• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

          wróć


          Dobry start własnego assistance komunikacyjnego Compensy

          • Compensa podsumowała dotychczasową działalność dedykowanego swoim klientom assistance realizowanego przez wewnętrznego dostawcę.
          • W ciągu 5 miesięcy przeprowadzono ponad 7 800 interwencji.
          • Klienci otrzymują specjalny SMS, który umożliwia śledzenie za pomocą GPS-u bieżącej lokalizacji pomocy drogowej.

          Przeprowadzony w sierpniu i pierwszych dniach września pilotaż zaowocował uruchomieniem przez Compensę własnej usługi assistance komunikacyjnego we współpracy z VIG Assistance. Zastąpiła ona dotychczasową kooperację z zewnętrznym dostawcą świadczeń asystenckich. Posiadacze ubezpieczeń pojazdów mechanicznych mogą liczyć na pomoc na terenie Polski w postaci: naprawy na miejscu zdarzenia,  holowania, zapewnienia pojazdu zastępczego czy innej formy transportu oraz innych usług, które umożliwią kontynuację podróży lub powrót do domu.

          W ramach oferowanych przez Compensę usług ubezpieczeni mogą skorzystać ze wsparcia ponad 350 firm dysponujących ponad 1 500 pojazdami pomocy drogowej. Od sierpnia do grudnia 2016 r. przeprowadzono ponad 7 800 interwencji. Najczęściej poszkodowani korzystali z holowania pojazdu – 4 240 zorganizowanych przejazdów o łącznym dystansie 149 000 pokonanych kilometrów. Często awarię udało się jednak usunąć na miejscu, miało to miejsce w 1 315 przypadków, co stanowi ponad 30% zgłoszeń.

          Posiadacze ubezpieczeń OC i AC doceniają oferowane w ich ramach usługi asystenckie. Przy wyborze polis coraz częściej zadają bardzo szczegółowe pytania odnośnie zakresu assistance. Dlatego nieustannie rozwijamy oferowane świadczenia i staramy się jak najlepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom kierowców. Od kliku miesięcy oferujemy możliwość śledzenia za pomocą GPS bieżącej lokalizacji pomocy drogowej zmierzającej do poszkodowanego – mówi Michał Makarczyk, Dyrektor Likwidacji Szkód w Compensa TU SA Vienna Insurance Group.

          Śledzenie trasy i spodziewanego czasu przyjazdu serwisu drogowego odbywa się za pośrednictwem linku, który poszkodowany otrzymuje drogą SMS-ową po zarejestrowaniu zgłoszenia. Kontakt online z pojazdami naprawczymi umożliwia również centrum likwidacji szkód Compensy skierowanie do klienta najdogodniej zlokalizowanego serwisanta.

          Contrast icon
          Font size icon
          • Font size defualt
          • Font size large
          • Font size extra large