• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu

Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra

Pracowników firmy

Siebie

Siebie i bliskich

Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż

Zdrowie i życie

Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne

Opieka ginekologiczna

Rehabilitacja

Świadczenie operacyjne

Wizyty domowe

Zasiłek szpitalny

Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

        Zgody obowiązkowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensa.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą fizyczną (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej)
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. Vienna Insurance Group
          3. Reklamacja – wystąpienie skierowane do Towarzystwa przez jego Klienta, w którym Klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Towarzystwo.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Reklamacji. Reklamacja złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie. Reklamacja może zostać złożona w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta.
        2. Reklamacja może stać złożona przez Klienta w formie:
          1) pisemnej – składając osobiście pismo w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej albo listownie,
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00 albo osobiście w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce wskazanej w ust. 1 powyżej,
          3) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensazycie.com.pl. Towarzystwo zastrzega, że środkiem komunikacji elektronicznej, który służy do składania reklamacji w formie elektronicznej, nie jest żaden inny środek poza wskazanym powyżej mailem posiadającym adres: reklamacje@compensazycie.com.pl. W szczególności środkami takimi nie są jakiekolwiek media społecznościowe, w tym portal społecznościowy Facebook.
        3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr roszczenia/zgłoszenia, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak – adres e-mail, numer telefonu komórkowego.
        4. Na żądanie Klienta, Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Reklamacji na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Reklamację Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
        7. Odpowiedzi na Reklamacje Towarzystwo udziela w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, chyba że Klient wystąpi z wnioskiem o przesłanie odpowiedzi pocztą elektroniczną. W takim przypadku odpowiedź zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta.
        8. Klient ma prawo złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego, w szczególności w przypadku:
          1) nieuwzględnienia roszczeń Klienta w trybie rozpatrywania reklamacji;
          2)niewykonanie czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta w terminie określonym w odpowiedzi na tę reklamację.
        9. Na wniosek Klienta, spór z COMPENSĄ może zostać poddany pozasądowemu postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przeprowadzonemu przez Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego: rf.gov.pl/).
        10. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania Skargi dotyczących usług świadczonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.

        Definicje

          1. Klient – ubezpieczający, ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia będący osobą inną niż osoba fizyczna (w tym osoba fizyczna wykonującą działalność gospodarczą lub zawodową w ramach tzw. jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej).
          2. Towarzystwo – Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
          3. Skarga – każde wystąpienie, w tym zażalenie Klienta, kierowane do Towarzystwa, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Towarzystwo lub wykonywanej przez Towarzystwo działalności, objętej nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

        Informacje dotyczące składania i rozpatrywania Skargi

        1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia Skargi. Skarga złożona niezwłocznie po powzięciu przez Klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne jej rozpatrzenie.
        2. Skarga może zostać złożona w formie:
          1) pisemnej – za pośrednictwem poczty, kuriera lub pisma złożonego osobiście w Centrali Towarzystwa (Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa) lub w każdej jednostce Towarzystwa, w której zakresie obowiązków jest obsługa Klienta;
          2) ustnie – telefonicznie na numer telefonu 22 501 61 00.
        3. Skarga powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) Klienta, imię i nazwisko osoby reprezentującej Klienta, adres korespondencyjny, PESEL/REGON, informację czy Klient wyraża zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, a jeżeli tak ? adres e-mail, numer dokumentu ubezpieczenia lub nr szkody.
        4. Na żądanie Klienta Towarzystwo potwierdza fakt złożenia Skargi na piśmie lub w inny sposób uzgodniony z Klientem.
        5. Odpowiedź na Skargę Towarzystwo udziela bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
        6. W przypadku uzasadnionej niemożności udzielenia odpowiedzi w ww. terminie, Towarzystwo zobowiązane jest do poinformowania osoby skarżącej o:
          1) przyczynach braku możliwości dotrzymania ww. terminu;
          2) okolicznościach, które muszą zostać ustalone;
          3) przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 90 dni od dnia otrzymania Skargi.
        7. Odpowiedź na Skargę udzielana jest w formie pisemnej, chyba że uzgodniono ze skarżącym inną formę odpowiedzi. Jeśli życzeniem skarżącego jest otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail i skarżący wyraził zgodę na otrzymywanie odpowiedzi drogą elektroniczną, odpowiedź wysyłana jest mu tą drogą.
        8. Po otrzymaniu odpowiedzi na Skargę rozpatrzoną negatywnie Klient ma prawo odwołać się do Towarzystwa.
        9. Towarzystwo jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego.
        Polisa na życie

        Compensa IKZE

        Ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Inwestujesz i korzystasz z ulgi podatkowej każdego roku.

