• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

          Druki i formularze

          Formularze dotyczące indywidualnego i grupowego ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczeń posagowych,

          Indywidualne ubezpieczenia na życie

          Śmierć ubezpieczonego

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
          • akt zgonu ubezpieczonego
          • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Zakończenie okresu ubezpieczenia

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do centrali Towarzystwa na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku

          Jak zgłosić wypłatę świadczenie

          Skompletuj wymagane dokumenty: 

          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna określająca przyczynę śmierci
          • akt zgonu ubezpieczonego
          • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorski
          • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty na życzenie Towarzystwa.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 00
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt..

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Poważne zachorowanie

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwałe inwalidztwo spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Pobyt ubezpieczonego w szpitalu

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwałe kalectwo spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty: 

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione. 

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Wniosek o wypłatę Renty dla Ubezpieczonego

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwała utrata zdrowia spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty: 

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub w najbliższej jednostki terenowej Compensy

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Niezdolność do pracy

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Wniosek o wypłatę Renty dla Uposażonego do Renty

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Grupowe ubezpieczenia na życie lub indywidualnie kontynuowane ubezpieczenia na życie

          Śmierć ubezpieczonego

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Pobyt w szpitalu

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć w następstwie wypadku komunikacyjnego

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
          • adres Komendy Policji lub Prokuratury
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Operacja chirurgiczna

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
          • adres Komendy Policji lub Prokuratury
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Urodzenie dziecka

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku przy pracy

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • protokół BHP
          • akt zgonu ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
          • adres Komendy Policji lub Prokuratury
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego przy pracy

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty: 

          • protokół BHP
          • akt zgonu ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem ubezpieczonego
          • adres Komendy Policji lub Prokuratury
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć spowodowana zawałem lub udarem mózgu

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Osierocenie dziecka

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu ubezpieczonego
          • akt urodzenia dziecka
          • akt małżeństwa w przypadku zawarcia związku małżeńskiego przez dziecko Ubezpieczonego
          • zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły dziecka pomiędzy 18 a 25 rokiem życia, jeżeli umowa ubezpieczenia nie mówi inaczej
          • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwałe kalectwo spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwały uszczerbek na zdrowiu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
          • dokumenty medyczne potwierdzające zaistnienie nieszczęśliwego wypadku
          • protokół BHP, adres Komendy Policji (lub oświadczenia o nie sporządzaniu protokołu BHP lub nie wzywaniu Policji na miejsce zdarzenia)
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwała utrata zdrowia spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
          • dokumenty medyczne potwierdzające zaistnienie nieszczęśliwego wypadku
          • protokół BHP, adres Komendy Policji (lub oświadczenia o nie sporządzaniu protokołu BHP lub nie wzywaniu Policji na miejsce zdarzenia)
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwały uszczerbek na zdrowiu spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • zaświadczenie o zakończeniu leczenia
          • dokumenty medyczne potwierdzające wystąpienie zawału serca lub udaru mózgu
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Poważne zachorowanie

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Niezdolność do pracy

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • dokumentacja medyczna potwierdzająca niezdolność ubezpieczonego do pracy
          • orzeczenie lekarskie podmiotu uprawnionego do orzekania niezdolności
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć małżonka

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu małżonka
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • aktualny (wydany po dacie zgonu małżonka) akt małżeństwa
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć małżonka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu małżonka ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
            • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
            • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
            • aktualny (wydany po dacie zgonu małżonka) akt małżeństwa
            • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            V
            ienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

            • likwidator Towarzystwa,
            • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
            • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
            • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć dziecka

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          •  likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć dziecka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu dziecka ubezpieczonego
          • karta zgonu lub dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę śmierci
          • wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku (medyczne, z policji, z prokuratury) oraz dokumenty umożliwiające wykazanie związku przyczynowo-skutkowego między wypadkiem a zgonem małżonka
          • akt urodzenia
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Urodzenie martwego noworodka

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć rodzica ubezpieczonego oraz rodzica małżonka ubezpieczonego

