• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            Uproszczona procedura likwidacji szkód w Compensie po Orkanie Ksawery

            W związku z wichurami, które przetoczyły się w ostatnich dniach przez Polskę i znacznym wzrostem liczby zgłoszeń, Compensa uruchomiła działania mające na celu usprawnienie procesu likwidacji.

            Od minionego czwartku do ubezpieczyciela wpłynęło ponad 1000 zgłoszeń katastroficznych, a ich liczba nadal rośnie. Aby zlikwidować jak najwięcej szkód w jak najkrótszym czasie, ubezpieczyciel powołał zespół wsparcia likwidacji szkód majątkowych dedykowany zgłoszeniom spowodowanym Orkanem Ksawery.

            Jeszcze przed weekendem Compensa poinformowała za pośrednictwem strony internetowej, infolinii oraz Facebooka o możliwości skorzystania z nadzwyczajnej, uproszczonej procedury zgłaszania szkód, niewymagającej obecności rzeczoznawcy na miejscu zdarzenia.

            Weryfikacja szkody w przypadku wyboru tej ścieżki likwidacji następuje na podstawie dokładnego opisu i dokumentacji fotograficznej zniszczeń przygotowanych przez właścicieli polis, które można przekazać do nas drogą telefoniczną i elektroniczną. Dzięki temu poszkodowani mogą przystąpić do naprawy mienia bez oczekiwania na przyjazd likwidatora – mówi Michał Makarczyk, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.

            Mimo kilkukrotnie zwiększonej liczby połączeń odbieralność Call Center wynosi ponad 98%, a w sytuacjach szczególnego natężenia ruchu telefonicznego, konsultanci oddzwaniają do klientów maksymalnie w przeciągu 24 godzin od pozostawienia prośby o kontakt. Poszkodowani są informowani, jakie kroki mogą podejmować w związku z powstałymi stratami, a także o tym, że w przypadku konieczności podjęcia natychmiastowych działań mających na celu zabezpieczenie mienia, mogą przystępować do prac naprawczych.

            Ponadto ubezpieczyciel stosuje uproszczone zasady zawierania porozumień, nadające likwidatorom i rzeczoznawcom dodatkowe uprawnienia, co znacznie przyspiesza decyzje o wypłacie odszkodowań. Do pomocy poszkodowanym zaangażowano również dodatkowych ekspertów zewnętrznych.

             

             

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large