        • Inwestujesz środki, które mogą być wykorzystane w okresie emerytalnym w ramach IKZE (Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego).
        • Ulga podatkowa – wpłaty na IKZE możesz odliczyć w rozliczeniu podatkowym PIT.
        • Nie płacisz 19% podatku od zysków kapitałowych.
        • Ty decydujesz, w jaki sposób wypłacisz swoje środki po ukończeniu 65. roku życia.
        • Oferta dla osób między 16 a 60 rokiem życia.

        Compensa IKZE to emerytura w przyszłości, korzyści już dziś.

        Chcesz zapoznać się z ofertą ubezpieczenia na życie? Znajdź agenta lub zostaw swój numer. Oddzwonimy do Ciebie.

        Szczegóły ubezpieczenia na życie Compensa IKZE

        Jakie możliwości daje ubezpieczenia na życie Compensa IKZE?

        Compensa IKZE to indywidualne ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Ubezpieczenie daje podwójną korzyść: możliwość inwestowania środków, które mogą być wykorzystane w okresie emerytalnym oraz skorzystanie z ulgi podatkowej każdego roku.

        Ubezpieczenie na życie Compensa IKZE daje gwarancję wypłaty określonej w umowie sumy ubezpieczenia po Twojej śmierci (jeżeli nastąpiła w trakcie trwania polisy). Świadczenie otrzyma osoba uprawniona lub uposażony wskazany podczas zawierania umowy na życie Compensa IKZE.

        Wypłata środków zgromadzonych na Indywidualnym rachunku Oszczędzającego (IKZE) odbywa się w dwóch przypadkach:

        • Na Twój wniosek (wniosek oszczędzającego) pod warunkiem:
          – ukończenia 65. roku życia,
          – regularnie dokonywanych wpłat na rachunek, w co najmniej 5 latach kalendarzowych.

        Od 65 roku życia możesz wypłacić zgromadzone środki jednorazowo lub w ratach. Zapłacisz wówczas tylko zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10%. W przypadku wypłaty w innej sytuacji, zapłacisz podatek według obowiązującej na dzień wypłaty skali podatkowej.

        Ubezpieczenie na życie Compensa IKZE daje również możliwość:

        • wypłaty transferowej:
          – na wniosek oszczędzającego do innej instytucji finansowej, z którą Oszczędzający zawarł umowę o prowadzenie IKZE,
          – na wniosek Uposażonego albo uprawnionego – w przypadku śmierci Oszczędzającego, z rachunku zmarłego Oszczędzającego na IKZE Uposażonego albo uprawnionego.
        • zwrotu:
          – na wniosek oszczędzającego – w przypadku odstąpienia, po otrzymaniu pierwszej informacji o wartości środków zgromadzonych na rachunku albo wypowiedzenia Umowy ubezpieczenia, jeżeli nie zachodzą przesłanki do dokonania wypłaty lub wypłaty transferowej.

        Ile wynosi ulga podatkowa w 2021 roku?

        W każdym roku możesz odliczać od podstawy opodatkowania w deklaracji PIT wpłaty dokonane na IZKE w roku poprzednim.

        W 2021 roku może to być maksymalnie:

        • 6 310, 80 zł– ulga podatkowa za 2021 rok  może wynieść nawet 2 019,45 zł  – w 32% progu podatkowym; 1 072, 83 zł – w 17% progu podatkowym,
        • 9 466,20 zł– w przypadku osób prowadzących pozarolniczą działalność (samozatrudnionych) – ulga podatkowa za 2021 rok może wynieść 1 798,57 zł (przy opodatkowaniu stawką liniową 19%).

        Jaka jest minimalna pierwsza składka funduszowa?

        Minimalna wartość pierwszej składki wynosi 504 zł, w tym:

        • 500 zł – Składka funduszowa, która po potrąceniu opłaty dystrybucyjnej przeznaczona jest na zakup jednostek ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych (UFK),
        • 4 zł – Składka ochronna, która w całości przeznaczona jest na pokrycie kosztów ochrony w ramach ubezpieczenia na życie. Składka ochronna, wynosząca 4 zł (wartość składki ochronnej jest niezmienna przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia), zapewnia ochronę ubezpieczeniową na wypadek śmierci Oszczędzającego przez okres 12 miesięcy.

