• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje
          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi
        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
        Pomoc prawna

        Ochrona prawna

        Ochrona prawna to pomoc w sytuacjach prawnych, które mogą przydarzyć się w trakcie korzystania z pojazdu.

        • Nielimitowane telefoniczne porady prawne.
        • Przygotowanie pisemnych opinii prawnych.
        • Udostępnianie wzorów dokumentów prawnych.
        • Wynagrodzenie adwokata za reprezentację w sprawach cywilnych, administracyjnych, karnych lub w sprawach o wykroczenia.

        Ubezpiecz samochód i skorzystaj z ubezpieczeń dodatkowych

        Ochrona Prawna w dwóch wariantach

        Wariant I

        W ramach WARIANTU I otrzymujesz doradztwo prawne w:

        • przypadku szkód komunikacyjnych na osobie lub mieniu,
        • w przypadku zatrzymania prawa jazdy,
        • w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego,
        • w prawie karnym w komunikacji drogowej,
        • w prawie wykroczeń drogowych.

        Wariant II

        Zakres WARIANTU II obejmuje:

        • reprezentację Ubezpieczonego w postępowaniu cywilnym,
        • obronę Ubezpieczonego w postępowaniu karnym lub w postępowaniu w sprawie o wykroczenie, w tym reprezentacji Ubezpieczonego na etapie postępowania przygotowawczego lub na etapie czynności wyjaśniających,
        • reprezentację Ubezpieczonego jako oskarżyciela posiłkowego lub prywatnego w postępowaniu karnym lub w postępowaniu w sprawie o wykroczenie.

        Zakres ubezpieczenia obejmuje koszty:

        • sądowe w sprawach cywilnych, karnych lub w sprawach o wykroczenia,
        • procesu zasądzone od Ubezpieczonego na rzecz strony przeciwnej lub Skarbu Państwa (ubezpieczenie ryzyka przegrania sprawy sądowej),
        • dojazdu Ubezpieczonego na rozprawy (w obie strony) do sądów mieszczących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, jeśli stawiennictwo Ubezpieczającego było obowiązkowe,
        • tłumaczenia dokumentów, niezbędnych dla potrzeb postępowań, związanych z wypadkiem ubezpieczeniowym,
        • postępowania egzekucyjnego,
        • postępowania sądu polubownego, łącznie z kosztami postępowania o stwierdzenie wykonalności wyroku sądu polubownego,
        • postępowania przed Sądem Najwyższym,
        • wynagrodzenia Prawnika z tytułu reprezentacji Ubezpieczonego w postępowaniu administracyjnym,
        • postępowania administracyjnego z tytułu reprezentacji Ubezpieczającego przed organami administracji państwowej i samorządowej,
        • sądowe w sprawach.

        Ochrona prawna − dowiedz się więcej

        Ochrona prawna – dlaczego warto rozszerzyć ubezpieczenie komunikacyjne o taką opcję?

        Ubezpieczenie Ochrona prawna zapewni Ci wsparcie w przypadku pojawienia się problemów natury prawnej, związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdu. Niezależnie od tego, czy spowodowałeś wypadek, wykroczenie drogowe, czy zatrzymano Twoje prawo jazdy, Compensa zapewni Ci dostęp do profesjonalnej pomocy prawnej w jednym z dwóch wariantów do wyboru.

        Compensa pokrywa koszty poręczenia majątkowego, przewidzianego w prawie karnym dla uniknięcia tymczasowego aresztowania Ubezpieczonego, do wysokości 50% Sumy Ubezpieczenia, przy czym Ubezpieczony zobowiązany jest do zwrotu wyłożonej przez Compensę kwoty na zasadach określonych w OWU (dotyczy wariantu II).

        Ile wynosi Suma Ubezpieczenia w ramach opcji Ochrona prawna?

        Maksymalna odpowiedzialność Compensy wynosi:

        • 2 500 zł dla Wariantu I
        • 30 000 zł dla Wariantu II

        Jakie dokumenty są udostępniane w ramach Ochrony prawnej?

        W ramach ubezpieczenia dodatkowego Ochrona prawna udostępnimy Ci wzory takich dokumentów prawnych, jak:

        • umowy,
        • pełnomocnictwa,
        • upoważnienia,
        • pisma procesowe w postępowaniu karnym, cywilnym,
        • pisma procesowe o udzielenie bezpośredniej porady prawnej przez adwokata lub radcę prawnego.

