. 

Zgłaszając szkodę czy roszczenie wystarczy tylko kilka klików, by przejść przez formularz i załatwić to, co nas interesuje. Pierwszy krok to wejście na zgłoś szkodę i zgłoszenie swojej szkody (w ubezpieczeniach majątkowych) lub roszczenia (w ubezpieczeniu życiowym). Wystarczy kilka klików i gotowe!

Po zgłoszeniu, nasz system analizuje dokładnie każdy przypadek i może udostępnić możliwość zlikwidowania szkody całkowicie samodzielnie lub z udziałem rzeczoznawcy z wykorzystaniem opcji videooględzin. W ten sposób można zgłosić szkodę w naszym mieszkaniu, dotyczącą samochodu lub po nieszczęśliwym wypadku. Kilka minut, dokumentacja zdjęciowa, numer konta, wycena szkody, akceptacja i przelew świadczenia w ciągu 72h.

O możliwości likwidacji szkód w Compensie czytaj w artykułach: Jak szybko zlikwidować szkodę? i Co najczęściej psuje się w domu?


Przeczytaj też