        Co to są Ubezpieczeniowe Fundusze Kapitałowe (UFK)?

        Odpowiedź na to pytanie znajdziesz na stronie: Ubezpieczenia na życie w pytaniach i odpowiedziach. Ubezpieczenie na życie z UFK to połączenie ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia na życie oraz możliwości inwestowania w fundusze kapitałowe.

        Składka funduszowa może być alokowana w ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe z oferty Compensy.

        Ubezpieczeniowe Fundusze Kapitałowe – sprawdź wycenę funduszy Compensy

         

        Jaka jest Suma Ubezpieczenia na wypadek śmierci?

        Suma ubezpieczenia na wypadek śmierci wynosi 1 000 zł.

        Nie masz obowiązku regularnego opłacania składek funduszowych. Jednak dla utrzymania ochrony ubezpieczeniowej należy opłacać składki ochronne. Wpłat należy dokonywać najpóźniej z upływem ostatniego dnia okresu ubezpieczenia, za który pobrana została poprzednia składka ochronna. Jej wartość wynosi 4 zł i jest niezmienna przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia na życie.

        Kto może założyć Compensa IKZE – indywidualne ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym?

        Chcesz inwestować w ramach ubezpieczenia na życie Compensa IKZE? Zapraszamy do kontaktu, jeżeli :

        • jesteś w wieku 16 – 60 lat,
        • pracujesz i osiągasz dochody, które podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.

        Inne ubezpieczenia na życie

        ubezpieczenie na życie z UFK

        Życie

        Compensa Maxima

        Ubezpieczenie na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Korzyści:

        • 3 funkcje ubezpieczenia: ochronna, inwestycyjna i budująca kapitał na przyszłość
        • dostęp do szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych, m.in. do leczenia za granicą i eksperckiej opinii medycznej.
        • możliwość rozszerzenie zakresu ubezpieczenia przy wyborze spośród 17 ubezpieczeń dodatkowych
        • finansowe wsparcie w przypadku niezdolności do pracy po nieszczęśliwym wypadku czy w sytuacji leczenia choroby nowotworowej.
        Ubezpieczenie na życie

        Życie

        Między Nami

        Indywidualne ubezpieczenie na życie oparte na elastycznej konstrukcji, która pozwala decydować m.in. o zakresie ochrony. Polisa na życie dedykowana jest osobom między 18 a 55 rokiem życia. Korzyści:

        • możliwość ustalenia zakresu i wysokość sum ubezpieczenia
        • ochrona obejmująca zdarzenia dotyczące życia lub zdrowia Twoich rodziców i teściów
        • świadczenia związane z diagnozą śmiertelnej choroby, operacją chirurgiczna w kraju lub za granicą czy poważnym zachorowaniem
        • pomoc Assistance związana ze zdrowiem.
        Renta

        Życie

        Gwarancja Renta

        Indywidualne ubezpieczenie na życie z gwarantowaną dożywotnią rentą. Korzyści:

        • wsparcie finansowe w przypadku przejścia na emeryturę czy zakończenia aktywności na rynku pracy
        • w przypadku śmierci przed zakończeniem okresu ubezpieczenia, świadczenie otrzymają wskazani na polisie uposażeni (uposażony)
        • zakres ochrony można rozszerzyć m.in. o śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku, także komunikacyjnego, czy ryzyka związane z niezdolnością do pracy, czy pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
        oszczędzanie

        Życie

        Gwarancja Ochrona Optima

        Indywidualne ubezpieczenie na życie, którego zakres ochrony może być bardzo szeroki. Korzyści:

        • ochrona na wypadek choroby czy nieszczęśliwego wypadku
        • polisa na życie, która może stanowić zabezpieczenie zobowiązań finansowych, (np. w przypadku zakupu mieszkania na kredyt hipoteczny)
        • w ramach jednej polisy ubezpieczasz siebie, Małżonka/Małżonkę (także Partnera/Partnerkę) oraz dzieci
        • każdy z ubezpieczonych może wybrać indywidualny zakres i czas ochrony oraz wysokość poszczególnych świadczeń.
        senior

        Życie

        Między Nami Gold

        Ubezpieczenie na życie po 60 roku życia? Między Nami Gold będzie najlepszym wyborem. Korzyści:

        • 3 warianty ubezpieczenia do wyboru to możliwość dopasowania zakresu do Twoich potrzeb
        • całodobowa ochrona Twojego zdrowia
        • assistance domowy i assistance medyczny
        • indywidualne ubezpieczenie na życie dedykowane osobom między 56 a 72 rokiem życia.
        Życie

