• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            Compensa. Żadnych ale. – wiosenna kampania reklamowa Compensy.

            W czerwcu Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: Compensa. Żadnych ale. Spot emitowany w telewizji i na YouTube, podkreśla ofertę Compensy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.

            Hasło Compensa. Żadnych ale. odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.

            Compensa prowadzi kampanię w TVN,  Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Emisja spotu w stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 5.06.2017 i potrwa do końca miesiąca. Ubiegłoroczna edycja kampanii odbyła się jesienią i została  przeprowadzona w Polsacie i stacjach tematycznych grupy Polsat, a także w radiu.

            Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku video online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji – mówi Karolina Tworzydło, Dyrektor Biura Marketingu i PR  z Compensy.

            Kreacja graficzna ze spotu wykorzystywana jest również w materiałach sprzedażowych i reklamowych.

            Za przygotowanie spotu odpowiada Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów telewizyjnych i kampanią na YouTube.

            Spot reklamowy ubezpieczyciela jest do obejrzenia zarówno na YouTube, jak i na firmowej stronie internetowej:

            https://www.youtube.com/watch?v=lChGkn_PnOo

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large