          Jak zgłosić wypłatę świadczenia?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • odpis skrócony aktu zgonu rodzica, teścia lub osoby pozostającej w związku małżeńskim z ojcem lub matką Osoby ubezpieczonej albo z ojcem lub matką małżonka Osoby ubezpieczonej
          • aktualny odpis skrócony aktu zawarcia małżeństwa (w przypadku śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego), wystawiony nie wcześniej niż na dzień śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego lub oświadczenie Osoby ubezpieczonej i małżonka Osoby ubezpieczonej o pozostawaniu w związku małżeńskim w dniu śmierci rodzica małżonka ubezpieczonego
          • wypis z dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej. Uwierzytelnianie dokumentów nie dotyczy wypisu z dokumentu potwierdzającego tożsamość.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Ubezpieczenia posagowe

          Śmierć ubezpieczonego

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
          • akt zgonu ubezpieczonego
          • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Zakończenie okresu ubezpieczenia

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • karta zgonu lub zaświadczenie lekarskie o przyczynie zgonu
          • akt zgonu ubezpieczonego
          • raport policyjny lub/ i postanowienie prokuratorskie
          • kopię dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Śmierć uposażonego dziecka

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          • akt zgonu uposażonego dziecka
          • kopia dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do odbioru świadczenia
          • inne dokumenty wskazane przez Compensę.

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Niezdolność ubezpieczonego do pracy

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Poważne zachorowanie uposażonego dziecka

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwały uszczerbek na zdrowiu uposażonego dziecka spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje: 

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Trwała utrata zdrowia dziecka spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem

          Jak zgłosić świadczenie?

          Skompletuj wymagane dokumenty:

          Przekaż dokumenty:

          • bezpośrednio do Compensy na adres:
            Dział Świadczeń i Oceny Ryzyka
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
            Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          • lub do najbliższej jednostki terenowej Compensy.

           

          UWAGA! Przesłane dokumenty muszą być uwierzytelnione.

          Procedura uwierzytelnienia dokumentów czyli potwierdzenia za zgodność z oryginałem, polega na umieszczeniu na każdej stronie kserokopii dokumentu zapisu o treści za zgodność z oryginałem (lub przystawienie pieczęci o tym samym brzmieniu) oraz opatrzenie kserokopii czytelnym podpisem osoby uwierzytelniającej.

          Uwierzytelnienia dokonuje:

          • likwidator Towarzystwa,
          • etatowy pracownik jednostki terenowej Compensy,
          • pracownik Ubezpieczającego (dotyczy ubezpieczeń grupowych) uprawniony przez pracodawcę do wykonywania wyżej wymienionych czynności,
          • notariusz.

          W przypadku kserokopii aktów stanu cywilnego (np. odpisu aktu zgonu) uwierzytelnienia mogą dokonać także pracownicy urzędu gminy lub miasta, który wydał dany akt.

          W przypadku kserokopii dokumentacji medycznej, w tym kart informacyjnych leczenia szpitalnego i dokumentacji ambulatoryjnej, uwierzytelniania dokonuje uprawniony pracownik placówki medycznej wydającej tę dokumentację.

          W przypadku zgonu poza granicami RP, dokumenty dotyczące okoliczności zgonu powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez polską placówkę dyplomatyczną.

          Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń na naszą infolinię: 22 501 61 00.

          Ubezpieczenie zdrowotne

          Zasiłek szpitalny i Świadczenie operacyjne

          1. Zadzwoń na infolinię czynną od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt) w godzinach 7:00 – 20:00. tel. 22 501 61 00
          2. Pobierz formularz zgłoszenia szkody
          3. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres:
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
            p. poczt. Nr 3335,
            40-610 Katowice 26

          Formularze dotyczące szkody z ubezpieczenia Ochrony Prawnej

          Szkoda z ubezpieczenia Ochrony Prawnej

          1. Zadzwoń na infolinię czynną od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt) w godzinach 7:00 – 20:00. tel. 22 501 61 00
          2. Pobierz formularz zgłoszenia szkody
          3. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres:
            Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
            Aleje Jerozolimskie 162
            02-342 Warszawa
            fax. +48 22 501 60 01
          Contrast icon
          Font size icon
          • Font size defualt
          • Font size large
          • Font size extra large