        Życie

        Gwarancja Komfort

        Indywidualne ubezpieczenie na życie z pewną wypłatą kapitału na koniec umowy. Korzyści:

        • ubezpieczenie na życie, ale również na dożycie (gdy polisa na życie się zakończy, otrzymujesz sumę ubezpieczenia wskazaną w umowie)
        • opcja rozszerzania ochrony w ramach polisy na życie związanej m.in. z pobytem w szpitalu czy trwałą utratą zdrowia po nieszczęśliwym wypadku
        • możliwość inwestowania w ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe.
        ubezpieczenie na życie z UFK

        Życie

        Compensa Maxima

        Ubezpieczenie na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Korzyści:

        • 3 funkcje ubezpieczenia: ochronna, inwestycyjna i budująca kapitał na przyszłość
        • dostęp do szerokiej oferty ubezpieczeń dodatkowych, m.in. do leczenia za granicą i eksperckiej opinii medycznej.
        • możliwość rozszerzenie zakresu ubezpieczenia przy wyborze spośród 17 ubezpieczeń dodatkowych
        • finansowe wsparcie w przypadku niezdolności do pracy po nieszczęśliwym wypadku czy w sytuacji leczenia choroby nowotworowej.
        Ubezpieczenie na życie

        Życie

        Między Nami

        Indywidualne ubezpieczenie na życie oparte na elastycznej konstrukcji, która pozwala decydować m.in. o zakresie ochrony. Polisa na życie dedykowana jest osobom między 18 a 55 rokiem życia. Korzyści:

        • możliwość ustalenia zakresu i wysokość sum ubezpieczenia
        • ochrona obejmująca zdarzenia dotyczące życia lub zdrowia Twoich rodziców i teściów
        • świadczenia związane z diagnozą śmiertelnej choroby, operacją chirurgiczna w kraju lub za granicą czy poważnym zachorowaniem
        • pomoc Assistance związana ze zdrowiem.
        Renta

        Życie

        Gwarancja Renta

        Indywidualne ubezpieczenie na życie z gwarantowaną dożywotnią rentą. Korzyści:

        • wsparcie finansowe w przypadku przejścia na emeryturę czy zakończenia aktywności na rynku pracy
        • w przypadku śmierci przed zakończeniem okresu ubezpieczenia, świadczenie otrzymają wskazani na polisie uposażeni (uposażony)
        • zakres ochrony można rozszerzyć m.in. o śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku, także komunikacyjnego, czy ryzyka związane z niezdolnością do pracy, czy pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
        oszczędzanie

        Życie

        Gwarancja Ochrona Optima

        Indywidualne ubezpieczenie na życie, którego zakres ochrony może być bardzo szeroki. Korzyści:

        • ochrona na wypadek choroby czy nieszczęśliwego wypadku
        • polisa na życie, która może stanowić zabezpieczenie zobowiązań finansowych, (np. w przypadku zakupu mieszkania na kredyt hipoteczny)
        • w ramach jednej polisy ubezpieczasz siebie, Małżonka/Małżonkę (także Partnera/Partnerkę) oraz dzieci
        • każdy z ubezpieczonych może wybrać indywidualny zakres i czas ochrony oraz wysokość poszczególnych świadczeń.
        senior

        Życie

        Między Nami Gold

        Ubezpieczenie na życie po 60 roku życia? Między Nami Gold będzie najlepszym wyborem. Korzyści:

        • 3 warianty ubezpieczenia do wyboru to możliwość dopasowania zakresu do Twoich potrzeb
        • całodobowa ochrona Twojego zdrowia
        • assistance domowy i assistance medyczny
        • indywidualne ubezpieczenie na życie dedykowane osobom między 56 a 72 rokiem życia.
        Życie

        Życie

        Gwarancja Komfort

        Indywidualne ubezpieczenie na życie z pewną wypłatą kapitału na koniec umowy. Korzyści:

        • ubezpieczenie na życie, ale również na dożycie (gdy polisa na życie się zakończy, otrzymujesz sumę ubezpieczenia wskazaną w umowie)
        • opcja rozszerzania ochrony w ramach polisy na życie związanej m.in. z pobytem w szpitalu czy trwałą utratą zdrowia po nieszczęśliwym wypadku
        • możliwość inwestowania w ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe.
        Contrast icon
        Font size icon
        • Font size defualt
        • Font size large
        • Font size extra large