• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            Ubezpieczeni w Compensie zadowoleni z obsługi

            Zadowolenie z procesu likwidacji szkód i obsługi agentów, poczucie bezpieczeństwa, poziom zaufania do firmy – o ocenę tych kwestii poprosiła swoich klientów Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.

            Z przeprowadzonego przez towarzystwo badania satysfakcji klientów wynika, że aż 97% ubezpieczonych w Compensa jest zadowolonych z obsługi przez swojego agenta. Respondenci ocenili kulturę osobistą, dyspozycyjność, szybkość obsługi, jasność przekazywanych informacji i wiedzę pracowników na temat ubezpieczeń.

            Według 85% ankietowanych sama firma może być postrzegana jako stabilna i bezpieczna finansowo instytucja, a konsekwencją tej opinii jest deklaracja 81% respondentów, którzy gotowi są polecić Compensa swoim znajomym.

            – Wszystkie badane obszary znalazły uznanie w oczach klientów, którzy ocenili poszczególne elementy usług Compensy średnio na mocną 4-kę  w skali 1-5, co jest naprawdę dobrym rezultatem. Jednak utrzymanie wysokich wyników wymaga dalszej pracy, bo klienci oczekują coraz wyższego standardu usług. Obecnie skupiamy się przede wszystkim na dalszym usprawnianiu procesu likwidacji szkód, choć już teraz ten element oferty dobrze ocenia 80% klientów – mówi Karolina Szczepaniak, Dyrektor Biura Marketingu i PR w Compensie.

            Badanie satysfakcji klientów w formie ankiety telefonicznej zostało przeprowadzone na próbie 1004 respondentów we własnym studiu CATI ubezpieczyciela. W grupie badanych znalazło się 504 klientów bez szkody i 500 ze szkodą.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large