Druki i formularze
Formularze dotyczące indywidualnego i grupowego ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczeń posagowych,
Indywidualne ubezpieczenia na życie
Połączenie spółek życiowych
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group zmienia się w Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
Sprawdź informacje na stronie Vienna Life
Grupowe ubezpieczenia na życie lub indywidualnie kontynuowane ubezpieczenia na życie
Połączenie spółek życiowych
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group zmienia się w Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
Sprawdź informacje na stronie Vienna Life
Ubezpieczenia posagowe
Śmierć ubezpieczonego
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
- akt zgonu ubezpieczonego
- kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
- inne dokumenty wskazane przez Compensę
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Zakończenie okresu ubezpieczenia
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
- inne dokumenty wskazane przez Compensę
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
- akt zgonu ubezpieczonego
- raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorskie
- kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
- inne dokumenty wskazane przez Compensę
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Śmierć uposażonego dziecka
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- akt zgonu uposażonego dziecka
- kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
- inne dokumenty wskazane przez Compensę.
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Niezdolność ubezpieczonego do pracy
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
- zwolnienia lekarskie
- orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności do pracy
- wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do wypłaty świadczenia
- inne dokumenty wskazane przez Compensę
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Poważne zachorowanie uposażonego dziecka
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- dokumentacja medyczna potwierdzająca poważne zachorowanie
- wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do wypłaty świadczenia
- inne dokumenty wskazane przez Compensę.
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Trwały uszczerbek na zdrowiu uposażonego dziecka spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- zaświadczenie o zakończeniu leczenia
- wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do wypłaty świadczenia
- dokumentacja medyczna potwierdzająca trwały uszczerbek/ utratę zdrowia uposażonego dziecka wskutek nieszczęśliwego wypadku
- protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
- inne dokumenty wskazane przez Compensę
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Trwała utrata zdrowia dziecka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem
Jak zgłosić świadczenie?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Po ich przeczytaniu, pobierz i wydrukuj wniosek o wypłatę świadczenia.
Skompletuj wymagane dokumenty:
- zaświadczenie o zakończeniu leczenia
- wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do wypłaty świadczenia
- dokumentacja medyczna potwierdzająca trwały uszczerbek/ utratę zdrowia uposażonego dziecka wskutek nieszczęśliwego wypadku
- protokół BHP, raport policyjny lub/i postanowienie prokuratorskie
- inne dokumenty wskazane przez Compensę.
Przekaż dokumenty:
- bezpośrednio do Compensy na adres:
Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01 - lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.
UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.
Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.
Uwierzytelnienia dokonuje:
- likwidator Towarzystwa,
- etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
- pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
- notariusz.
W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.
W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.
W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.
Ubezpieczenie zdrowotne
Zasiłek szpitalny i Świadczenie operacyjne
- Zadzwoń na infolinię czynną od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00 – 18:00. tel. 22 501 61 00
- Pobierz formularz zgłoszenia szkody
- Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres mailowy: szkody@compensa.pl
Formularze dotyczące szkody z ubezpieczenia Ochrony Prawnej
Szkoda z ubezpieczenia Ochrony Prawnej
- Zadzwoń na infolinię czynną od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt) w godzinach 7:00 – 20:00. tel. 22 501 61 00
- Pobierz formularz zgłoszenia szkody
- Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres:
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
fax. +48 22 501 60 01