        W jaki sposób można zawrzeć ubezpieczenie Ochrona prawna?

        Ochrona prawna może zostać zawarta:

        • z ubezpieczeniem AC,
        • z ubezpieczeniem OC,
        • z OC i AC.

        Sprawdź, o co jeszcze możesz rozszerzyć swoje OC i/lub AC?

        Assistance

        Assistance

        Assistance

        Ubezpieczenie samochodu (pojazdu), z którym zyskujesz szybką i profesjonalną pomoc w ramach własnej sieci VIG Assistance. Korzyści:

        • pomoc w razie wypadku, awarii lub utraty pojazdu
        • ochrona w ramach ubezpieczenia w Polsce i za granicą
        • 2 warianty ubezpieczenia do wyboru: Baza i Rozszerzony
        • wariant Baza dodajemy bezpłatnie do ubezpieczenia AC.
        NNW

        NNW

        NNW

        Uzupełnienie ubezpieczenia pojazdu: OC, AC, Assistance. NNW to ochrona zdrowia i życia kierowcy oraz pasażerów. Korzyści:

        • możliwość powiększenia wysokości sumy ubezpieczenia na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
        • ochrona w kraju i poza granicami Polski
        • opcja rozszerzenia NNW o ubezpieczenie: Powrót do zdrowia.
        Ubezpieczenie zniżki

        Inne

        Ochrona zniżki

        Gwarancja utrzymania przysługujących zniżek za bezszkodowy przebieg umowy (ubezpieczenie samochodu lub innego pojazdu). Korzyści:

        • po pierwszej szkodzie nie tracisz zniżki na ubezpieczenie samochodu (pojazdu)
        • szkody z OC i AC traktowane są oddzielnie (jedna szkoda nie wpływa na drugą)
        • rekomendowane dla osób udostępniających pojazd innym.
        Ubezpieczenie szyb

        Inne

        Ubezpieczenie szyb

        Ubezpieczenie samochodu (pojazdu), które umożliwia pokrycie kosztów naprawy lub wymiany szyby. Korzyści:

        • ochrona wszystkich szyb (przód, tył, boczne)
        • rozliczanie szkód w formie bezgotówkowej
        • gwarancja na wymienione lub naprawione szyby
        • Suma Ubezpieczenia 3 000 zł w okresie trwania umowy (ubezpieczenie samochodu).
        Ubezpieczenie opon

        Inne

        Ubezpieczenie opon

        Pomoc Assistance w przypadku uszkodzenia kół w Polsce i za granicą. Korzyści:

        • pomoc w przypadku uszkodzenia opon, kół, dętek
        • opcja holowania do najbliższego warsztatu
        • ochrona opon na terenie Polski i w Europie.
        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Inne

        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Ochrona sprzętu sportowego przewożonego samochodem, z możliwością wyboru Sumy Ubezpieczenia. Korzyści:

        • ubezpieczenie sprzętu w trakcie podróży samochodem
        • zakres ochrony obejmuje kradzież z włamaniem, zniszczenie czy uszkodzenie sprzętu
        • ubezpieczenie samochodu (pojazdu) z Sumą Ubezpieczenia do 5 000 zł.
        Ubezpieczenie bagażu

        Inne

        Ubezpieczenie bagażu

        Ochrona przewożonych samochodem rzeczy osobistych oraz tzw. środków obrotowych. Korzyści:

        • ubezpieczenie bagażu od zniszczenia, uszkodzenia lub utraty
        • Suma Ubezpieczenia do 3 000 zł
        • brak wpływu na zniżki w ubezpieczeniu AC
        • ochrona bagażu na terenie Polski i za granicą.
        GAP

        Inne

        GAP

        Dzięki ubezpieczeniu GAP, Twój pojazd nie traci na wartości w przypadku szkody. Korzyści:

        • ochrona pojazdów nowych i używanych
        • gwarantowane zabezpieczenie początkowej wartości pojazdu przez nawet 1,5 roku
        • Suma Ubezpieczenia nawet 80 000 zł
        • GAP to ubezpieczenie samochodu, motocykla, quada czy motoroweru.
        BLS

        Inne

        BLS

        Bezpośrednia Likwidacja Szkód to skrócenie procesu likwidacji do niezbędnego minimum. Korzyści:

        • w przypadku uszkodzenia Twojego pojazdu przez inny pojazd, zgłaszasz szkodę bezpośrednio do Compensy
        • opcja holowania uszkodzonego lub zniszczonego pojazdu
        • ubezpieczenie auta (pojazdu) BLS daje możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego.
        Assistance

        Assistance

        Assistance

        Ubezpieczenie samochodu (pojazdu), z którym zyskujesz szybką i profesjonalną pomoc w ramach własnej sieci VIG Assistance. Korzyści:

        • pomoc w razie wypadku, awarii lub utraty pojazdu
        • ochrona w ramach ubezpieczenia w Polsce i za granicą
        • 2 warianty ubezpieczenia do wyboru: Baza i Rozszerzony
        • wariant Baza dodajemy bezpłatnie do ubezpieczenia AC.
        NNW

        NNW

        NNW

        Uzupełnienie ubezpieczenia pojazdu: OC, AC, Assistance. NNW to ochrona zdrowia i życia kierowcy oraz pasażerów. Korzyści:

        • możliwość powiększenia wysokości sumy ubezpieczenia na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
        • ochrona w kraju i poza granicami Polski
        • opcja rozszerzenia NNW o ubezpieczenie: Powrót do zdrowia.
        Ubezpieczenie zniżki

        Inne

        Ochrona zniżki

        Gwarancja utrzymania przysługujących zniżek za bezszkodowy przebieg umowy (ubezpieczenie samochodu lub innego pojazdu). Korzyści:

        • po pierwszej szkodzie nie tracisz zniżki na ubezpieczenie samochodu (pojazdu)
        • szkody z OC i AC traktowane są oddzielnie (jedna szkoda nie wpływa na drugą)
        • rekomendowane dla osób udostępniających pojazd innym.
        Ubezpieczenie szyb

        Inne

        Ubezpieczenie szyb

        Ubezpieczenie samochodu (pojazdu), które umożliwia pokrycie kosztów naprawy lub wymiany szyby. Korzyści:

        • ochrona wszystkich szyb (przód, tył, boczne)
        • rozliczanie szkód w formie bezgotówkowej
        • gwarancja na wymienione lub naprawione szyby
        • Suma Ubezpieczenia 3 000 zł w okresie trwania umowy (ubezpieczenie samochodu).
        Ubezpieczenie opon

        Inne

        Ubezpieczenie opon

        Pomoc Assistance w przypadku uszkodzenia kół w Polsce i za granicą. Korzyści:

        • pomoc w przypadku uszkodzenia opon, kół, dętek
        • opcja holowania do najbliższego warsztatu
        • ochrona opon na terenie Polski i w Europie.
        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Inne

        Ubezpieczenie sprzętu sportowego

        Ochrona sprzętu sportowego przewożonego samochodem, z możliwością wyboru Sumy Ubezpieczenia. Korzyści:

        • ubezpieczenie sprzętu w trakcie podróży samochodem
        • zakres ochrony obejmuje kradzież z włamaniem, zniszczenie czy uszkodzenie sprzętu
        • ubezpieczenie samochodu (pojazdu) z Sumą Ubezpieczenia do 5 000 zł.
        Ubezpieczenie bagażu

        Inne

        Ubezpieczenie bagażu

        Ochrona przewożonych samochodem rzeczy osobistych oraz tzw. środków obrotowych. Korzyści:

        • ubezpieczenie bagażu od zniszczenia, uszkodzenia lub utraty
        • Suma Ubezpieczenia do 3 000 zł
        • brak wpływu na zniżki w ubezpieczeniu AC
        • ochrona bagażu na terenie Polski i za granicą.
        GAP

        Inne

        GAP

        Dzięki ubezpieczeniu GAP, Twój pojazd nie traci na wartości w przypadku szkody. Korzyści:

        • ochrona pojazdów nowych i używanych
        • gwarantowane zabezpieczenie początkowej wartości pojazdu przez nawet 1,5 roku
        • Suma Ubezpieczenia nawet 80 000 zł
        • GAP to ubezpieczenie samochodu, motocykla, quada czy motoroweru.
        BLS

        Inne

        BLS

        Bezpośrednia Likwidacja Szkód to skrócenie procesu likwidacji do niezbędnego minimum. Korzyści:

        • w przypadku uszkodzenia Twojego pojazdu przez inny pojazd, zgłaszasz szkodę bezpośrednio do Compensy
        • opcja holowania uszkodzonego lub zniszczonego pojazdu
        • ubezpieczenie auta (pojazdu) BLS daje możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large